EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Porsche θα διατηρήσει τον 4.0 twin-turbo V8 έως το 2030

i-porsche-tha-diatirisei-ton-4-0-twin-turbo-v8-eos-to-2030-709041

Ο θρυλικός V8 κινητήρας της Porsche που πρωτοεμφανίστηκε πριν από 47 χρόνια, θα διατηρηθεί στη παραγωγή έως το 2030.

Ο αξιοσέβαστος διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 4,0 λίτρων της Porsche πρόκειται να συνεχίσει την κληρονομιά του και την επόμενη δεκαετία, αψηφώντας τις ανησυχίες ότι μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με την εξαφάνιση εν μέσω των ολοένα και πιο αυστηρών κανονισμών στην Ευρώπη και πέρα ​​από αυτήν.

Ο υπεύθυνος για τις Porsche Panamera, Thomas Freimuth, μίλησε πρόσφατα σε εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης στο Grand Prix της Φόρμουλα 1 στην Αυστραλία. Αποκάλυψε ότι η εταιρεία εργάζεται ήδη για να διασφαλίσει ότι ο V8 της Porsche μπορεί να πληροί τους κανονισμούς εκπομπών Euro 7 που πρόκειται να εφαρμοστούν τον Ιούλιο του 2030. Δυστυχώς, οι κανονισμοί θορύβου θα θέσουν σε σίγαση το “soundtrack” του κινητήρα.

«Γνωρίζουμε ότι αυτός ο κινητήρας είναι έτοιμος για το Euro 7, δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρέπει να προσθέσουμε κάποια ανταλλακτικά που βρίσκονται σε εξέλιξη, οπότε είμαστε έτοιμοι με αυτόν τον V8 να μεταβούμε στους κανονισμούς Euro 7», δήλωσε ο Thomas Freimuth. «Αυτό θα είναι επίσης δυνατό χωρίς ένα υβριδικό σύστημα επειδή άλλαξαν λίγο τους κανονισμούς του Euro 7». «Ακόμη και στην Porsche Panamera, για παράδειγμα, πρέπει να αντιμετωπίσουμε άλλους κανονισμούς… σχετικά με το επίπεδο θορύβου της εξάτμισης…», πρόσθεσε.

Ο Freimuth δεν αποκάλυψε αν θα προσθέσει η Porsche κάποιο χαρακτήρα στον κινητήρα μόλις γίνει η σίγαση, αλλά αναγνώρισε ότι η μάρκα θα συνεχίσει να αναπτύσσει συνθετικά soundtrack για τα ηλεκτρικά της οχήματα. Θα μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει για να αυξήσει τον όγκο των μελλοντικών V8 του.

«Πρέπει να μάθουμε πώς να φέρνουμε αυτά τα συναισθήματα  στα ηλεκτρικά μας αυτοκίνητα επειδή το μέλλον είναι ηλεκτρικό, επομένως πρέπει να βρούμε μια λύση για αυτό», είπε. «Δουλεύουμε πάνω σε αυτό, το βλέπετε στη Taycan και υπάρχουν μεγάλα βήματα που πρέπει να κάνουμε.”

Όλες οι ειδήσεις

Δοκιμή Volkswagen ID.7: Με κορυφαία κατανάλωση και αυτονομία!

“Πετάει” στα 2 ευρώ το λίτρο η βενζίνη

Πιάσαμε «στα πράσα» τα πρώτα Lynk & Co στην Ελλάδα – Ποιο μοντέλο είναι;

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο