ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή Suzuki Swift 1.2 Hybrid: Karate Kid!

dokimi-suzuki-swift-1-2-hybrid-karate-kid-717992

Γνωστό και αληθές πέρα για πέρα ανά τους αιώνες πως, η νίκη βασίζεται κατά κύριο λόγο και πάντοτε, στη σωστή προετοιμασία, στη προσοχή στη λεπτομέρεια και ουκ ολίγες φορές σε, απλές λύσεις. Τρανό παράδειγμα των προαναφερόμενων, φυσικά, το νέο ήπια υβριδικό Suzuki Swift που πλέον κατασκευάζεται στην Ιαπωνία!

του Αλέξανδρου Ι. Βενιού, φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος

Στην εποχή της παντοκρατορίας των SUV όπου οτιδήποτε δεν είναι, ψηλό, όρθιο και ογκώδες – κάτι σαν περίπτερο δηλαδή – δεν περνάει το…«πάσο» στα γούστα των αγοραστών, μία κατασκευάστρια εταιρεία το να εμμένει αταλάντευτη στη παραγωγή αυτοκινήτων που βασίζονται σε (πετυχημένη) φιλοσοφία άλλων εποχών, φαντάζει από ρίσκο έως και λάθος στις παρυφές του ολέθριου. Σωστά μέχρις εδώ; Γενικώς κι αορίστως ναι. Όμως στην αυτοκινητοβιομηχανία το γενικό και το αόριστο δεν χωράνε, οπότε προχωρούμε σε δύο διευκρινήσεις, που τοποθετούν τα κομμάτια του παζλ στη σωστή σειρά τους λύνοντας τυχόν απορίες και το κυριότερο; Εξαλείφουν τις όποιες αρχικές εικασίες περί λάθους ή ρίσκου.

Suzuki Swift

Διευκρίνηση Νο1: κατασκευαστική φιλοσοφία είναι των μοντέλων σούπερ μίνι. Διευκρίνηση Νο2: παραγωγός εταιρεία είναι η Suzuki, η γκουρού των αυτοκινήτων πόλης που έδωσε τα φώτα της στους υπόλοιπους στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η εταιρεία με άλλα λόγια που εδώ και 69 χρόνια γνωρίζει καλύτερα απ’ όλους πως να φτιάχνει αξιόλογα από πάσης πλευράς μικρά αυτοκίνητα (και όχι μόνον). Νόστιμα και χαριτωμένα σε εμφάνιση, χρηστικά στο μέγιστο βαθμό, μα και αξιόμαχα όσον αφορά στο τεχνολογικό τους υπόβαθρο. Εν μέσω λοιπόν μεγάλων – στο μάτι και μόνον – άχαρων προτάσεων που μοιάζουν με τζίπ αλλά μόνο τζιπ δεν είναι, ξεπροβάλει το μικρό το δέμας (3,86 μέτρα), νέο ήπια υβριδικό Swift.

Και εν τέλει, κατορθώνει να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού για τη συγκεκριμένη κατηγορία, προτάσσοντας εκ νέου τα all time classic εγγενή προγονικά πλεονεκτήματα. Ποια είναι αυτά; Μα φυσικά, η…νόστιμη και χαριτωμένη εμφάνιση, η χρηστικότητα στο μέγιστο βαθμό και το αξιόμαχο τεχνολογικό προφίλ!

Suzuki Swift

Σ’ έχω δει κάπου σε ξέρω

Φέτος συμπληρώνονται ακριβώς σαράντα χρόνια από τη παρουσίαση της πρώτης γενιάς του Swift (ή Cultus όπως ήταν η ονομασία του στην Ιαπωνία). Από τότε μέχρι τώρα τέσσερις γενιές μετά, η βασική κατασκευαστική φιλοσοφία του μικρομέγαλου (μικρού σε εξωτερικές διαστάσεις, με ανέλπιστα ικανοποιητικούς όμως εσωτερικούς χώρους) χρηστικού σούπερ μίνι, παρέμεινε αναλλοίωτη στο χρόνο. Σήμερα μπροστά μας λοιπόν στέκεται η ολοκαίνουργια, εννοείται μικρομέγαλη, τέταρτη γενιά του στην όμορφη δίχρωμη απόχρωση του Cool Yellow Metallic για το πεντάθυρο αμάξωμα και τη μαύρη απόχρωση για την οροφή. Οι αλλαγές ωστόσο που έχουν πραγματοποιηθεί – πλην κάποιων επιμέρους ευδιάκριτων αισθητικών τροποποιήσεων – ναι μεν δεν εντοπίζονται άμεσα και με τη πρώτη ματιά παρά ταύτα, αποδεικνύονται σημαντικές και όντως σηματοδοτούν μία νέα αρχή για το Ιαπωνικό μοντέλο. Πιο αναλυτικά.

Suzuki Swift

Το αμάξωμα βασίζεται στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα HEARTECT της Suzuki, γεγονός που συνεπάγεται απειροελάχιστες διαφορές σε επίπεδο διαστάσεων σε σύγκριση με την απερχόμενη γενιά, την εξής μία ουσιαστικά: +15χλστ. που έχουν προστεθεί στο μήκος (3.860 αντί 3.845 χλστ.). Πέραν αυτού οι υπόλοιπες διαστάσεις, δηλαδή πλάτος/ ύψος/ μεταξόνιο παραμένουν ως είχαν ακριβώς (βλ. 1.735/ 1.495/ 2.450 χλστ. αντίστοιχα) γεγονός που έχει θετικό αντίκρισμα, τόσο σε επίπεδο χωροταξίας, όσο και σε επίπεδο ευελιξίας όπως θα δούμε παρακάτω.

Suzuki Swift

Σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης η γνώριμη βασική φόρμα των δύο όγκων διατηρείται «φωνάζοντας» Swift από χιλιόμετρα μακριά, παρότι έχει υποστεί κάποιες τροποποιήσεις που εντοπίζονται κατά κύριο στο εμπρόσθιο τμήμα και αποσκοπούν στη διαφοροποίηση του. Το πιο στρογγυλεμένο καπό εκτείνεται πλέον πάνω από τα φτερά και τους προβολείς οι οποίοι συνδυάζονται με επανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED, όπως επανασχεδιασμένη είναι και η μεγαλύτερη μάσκα (σε απόχρωση piano black), ενώ πλέον δεν περικλείει το πληθωρικό εταιρικό λογότυπο, το οποίο το συναντούμε εκτός αυτής λίγα εκατοστά ψηλότερα στο μέσο του καπώ.

Suzuki Swift

Τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά συνιστούν τα καινούργια στοιχεία που γίνονται άμεσα αντιληπτά και δίνουν το στίγμα της τέταρτης γενιάς του Ιαπωνικού σούπερ μίνι. Ο καλά διαβασμένος θα εντοπίσει επιπλέον, τις ελαφρώς πιο τονισμένες επιφάνειες στις πόρτες, τη διαφορετική σχεδίαση στις πίσω κολώνες της οροφής, τα νέα πίσω φανάρια τεχνολογίας LED, τον επανασχεδιασμένο πίσω προφυλαχτήρα, καθώς και τις κλασσικές πίσω χειρολαβές (αντίο της τύπου χούφτας στο φινιστρίνι).  Το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα προφανώς και δεν αφήνει στήλη άλατος το θεατή, ούτε βέβαια εισάγει καινά δαιμόνια στη βιομηχανική σχεδίαση, ωστόσο είναι μοντέρνο, νεανικό και χαριτωμένο ως οφείλει άλλωστε κατά τη μακρόχρονη παράδοση της γενιάς του. Αυτά όσον αφορά στο κομμάτι του φαίνεσθαι, των εντυπώσεων δηλαδή. Παρόλα αυτά επειδή έγινε αναφορά στο πρόλογο περί της προσοχής στη λεπτομέρεια ως προαπαιτούμενο για τη νίκη, εδώ οφείλουμε να αναφέρουμε πως έχει γίνει αρκετή και σοβαρή δουλειά σε αφανή σημεία της κατασκευής που έχει αποδώσει καρπούς.

 

Πρώτη στη λίστα η αεροδυναμική του αμαξώματος. Έτσι η πλήρως απαλλαγμένη από περιττά διακοσμητικά στοιχεία σχεδίαση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, τα κατάλληλα διαμορφωμένα φρύδια των φτερών εμπρός-πίσω, τα πλαϊνά μαρσπιέ, το επανασχεδιασμένο σποϊλερ οροφής, οι εκτροπείς αέρα στην εμπρόσθια ποδιά και οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου έχουν αποφέρει μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή, στοιχείο που συμβάλλει με τη σειρά του στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων CO2.

Suzuki Swift

Μικρό στο…μάτι και μόνον!

Με γνώμονα τις κόμπακτ διαστάσεις του αμαξώματος (μήκος 3,86μέτρα), εννοείται πως είμαστε στη καρδιά της κατηγορίας των σύγχρονων σούπερ μίνι. Οι διαθέσιμοι χώροι κατ’ αρχήν είναι ανέλπιστα ικανοποιητικοί για τέσσερις ενήλικες με ανάστημα έως και 1,80μ., οι οποίοι θα βολευθούν δίχως καμία παραχώρηση έχοντας αρκετό χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους!

Ασφαλώς εδώ το Swift κερδίζει κατά κράτος το σύνολο των αντιπάλων του, ενώ την ίδια ώρα η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ (265 λίτρα) το τοποθετεί σε εξίσου υψηλές θέσεις. Η ποιότητα συναρμολόγησης-κατασκευής είναι 100% Made in Japan αποπνέοντας αίσθηση αιώνιας αντοχής και στιβαρότητας, όπως όμως 100% Made in Japan είναι και ο διάκοσμος θυμίζοντας ελαφρώς τις πρώτες γενιές του μοντέλου. Σε ποιο σημείο; Μα φυσικά στη πληθωρική παρουσία των ανοιχτόχρωμων σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό (βλ. κάτω τμήμα ταμπλό, πλαϊνές επενδύσεις στις πόρτες). Ποιοτικών μεν και ανάγλυφων ως προς την υφή (στοιχεία που απαλύνουν τις εντυπώσεις και το ευθυγραμμίζουν με το 2024), παρόλα αυτά αποτελούν μία μικρή παραφωνία, σ’ ένα τόσο προσεγμένο και σύγχρονο περιβάλλον. Εκεί εντοπίζεται και η μοναδική ένσταση μας παρεμπιπτόντως, καθώς από εδώ και πέρα οι καταγραφές μας έχουν θετικό πρόσημο.

Πρώτη στη λίστα, η εργονομία που κατά τη συνήθη πρακτική της Suzuki είναι αψεγάδιαστη. Και δεν αναφερόμαστε τόσο στο ικανοποιητικό πλήθος  αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα, στη πολύ καλή θέση οδήγησης, στην άριστη περιμετρική ορατότητα και τα σωστά διευθετημένα επιμέρους χειριστήρια που ούτως ή άλλως απαιτούν ελάχιστο χρόνο προσαρμογής. Η ειδική μνεία εδώ έχει να κάνει με την ευκολία που ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τον (υπερπλήρη) εξοπλισμό σύγχρονης τεχνολογίας, έστω κι αν δεν είναι εξοικειωμένος σε τέτοιου είδους δραστηριότητες, αφού υποβοηθείται σημαντικά από τη παρουσία φυσικών διακοπτών (βλ. κλιματισμός, προγράμματα οδήγησης) για τις βασικές λειτουργίες.

Suzuki Swift

Λόγου χάρη η περιήγηση στο μενού του infotainment (που προέρχεται από το μεγαλύτερο αδελφό S-Cross) είναι πολύ εύκολη καθώς η πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες είναι άμεση χωρίς υπομενού που προκαλούν σύγχυση ακόμα και στους ιδιαίτερα προχωρημένους με τα ηλεκτρονικά. Η έγχρωμη οθόνη αφής 9 ιντσών έχει πολύ καλά γραφικά και προσφέρει, ασύρματη σύνδεση smartphone Android Auto/Apple Car Play, φωνητικές εντολές, πλοήγηση, σύνδεση με πολυμέσα, ενώ ενσωματώνει κάμερα DMS που παρακολουθεί τις αντιδράσεις του οδηγού και το βαθμό εγρήγορσης του.

Suzuki Swift

Επίσης στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, το Suzuki Connect (με τριετή δωρεάν συνδρομή δεδομένων με την οποία προσφέρεται απομακρυσμένος έλεγχος και χειρισμός του αυτοκίνητου μέσω  smartphone), αλλά και η τεχνολογική σουίτα συστημάτων προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού Suzuki Safety Support. Στη τελευταία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα συστήματα, DSBS II (που προειδοποιεί για ενδεχόμενη σύγκρουση με άλλο όχημα, με ποδηλάτη ή πεζό), διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας, επαγωγική ασύρματη φόρτιση smartphone κ.α.

Suzuki Swift

Run Swift Run…

Κάτω από το τονισμένο μουσούδι της καινούργιας γενιάς του Swift υφίσταται ένα νέο τρικύλινδρο δωδεκαβάλβιδο ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης 1,2 λίτρων. Σε σύγκριση με το τετρακύλινδρο σύνολο ομοίως 1,2 λίτρων που αντικαθιστά διαθέτει, υψηλότερη σχέση συμπίεσης (13,9:1 αντί 13,0:1), νέο σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων, αναβάθμιση του υπάρχοντος συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής (με τη προσθήκη ενδιάμεσης θέσης μεταβολής της γωνίας περιστροφής του εκκεντροφόρου εισαγωγής), ενώ έχει βελτιωθεί και η ροή αέρα εντός των κυλίνδρων. Όλα τα προαναφερόμενα κατά την Ιαπωνική εταιρία έχουν αποφέρει, μεγαλύτερη μέγιστη ροπή (11,2Nm στις 4.500 σ.α.λ. έναντι 10,7Nm στις 2.500σ.α.λ.), χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου έως και 8% και καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει. Η μέγιστη ιπποδύναμη του παραμένει στους 82 ίππους (στις 5.700 σ.α.λ.) και συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 12 Volt SHVS (τριών ίππων και 60 Nm μέγιστης ροπής) που λειτουργεί ως μίζα – γεννήτρια για τη φόρτιση των τριών μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 3 Ah (που εδρεύουν κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού).

 

Suzuki Swift

Οι τιμές τόσο της μέγιστης ιπποδύναμης των 82 ίππων, όσο και της μέγιστης ροπής των 11,7 Nm προφανώς και δεν συνάδουν με καταιγιστικές επιδόσεις. Πλήν όμως τα 957 κιλά που ζυγίζει το αμάξωμα, είναι ένας παράγοντας που λειτουργεί θετικά στη συγκεκριμένη περίπτωση. Και δεν αναφερόμαστε, τόσο στην αξιοπρεπή από πάσης πλευράς επίδοση των 11,9 δευτ. που ολοκληρώνει το τυποποιημένο 0-100 χλμ./ώρα, όσο στην εξαιρετική οικονομία καυσίμου που στα πλαίσια της δοκιμής μας κλείδωσε στο εμφατικό 5,1 λίτρα/100χλμ.! Παρά την έντονη πίεση, τη συνεχή χρήση κλιματισμού και την αρκετά κοντή κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου με τις – μόνο – πέντε σχέσεις, το νέο Swift αποδείχθηκε εξαιρετικά οικονομικό. Έτσι με ένα γέμισμα στο ρεζερβουάρ των 37 λίτρων, μπορείτε να καλύψετε μία απόσταση 700 χιλιομέτρων δίχως ανεφοδιασμό.

Suzuki Swift

Την ίδια στιγμή η χαμηλή στάθμη θορύβου στο σαλόνι (ο θόρυβος από το τρικύλινδρο μοτέρ εμφανίζεται ώς ένα ελαφρύ γουργουρητό και μόνο μετά τις 3.500 σ.α.λ.) και η παραδόξως πολύ καλή άνεση της ανάρτησης (γόνατα τύπου MacPherson με ψαλίδια βάσης/ αντιστρεπτική ράβδος εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), επιτρέπουν στο Swift να προσφέρει στα πολύωρα ταξίδια άνεση μεγαλύτερης κατηγορίας. Και μιας και ο λόγος για την ανάρτηση, οι Ιάπωνες μηχανικοί προχώρησαν σε τροποποιήσεις σε μεμονωμένα σημεία της αποσκοπώντας στη βελτίωση της άνεσης και της οδικής συμπεριφοράς. Έτσι στην εμπρός ανάρτηση τοποθέτησαν αντιστρεπτική ράβδο μεγαλύτερης διατομής και ελαστικά παρεμβύσματα από τεφλόν στις βάσεις των αμορτισέρ αποσκοπώντας στην αύξηση, της πλευρικής πρόσφυσης και της αίσθησης του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης. Όμως στο μικροσκόπιο τους μπήκε και η πίσω ανάρτηση, στην οποία έχουν τοποθετηθεί αμορτισέρ με μεγαλύτερη διαδρομή απόσβεσης τα οποία αναβαθμίζουν συνολικά τα παρεχόμενα επίπεδα άνεσης. Και όπως διαπιστώσαμε στη πράξη ο στόχος επετεύχθη απόλυτα και στα τρία προαναφερόμενα σημεία.

Suzuki Swift

Στις στροφές το Swift επιδεικνύει ιδιαίτερα ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά και μάλιστα σε βαθμό που καθίσταται ανέλπιστα ευχάριστο. Ναι καλά διαβάσατε, τούτο το μικρό ήπιο υβριδικό των 82 ίππων μπορεί και κινείται με έντονη σπιρτάδα χάρη, στο χαμηλό βάρος, την απόδοση της ανάρτησης και τη πυκνή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Κοντολογίς αποδεικνύεται ικανότατο ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς, σε καταστάσεις ή και γωνίες που προφανώς και δεν συνάδουν με το πολιτισμένο-ήπιο χαρακτήρα του. Κι όμως, τα καταφέρνει περίφημα όντας παντού και πάντα παιχνίδι στον έλεγχο του και βάβαια, ασφαλές.

Suzuki Swift

Κατά τις αστικές μετακινήσεις, δεν καταγράφονται εκπλήξεις καθώς πληροί απόλυτα όλα όσα περιμένεις από ένα σούπερ μίνι της Suzuki. Ευκίνητο όπως πάντα, ελίσσεται με περισσή ευκολία και παρκάρει παντού (κύκλος στροφής 9,6 μ.), ενώ ο προοδευτικός συμπλέκτης είναι πανάλφρος γεγονός άκρως σημαντικό στο σταμάτα -ξεκίνα ενός μποτιλιαρίσματος. Στο ταξίδι τέλος, παραμένει σταθερό και ήσυχο ακόμα και σε ταχύτητες της τάξης των 130-150 χλμ./ώρα και το μόνο που διασαλεύει την ηρεμία στο σαλόνι είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι (στη περιοχή του παρμπρίζ και των εξωτερικών καθρεπτών). Και σ’ αυτό το σημείο το πακέτο του νέου Swift ολοκληρώνουν με τη απόδοση τους τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, ταμπούρα πίσω) που και ακινητοποιούν με δύναμη και αντοχή το ελαφρύ αμάξωμα και εξίσου ρυθμίσιμη αίσθηση διαθέτουν (σε αντίθεση δηλαδή με τη συνήθη κάπως απότομη αίσθηση των υβριδικών).

Suzuki Swift

Γιατί Karate Kid;

Το αναφέραμε στο πρόλογο θα το επαναλάβουμε και εδώ στην αποφώνηση: η νίκη βασίζεται κατά κύριο λόγο και πάντοτε, στη σωστή προετοιμασία, στη προσοχή στη λεπτομέρεια και ουκ ολίγες φορές σε, απλές λύσεις! Και όπως στην ομώνυμη ταινία ο Daniel Son βασιζόμενος σε όλα αυτά, όπως ακριβώς του επέδειξε ο δάσκαλος του Mr. Miyaki κατόρθωσε αν και «ποντικομικρούλης» να σπάσει τα μούτρα θεόρατων αντιπάλων, έτσι ακριβώς ισχύει και για το Swift. Από τη πρώτη γενιά του (σ.σ. που παρεμπιπτόντως παρουσιάστηκε το 1984 όπως ακριβώς και η ταινία), μέχρι και σήμερα σαράντα ολάκερα χρόνια μετά, πάντα κατορθώνει όχι μόνο να στέκεται περίφημα στο ύψος των περιστάσεων, αλλά και να επικρατεί στη κατηγορία του όντας ολοκληρωμένο συνολικά.

Suzuki Swift

Εστιάζοντας τώρα στη καινούργια, ήπια υβριδική εκδοχή του και τα πράγματα είναι απολύτως ξεκάθαρα: ευρύχωρο σε εσωτερικούς χώρους μα πολύ άνετο στο δρόμο, καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο και ρυπαίνει περίπου όσο ένα…παπί, ως κατασκευή είναι Made in Japan στη κυριολεξία και είναι πλήρως εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα καλούδια χωρίς όμως να χάσει το παραμικρό σε ευχρηστία. Για όλα τα προαναφερόμενα μα κυρίως, για το ότι πρόκειται για ένα ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο που μπορεί να ικανοποιήσει ακόμα και τον ιδιότροπο έμπειρο χειριστή, για όλα αυτά θα αναφωνήσουμε δίχως δεύτερη σκέψη:

  • Swift Son καλώς όρισες, καλή επιτυχία!
  • Suzuki Arigado– ευχαριστούμε που υπενθύμισες στο κόσμο πως, ένα καλοστημένο και ελαφρύ μοντέλο, μπορεί να είναι και διασκεδαστικό έστω κι αν έχει μόλις 82 ίππους, έστω κι αν φέρει καταπράσινο pedigree στα σωθικά του!

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Τρικύλινδρος βενζίνης σε σειρά, ήπια υβριδικός 12V

Χωρητικότητα 1.498 κ.εκ.

Συνδυαστική απόδοση υβριδικού συστήματος

Μέγιστη ισχύς: 82 ίπποι / 5.700 σ.α.λ.

Μέγιστη Ροπή: 11,2 Nm/ 4.500 σ.α.λ.

Μετάδοση

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Mηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων

Επιδόσεις

Τελική ταχύτητα: 170 χλμ./ώρα

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 11,9 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

Κατασκευαστή (WLTP): 4,7 λίτρα/100 χλμ.

Δοκιμής: 5,1 λίτρα/100 χλμ

Εκπομπές CO2: 105 γρ./χλμ.

Ρεζερβουάρ

37 λίτρα

Αμάξωμα

Διαστάσεις (μήκος Χ πλάτος Χ ύψος) χλστ.: 3.860 x 1.735 x 1.495

Μεταξόνιο χλστ.: 2.450

Βάρος: 957 κιλά

Χώρος αποσκευών

265 λίτρα

Τιμή Αγοράς

Βασική έκδοση (GL): από 18.450 ευρώ

Έκδοση δοκιμής(GL+): από 19.530 ευρώ

Τέλη κυκλοφορίας

– ευρώ

Όλες οι ειδήσεις

Aytotypos Weekend – Τα καλύτερα της εβδομάδας 10-15/06

Φωτιά σε πανάκριβο hypercar στην Αττική Οδό! (Video)

Πάνω από 70 μοναδικά supercars στην Αθήνα: Υπερθέαμα σε τέσσερις τροχούς [εικόνες & βίντεο]

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο