EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ντεμπούτο για το AIM EV στο Goodwood Festival of Speed

ntebouto-gia-to-aim-ev-sto-goodwood-festival-of-speed-676100

Το αμιγώς ηλεκτρικό ιαπωνικό AIM EV των 483 ίππων είναι έργο του σχεδιαστή του Nissan GT-R και κάνει το ντεμπούτο του αυτόν το μήνα.

Πολλά είναι τα startups στον τομέα της ηλεκτροκίνησης που οι περισσότεροι από εμάς δε γνωρίζουμε, ωστόσο, το γεγονός ότι ξεκινούν τη σχεδίαση των αυτοκινήτων τους από το μηδέν συχνά προσελκύει τον ενδιαφέρον μεγάλων ονομάτων της αυτοκίνησης. Μερικοί από αυτούς είναι ο πρώην σχεδιαστής της Lamborghini, Filippo Perini, που τώρα είναι στην Aehra και ο Shiro Nakamure, πρώην σχεδιαστής της Nissan και δημιουργός του AIM EV Sport 01.

Βέβαια το να αποκαλεί κάποιος την AIM ως “startup” είναι λίγο άδικο, αφού η ιαπωνική εταιρεία δραστηριοποιείται στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 1998. Το AIM EV Sport 01 αποτελεί το πρώτο ολοκληρωμένο προϊόν της μάρκας, το οποίο αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά Automobile Council στην Ιαπωνία τον Απρίλιο και τώρα ετοιμάζεται να λάμψει στο Goodwood Festival of Speed.

Οι suicide doors και το συμπαγές του μέγεθος (μόλις 3,9 μέτρα μήκους) με έντονες καμπύλες κάνουν το AIM EV να θυμίζει κάποιους θρύλους του παρελθόντος. «Μάθαμε από το πνεύμα των μεγάλων σπορ αυτοκινήτων του παρελθόντος, με τη βοήθεια της διαμόρφωσης και της διάταξης RWD. Ήθελα να εκφράσω τον δυναμισμό με εκλεπτυσμένη κομψότητα μέσα από έναν απλό, καθαρό σχεδιασμό», είπε ο Nakamura, ο οποίος στο παρελθόν είχε σχεδιάσει το Nissan GT-R. «Το AIM EV Sport 01 έχει μια μινιμαλιστική σχεδιαστική γλώσσα και αποφεύγει τις υπερβολικές και περίπλοκες επιφάνειες που θυμίζουν τα μεγάλα ευρωπαϊκά και ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1960».

Η διάταξη RWD που αναφέρει ο Nakamura είναι ενδιαφέρουσα γιατί κάνει το ΑΙΜ EV Sport 01 διαφορετικό από τα περισσότερα αυτοκίνητα με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνήθως τοποθετούνται στους 2 άξονες του αυτοκινήτου, δίνοντάς του τετρακίνηση. Στην περίπτωση του AIM EV, και οι δύο κινητήρες βρίσκονται στο πίσω μέρος και παράγουν συνδυαστικά 483 ίππους σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες.

Η ισχύς των 483 ίππων σε συνδυασμό με το σχετικά μικρό βάρος των 1.425 κιλών – για το οποίο ευθύνεται η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και το αλουμινένιο πλαίσιο- σίγουρα μεταφράζεται σε καλές επιδόσεις. Η AIM λέει ότι το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε μόνο ως πρωτότυπο για να επιδείξει τις ικανότητές της εταιρείας, αλλά η ενθουσιώδης υποδοχή που έχει λάβει μέχρι στιγμής μπορεί να τους πείσει να δώσουν το πράσινο φως για μια περιορισμένη –έστω- παραγωγή.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο