EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θα αγωνιστεί το De Tomaso P900 LM στο Le Mans;

tha-agonistei-to-de-tomaso-p900-lm-sto-le-mans-648579

Φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα στο Instagram μας κάνουν να αναρωτιόμαστε αν το De Tomaso P900 LM πρόκειται να αγωνιστεί στο Le Mans.

Το De Tomaso P72 παρουσιάστηκε το 2019 και βασίζεται στο Apollo Intensa Emozione, με τις παραδόσεις να αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο έτος. Εν μέσω της προετοιμασίας του αυτοκινήτου για παραγωγή, η εταιρεία εργάζεται σε ένα δεύτερο μοντέλο που ονομάζεται P900.

Φωτογραφίες του αυτοκινήτου κοινοποιήθηκαν πρόσφατα στα επίσημα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της De Tomaso, χωρίς να αποκαλύψουν πολλά πράματα. Ωστόσο, δύο ψηφιακά σχέδια του ολοκληρωμένου αυτοκινήτου εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο στις αρχές αυτής της εβδομάδας, μαζί με ενδείξεις ότι θα μπορούσε να αγωνιστεί στο Le Mans.

Ο λογαριασμός LeMansHypercarNews στο Instagram ισχυρίζεται ότι ο De Tomaso εργάζεται σε ένα τυπικό P900 εστιασμένο στην πίστα και μια αποκλειστική, αγωνιστική, παραλλαγή του, που ονομάζεται P900 LM. Το αυτοκίνητο που διέρρευσε φαίνεται να είναι το P900 LM και βασίζεται στο P72, ενώ επωφελείται από μια σειρά σοβαρών βελτιώσεων στον τομέα της αεροδυναμικής. Αυτές καθιστούν σχεδόν σίγουρο το ότι θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια μερικές από τις μεγαλύτερες και πλουσιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, που ήδη ανταγωνίζονται στις κατηγορίες LMH και LMDh.

Στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου βλέπουμε τους προβολείς που είναι ολόιδιοι με του P92, αλλά με έναν επιβλητικό μπροστινό διαχωριστή να είναι επίσης ορατός. Ένας αγωγός NACA έχει ενσωματωθεί στο καπό, όπως και εντυπωσιακές εισαγωγές αέρα από ανθρακονήματα στα μπροστινά φτερά. Οι καθρέφτες φαίνονται πανομοιότυποι με αυτούς που είδαμε στα teasers, ενώ οι τεχνικοί της De Tomaso εστίασαν στο να αυξήσουν την κάθετη δύναμη, ενσωματώνοντας μεγάλες αεροδυναμικές ποδιές και μια αναδιαμορφωμένη πλευρική εισαγωγή αέρα.

Στο πίσω μέρος μπορούμε μια επιβλητική εισαγωγή αέρα στην οροφή, ένα – κατά παραγγελία – κάλυμμα του κινητήρα, καθώς και τους τεράστιους ορθοστάτες που συγκρατούν την αεροτομή.

Ενώ το αυτοκίνητο δρόμου φέρεται να είναι διαθέσιμο είτε με V8 είτε με V12, πιθανολογείται ότι στο αγωνιστικό θα τοποθετηθεί ο κινητήρας V12. Η De Tomaso θα μπορούσε να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με ένα ζευγάρι P900 LM από τη σεζόν του 2024.

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο