AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Το νέο Opel Zafira Life σε τρεις εκδόσεις [εικόνες]

to-neo-opel-zafira-life-se-treis-ekdoseis-eikones-611778

Είκοσι χρόνια από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς, η ιστορία συνεχίζεται με την τέταρτη γενιά του. Το Opel Zafira Life είναι ένα πολυχρηστικό όχημα (MPV) το οποίο ο κατασκευαστής θα προσφέρει σε τρία μήκη, Small 4,60 μέτρων, Medium 4,95 μέτρων και Large 5,30 μέτρων. Η έκδοση Small του Zafira Life είναι περίπου δέκα εκατοστά μικρότερη από το υπάρχον Zafira, ενώ το Large είναι περίπου 65cm μακρύτερο.

Το Opel Zafira Life θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, στις 18 Ιανουαρίου, 2019, και το βιβλίο παραγγελιών για αυτό θα ανοίξει τον Φεβρουάριο. Το Zafira Life είναι εξοπλισμένο με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip, ενώ οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν προαιρετικά να παραγγείλουν την 4×4 έκδοση, με σύστημα τετρακίνσης από την Dangel, μία εταιρεία που ειδικεύεται στο θέμα. Η Opel θα προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στις αρχές του 2021.

«Με το νέο Zafira Life, η Opel συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου PACE!», δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller. «Μέχρι το τέλος του 2020 θα φέρουμε οκτώ νέα ή ανανεωμένα μοντέλα στην αγορά – ανάμεσά τους και η επόμενη γενιά του δημοφιλούς Corsa.»

Το Zafira Life Small εντάσσεται στα συμπαγή πολυμορφικά, αλλά προσφέρει μεγάλους χώρους και δυνατότητα μεταφοράς έως εννέα ατόμων. To Zafira Life Medium, όπως και το Zafira Life Large, έχει μεταξόνιο 3,28 m, μακρύτερο κατά 35 cm, και κατά συνέπεια περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών. Το Zafira Life Large, με χώρο αποσκευών περίπου 4.500L, ανταγωνίζεται ακόμα μεγαλύτερα πολυμορφικά μοντέλα.

Η πολυτελής έκδοση «Lounge» διατίθεται στα μοντέλα με μακρύ μεταξόνιο, με λειτουργία μασάζ και ηλεκτρική θέρμανση στα μπροστινά καθίσματα, τέσσερις μετακινούμενες δερμάτινες πολυθρόνες πίσω, κάθε μία με φαρδύ μαξιλάρι 48 εκατοστών. Οι επιβάτες μπορούν να κάθονται επίσης ο ένας απέναντι στον άλλον.

Το νέο MPV διαθέτει πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού. Μία κάμερα και ένα ραντάρ παρακολουθούν την περιοχή μπροστά από το όχημα, με το σύστημα να αναγνωρίζει ακόμα και πεζούς που διασχίζουν το δρόμο και ενεργοποιεί ελιγμό φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης σε ταχύτητες έως 30 km/h. Τα συστήματα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας και αναγνώρισης κόπωσης προειδοποιούν τους οδηγούς εάν βρίσκονται πολλή ώρα στο τιμόνι και χρειάζονται διάλειμμα.

[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο