EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Lamborghini: Aποκαλύψεις για την αντικαταστάτρια της Aventador

lamborghini-apokalypseis-gia-tin-antikatastatria-tis-aventador-661462

Στο νέο της video η Lamborghini αποκαλύπτει λεπτομέρειες σχετικά με την κατασκευή της νέας, υβριδικής V12, αντικαταστάτριας της Aventador.

Ως λάτρεις της αυτοκίνησης, περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε την αντικαταστάτρια της Aventador να παίρνει σάρκα και οστά. Το πολυαναμενόμενο νέο μοντέλο της Lamborghini θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του μήνα και η Ιταλική εταιρεία μας αποκαλύπτει πληροφορίες σχετικά με τη δομή του νέου πλαισίου, το οποίο θα είναι ελαφρύτερο αλλά και στιβαρότερο από αυτό της προκάτοχού της.

Πέρα από την καμπίνα –η οποία ήταν ήδη κατασκευασμένη από ανθρακονήματα στην Aventador- το νέο περιμετρικό πλαίσιο, “rocker ring”, θα είναι επίσης κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Η Lamborghini λέει πως το νέο πλαίσιο διαθέτει διπλάσια επίπεδα απορρόφησης ενέργειας από το αντίστοιχο αλουμινένιο της Aventador, ενώ ζυγίζει 20% λιγότερο. Η Ιταλική εταιρεία αποκαλεί την νέα carbon κατασκευή “monfuselage” και λέει ότι η νέα συνδυασμένη δομή πλαισίου είναι κατά 10% ελαφρύτερη από αυτήν που αντικαθιστά, ενώ προσφέρει 25% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία.

Ωστόσο, το νέο πλαίσιο δεν έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά από ανθρακονήματα. Το πίσω μέρος τους πλαισίου η οποία περιέχει τον κινητήρα και την πίσω ανάρτηση είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, αλλά η Lamborghini ισχυρίζεται ότι η ενσωμάτωση των αμορτισέρ της ανάρτησης και του κινητήρα σε μια ενιαία δομή μειώνει τόσο το βάρος, όσο και τον αριθμό των συγκολλήσεων, ενώ παράλληλα έχει αυξημένη ακαμψία.

Η Lamborghini διατηρεί τον V12 κινητήρα για τη νέα της ναυαρχίδα, αλλά προσθέτει την τεχνολογία PHEV για να ενισχύσει τόσο την απόδοση, αλλά και να βοηθήσει στον τομέα της εκπομπής ρύπων. Ο θερμικός V12 κινητήρας παράγει 814 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 725 Nm ροπής στις 6.750. Ωστόσο, η συνολική ισχύ ανεβαίνει στους 1.001 ίππους, χάρη στους 2 ηλεκτροκινητήρες που έχουν τοποθετηθεί στο εμπρός και πίσω μέρος.

«Ουρλιάζοντας» μέχρι τις σχεδόν 10.000 σ.α.λ., ο νέος κινητήρας αναμένεται να παράγει ακόμα μια αξέχαστη μελωδία, με τους 2 ηλεκτροκινητήρες να βοηθούν στον τομέα της ροπής σε χαμηλότερες στροφές, πριν «ξυπνήσει» ο V12. Η μπαταρία 3,8 kWh έχει τοποθετηθεί στη σήραγγα μετάδοσης, ενώ μπορεί να φορτιστεί σε 30 λεπτά με τροφοδοσία 7 kW και να επιτρέψει στην LB744 να λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια για μικρά χρονικά διαστήματα.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο