EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με δικό τους βενζινάδικο θα μπορούν να πωλούνται οι νέες Bugatti!

me-diko-tous-venzinadiko-tha-boroun-na-polountai-oi-nees-bugatti-715419

Στον προαιρετικό εξοπλισμό των μελλοντικών Bugatti, θα συμπεριλαμβάνεται και προσωπικός σταθμός ανεφοδιασμού

“Από έξτρα; Θα θέλατε ένα δικό σας βενζινάδικο;”. Αυτή είναι μια πιθανή ερώτηση την οποία θα κληθούν να απαντήσουν οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Bugatti, αφού σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Mate Rimac, εξετάζεται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο για την δυνατότητα δημιουργίας οικιακών εγκαταστάσεων ανεφοδιασμού, με την πώληση κάθε υπεραυτοκινήτου.

Ο Rimac, βασίζει στο σκεπτικό επάνω στην πρόβλεψη ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν μέλλον μπροστά τους, απλά αυτό θα αφορά λίγους και εκλεκτούς, που θα μπορούν να ανταποκριθούν στα απαιτούμενα για κάτι τέτοιο. Το προσωπικό βενζινάδικο είναι το κλειδί για αυτό και δεν πρόκειται απλά για μια εγκατάσταση δεξαμενής και αντλίας που θα ανεφοδιάζεται από βυτία, έναντι υψηλού αντιτίμου.

Το όραμα του Rimac είναι ένα πλήρης σταθμός παραγωγής καυσίμων, στην αυλή των σπιτιών (συγχωρέστε μας, στους κήπους των επαύλεων) των ιδιόκτητων μοντέλων της Bugatti στο μέλλον. Η επισήμανση που χρειάζεται εδώ, είναι ότι δεν μιλάμε για γεωτρήσεις και διυλιστήρια, αυτό θα ήταν δύσκολο ακόμα και για το πελατειακό κοινό της εταιρείας, αλλά για σταθμούς παραγωγής eFuel, δηλαδή συνθετικών καυσίμων.

Τα συνθετικά καύσιμα, για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά εδώ, δημιουργούνται με την δέσμευση CO2 από την ατμόσφαιρα και την χημική του ένωση με υδρογόνο, που παράγεται με την χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπως ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά πάνελ. Δεν αποτελούν καύσιμα μηδενικής εκπομπής ρύπων αλλά καύσιμα τα οποία εκλύουν στην ατμόσφαιρα, το ίδιο ποσοστό CO2 με αυτό που χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή τους. Ίσα βάρκα – ίσα νερά, σε περιβαλλοντικό επίπεδο, για να το πούμε απλοϊκά.

Η Bugatti λοιπόν, θα αναλαμβάνει την κατασκευή σταθμών παραγωγής eFuel,  προσφέροντας ενεργειακή αυτονομία στους πελάτες της μελλοντικά, όταν τα κοινά βενζινάδικα των… πληβείων, κλείσουν οριστικά. Προφανώς όλο αυτό δεν θα είναι φθηνό, από την άλλη βέβαια, είναι γνωστό ότι οι πελάτες της Bugatti ανήκουν στους εξωφρενικά εύπορους, οπότε, γιατί όχι;

Σε κάθε περίπτωση, το σενάριο αυτό δεν αποτελεί αποκύημα δημιουργικής φαντασίας, η τεχνογνωσία για την παραγωγή  eFuels υπάρχει και ήδη εφαρμόζεται στην Χιλή, με την Porsche να έχει δημιουργήσει εγκαταστάσεις στα νότια της χώρας, όπου το αιολικό δυναμικό για την κίνηση των ανεμογεννητριών είναι πολύ μεγάλο και συνεχές.

Η παραγωγή eFuel δεν είναι μεγάλη και αφορά τις αγωνιστικές ομάδες και το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Porsche, αποκλειστικά, ωστόσο μια αντίστοιχη εγκατάσταση σε σμίκρυνση, θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες ενός μελλοντικού ιδιοκτήτη αυτοκινήτου της Bugatti, καθότι το σύνηθες για αυτά τα αυτοκίνητα ή μάλλον για αυτούς τους οδηγούς, είναι επισκέψεις σε πίστα η μικρά ταξίδια και αποδράσεις.

Όλες οι ειδήσεις

Το νέο GTI Clubsport είναι το ισχυρότερο προσθιοκίνητο VW Golf!

Νέο Jeep Avenger 4xe: Αλλαγές εντός, εκτός, και επί τα αυτά

Γενίκευση εμπορικού πολέμου, η ΕΕ επιβάλει πρόσθετους δασμούς στα ηλεκτρικά από Κίνα

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο