EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σημαντική διάκριση για την Mazda στις Κάννες

simantiki-diakrisi-gia-tin-mazda-stis-kannes-670927

Η Mazda Autoone συνεχίζει να αποσπά σημαντικές διακρίσεις  μέσα από τη συνεργασία της με τον καταξιωμένο σεφ Σωτήρη Κοντιζά, αφού η διαδικτυακή επικοινωνία “Mazda CX-30, Μade to Ιnspire” απέσπασε το πρώτο βραβείο στο Cannes World Film Festival, ως «H καλύτερη διαφήμιση για το 2023».

Το παγκοσμίου εμβέλειας φεστιβάλ φιλοξενεί μηνιαία, αλλά και κάθε χρόνο, ταινίες από όλα τα είδη, για διεθνείς κινηματογραφιστές. H υβριδική μορφή του προσφέρει ένα πιο προσβάσιμο περιβάλλον για τους συμμετέχοντες, ενώ οι μηνιαίες βραβεύσεις δίνουν τη δυνατότητα να αναδεικνύονται δημιουργικές εργασίες από όλο τον κόσμο πιο συχνά.

H διαδικτυακή καμπάνια “Made to Inspire”, με πρωταγωνιστές το πολυβραβευμένο SUV, Mazda CX-30, καθώς και τον Ελληνο-ιάπωνα σεφ, είχε κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή και εκτός από την πρόσφατη βράβευσή του στις Κάννες, έχει αποσπάσει ακόμη 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου:

 

Η πετυχημένη συνεργασία ανάμεσα στη Mazda και τον Σωτήρη Κοντιζά έχει αποσπάσει πολλές και σημαντικές διακρίσεις και εντός των συνόρων, όπως στα Influencer Marketing Awards 2022 με συνολικά 6 βραβεία (2 Platinum, 3 Gold και 1 Bronze) και συνεχίζει την πορεία της με ακόμη μεγαλύτερη ορμή και έμπνευση.

Σχετικά με τη δημιουργία του βίντεο.

Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα υπεύθυνη είναι η εταιρία 365film / Θοδωρής Τζάρτος που ανέλαβε τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κος Σταύρος Τσιρλίδης και ο κος Γιώργος Βασιλειάδης. Η Mazda Autoone επίσης συνεργάστηκε με τη διαφημιστικής της, White ad & Purple events για τη συνολική επιμέλεια.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο