EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Peugeot TOTALENERGIES στον τρίτο γύρο του WEC 2023

i-peugeot-totalenergies-ston-trito-gyro-tou-wec-2023-666835

Λίγο πρίν τον 24ωρο αγώνα του Le Mans και τα δύο Peugeot 9X8 τερμάτισαν στον 3ο γύρο του WEC, στον αγώνα TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps, με τους δυο οδηγούς της Peugeot Sport να πραγματοποιούν έναν υποδειγματικό αγώνα παρά τις δύσκολες συνθήκες.

Αποτελώντας παραδοσιακά την τελευταία πρόβα τζενεράλε πριν από τις «24 Ώρες του Le Mans», ο αγώνας TotalEnergies 6 Hours of Spa-Francorchamps απαραίτητος στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA, προσέλκυσε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο περισσότερους από 72.000 θεατές. Αυτό το ρεκόρ δείχνει πόσο ελκυστικό έχει γίνει το Πρωτάθλημα αυτή τη σεζόν.

Στην πρώτη της συμμετοχή στη βελγική πίστα, η Team Peugeot TotalEnergies είχε έναν συνεπή αγώνα χωρίς κανένα σημαντικό μηχανικό πρόβλημα.

Σε βρεγμένη πίστα ο Paul Di Resta και ο Gustavo Menezes ξεκίνησαν στο τιμόνι των #93 και #94 9X8 αντίστοιχα. Η ομάδα αποφάσισε να ξεκινήσει με βρόχινα ελαστικά και στη συνέχεια να αλλάξει σε slick ελαστικά όταν η πίστα στέγνωσε, με τη στρατηγική των ελαστικών να είναι βασικό στοιχείο αυτού του 6ωρου αγώνα που διακόπηκε τέσσερις φορές με την διαδικασία Safety Car.

Οι έξι οδηγοί της Peugeot Sport, Paul Di Resta, Mikkel Jensen, Jean-Eric Vergne και Loïc Duval, Gustavo Menezes, Nico Müller πραγματοποίησαν έναν υποδειγματικό αγώνα, χωρίς λάθη, επιτρέποντας έτσι στην ομάδα να επιβεβαιώσει τη βελτιωμένη αξιοπιστία των δύο 9Χ8 Hybrid Hypercar ενώ αναζητούσε ανταγωνιστικές επιδόσεις. Αυτός ο αγώνας, σε μια πολύ απαιτητική πίστα, ήταν επίσης σημαντικός για τη βελτιστοποίηση των γνώσεων προκειμένου να προετοιμαστούμε για το 24 Hours of Le Mans, τον πιο σημαντικό αγώνα της σεζόν του 2023.

Ο Jean-Eric Vergne, με το #93 PEUGEOT 9X8 πέρασε την καρό σημαία στην 7η θέση της κατηγορίας Hypercar μετά από χτύπημα από αυτοκίνητο της κατηγορίας LMP2 με αποτέλεσμα να χάσει τον ρυθμό προς το τέλος του αγώνα. Ακολούθησε ο Nico Müller με το #94 9X8 να τερματίζει 9ος σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία, αφού επιβράδυνε λόγω εσφαλμένης προειδοποίησης κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού. Όλη η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο, κάτι που είναι θετικό για το μέλλον.

Ο επόμενος αγώνας της Team Peugeot TotalEnergies θα είναι στις 10 και 11 Ιουνίου με την εκατονταετηρίδα των 24 Hours of Le Mans, που θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της μάρκας στη διάσημη γαλλική πίστα.

 Ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής Peugeot Sport ανέφερε χαρακτηριστικά : «Τα δύο αυτοκίνητά μας ξεκίνησαν και τερμάτισαν στον αγώνα χωρίς σημαντικά μηχανικά προβλήματα, κάτι που είναι θετικό. Η επιλογή ελαστικών στην εκκίνηση δεν ήταν εύκολη, θέλαμε να είμαστε ασφαλείς και επιλέξαμε τα ελαστικά για βρεγμένο οδώστρωμα προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι οι οδηγοί θα είχαν ευκολότερη εκκίνηση σε αυτή την περίπλοκη πίστα με αρκετούς επικίνδυνους τομείς. Είχαμε μόνο ένα πρόβλημα με έναν αισθητήρα ανεφοδιασμού στο #94. Το #93 χτυπήθηκε στο πίσω μέρος από άλλο αυτοκίνητο και έπρεπε να τελειώσει τον αγώνα με κατεστραμμένο αμάξωμα, κάτι που οδήγησε σε απώλεια απόδοσης. Όσον αφορά την αξιοπιστία των αυτοκινήτων, είχαμε έναν καθαρό αγώνα που είναι καλό δείγμα. Είδαμε επίσης ότι τα προβλήματα στησίματος που αντιμετωπίσαμε εδώ στο Spa, είναι τα ίδια με αυτά που αντιμετωπίσαμε στο παρελθόν, επομένως δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Δεν ήμασταν σε ρυθμό, ούτε κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών, ούτε και των προκριματικών, οπότε πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Για να προετοιμαστούμε για το Le Mans, πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την αξιοπιστία μας, καθώς και για τα στοιχεία απόδοσης που έχουμε εντοπίσει κατά τη διάρκεια του αγώνα.»

O οδηγός Mikkel Jensen – PEUGEOT #93 δήλωσε: «Νομίζω ότι η παρουσία μου πήγε καλά παρά τις δύσκολες συνθήκες, μια και ήταν δύσκολο να διαχειριστώ το αυτοκίνητο. Μερικές φορές γλίστραγα λίγο, αλλά με την στεγνή γραμμή στο οδόστρωμα να φαρδαίνει σταδιακά όλο και περισσότερο, γινόταν πιο εύκολη η οδήγηση ακόμα κι αν η πίστα ήταν υγρή. Τα κρύα ελαστικά ήταν πολύ δύσκολα στο χειρισμό, αλλά ήταν το ίδιο για όλους. Τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στα επόμενα βήματα που θα είναι πρόκληση για όλη την ομάδα και τα μονοθέσια».

Tέλος, ο οδηγός Nico Müller – PEUGEOT #94 δήλωσε: «Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας με δύσκολες συνθήκες στην αρχή και ο Gustavo Menezes έκανε εξαιρετική δουλειά. Ήμασταν με ελαστικά για βρεγμένο, και νομίζω ότι ήταν η σωστή επιλογή στην περίπτωσή μας μια καταφέραμε να κρατήσουμε το μονοθέσιο στην πίστα. Προφανώς, σήμαινε ότι έπρεπε να σταματήσουμε νωρίτερα από τους άλλους για αλλαγή ελαστικών, κάτι που άλλαξε την όλη μας στρατηγική. Τότε ήταν λίγο δύσκολο να γνωρίζουμε πού βρισκόμασταν. Είχαμε ένα θέμα με έναν αισθητήρα κατά τη διάρκεια ενός ανεφοδιασμού, που έδειχνε λανθασμένα ότι τελείωσε το καύσιμο στο μονοθέσιο στο τέλος του pitlane, αλλά στο τέλος όλα ήταν καλά, οπότε ήταν ένα μικρό πρόβλημα που είχε όμως μεγάλες συνέπειες για την τελική κατάταξη δυστυχώς. Προσπαθήσαμε επίσης να μεγιστοποιήσουμε τις γνώσεις για το μέλλον έχοντας κατά νου το Le Mans, και προσπαθήσαμε να δούμε πόσο θα αντέξουν τα ελαστικά. Έκανα τρία stint* με ένα σετ ελαστικών που ήταν μεγάλη πρόκληση, αλλά τα καταφέραμε. Ελπίζω τα δεδομένα που συγκεντρώσαμε να μας βοηθήσουν για το μέλλον».

 

 

Όλες οι ειδήσεις

 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο