CLASSIC CARS

Εαρινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2024: Δράση και λάμψη στις Σπέτσες!

earino-rally-filpa-2024-drasi-kai-lampsi-stis-spetses-711747

Το Εαρινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2024 που διεξήχθη από Παρασκευή 19 Απριλίου έως Κυριακή 21 Απριλίου 2024 στις Σπέτσες, πέρασε στην ιστορία ως μια ακόμα ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση.

Στο φετινό αγώνα έλαβαν μέρος 80 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα περισσότερα από τα μισά ήταν κατασκευασμένα πριν το 1970, ενώ τα δύο παλαιότερα ήταν έτους κατασκευής 1948 και 1951.

Για ακόμη μια φορά τα πληρώματα είχαν δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δυο κατηγορίες, την Classic Regularity με έξι ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 53 χιλιομέτρων και την Touring με λιγότερες ειδικές διαδρομές και χαμηλότερες ταχύτητες. Η εκκίνηση δόθηκε το πρωί της Παρασκευής στα Ίσθμια. Τα αυτοκίνητα και των δύο κατηγοριών αρχικά ακολούθησαν κοινή διαδρομή περνώντας από, Ρυτό, Σοφικό, Αγγελόκαστρο, Δήμαινα, Κολιάκι, Τραχειά, Καρατζάς, Ηλιόκαστρο και Θερμησία, και εν συνεχεία κατευθύνθηκαν προς τον τερματισμό του πρώτου σκέλους στο Πόρτο Χέλι, ενώ η κατηγορία Touring ακολούθησε μια συντομότερη διαδρομή. Στη συνέχεια η δράση μεταφέρθηκε στις Σπέτσες όπου όλα τα αυτοκίνητα του αγώνα παρατάχθηκαν στο χώρο μπροστά από το Poseidonion Grand Hotel, αποτελώντας αντικείμενο θαυμασμού για τους ντόπιους αλλά και τους επισκέπτες του νησιού.

Νικητής της κατηγορίας Classic Regularity ο αγαπητός φίλος του περιοδικού Δημήτρης Καλογεράς με τη πανέμορφη Alfa Romeo GT 1300 Junior του1972

Το πρωί του Σαββάτου ξεκίνησε – με πολύ δυνατούς ανέμους – το δεύτερο σκέλος του αγώνα που περιελάμβανε το καθιερωμένο γύρο του νησιού. Ο τερματισμός του αγώνα έγινε στην Αγ. Παρασκευή όπου ακολούθησε και το παραδοσιακό πικ-νικ στην παραλία, προσφορά του Εμπορικού & Βιοτεχνικού Συλλόγου Σπετσών, του Συλλόγου Γυναικών των Σπετσών και του Poseidonion Grand Hotel. Πριν την έναρξη της απονομής των βραβείων στους νικητές, ο αντιπρόεδρος της FIVA, και μέλος του Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ κ. Μ. Γεωργιάκος έκανε μια σύντομη και περιεκτική παρουσίαση της ιστορίας ορισμένων ιδιαίτερων αυτοκινήτων που συμμετείχαν στην εκδήλωση και ακολουθήσε η ψηφοφορία του κοινού για το πιο όμορφο αυτοκίνητο.

Με τα χρώματα της δύσης ο Πρόεδρος της λέσχης κύριος Γιώργος Αλεβιζόπουλος τίμησε χορηγούς και τοπικούς φορείς και στη συνέχεια βραβεύτηκαν οι νικητές της γενικής κατάταξης της Regularity και της Touring αλλά και των επί μέρους κατηγοριών. Μετά την απονομή ακολούθησε δείπνο με μπουφέ στο ξενοδοχείο με όλους τους συμμετέχοντες, παλαιότερους και νεοεισερχόμενους στο χώρο να γίνονται μια παρέα κάτω από τους ήχους του Τζόνυ Βαβούρα. Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος την εκδήλωση πλαισίωσαν αρκετά νέα και νεαρά στην ηλικία πληρώματα. Κάτι το οποίο είναι πολύ ενθαρρυντικό για το μέλλον του χώρου!

Νικητές του αγώνα στις δύο βασικές κατηγορίες αναδείχθηκαν οι εξής: Regularity: 1οι Δ.

Καλογεράς με Alfa Romeo GT 1300 Junior (1972), 2οι Andonov Georgi – Andonova Yordanka με Mercedes Benz 190E (1984), 3οι Γ. Κατσαούνης – Μ. Μανσόλας, με Porsche 911 Coupe (1965).

Νικητές της κατηγορίας Touring οι Ν. Χρυσανθόπουλος – Σ. Χρυσανθόπουλος με Fiat 127 του 1979

Touring: 1οι Ν. Χρυσανθόπουλος – Σ. Χρυσανθόπουλος με Fiat 127 (1979), 2οι Ν. Παπαδήμας – Σ. Ιωαννίδου με Nissan 200SX (1991), 3οι Α. Νικολαΐδης – Φ. Μπαλλή με Alfa Romeo Alfetta GT (1978).

Το βραβείο της ψηφοφορίας του κοινού έλαβε η κόκκινη Jaguar XK 140 του 1956. Αλυτάρχης του αγώνα ήταν ο κύριος Μανώλης Δημακαρέας και η χρονομέτρηση έγινε δορυφορικά από την εταιρεία ANUBE.

Όλες οι ειδήσεις

Νέο Tesla Model 3 Performance: Για δυνατές συγκινήσεις!

Νέο Opel Grandland: Κομψό, δυναμικό, ευρύχωρο και ηλεκτρικό!

Νέα Cayenne GTS: Ακρίβεια και δυναμισμός by Porsche

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο