VIDEOS

DS7 E-Tense 4×4 360: Υπάρχει πιο στιλάτο SUV;

ds7-e-tense-44-360-yparchei-pio-stilato-suv-672199

Το facelift του DS7 E-Tense αναβάθμισε την εμφάνιση του Γαλλικού SUV, αλλά πιο σημαντικά «έφερε» μία νέα, κορυφαία έκδοση, με την υπογραφή του τμήματος DS Performance.  

Κείμενο: Θέμης Θεοδωρόπουλος – Φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος – Βίντεο/Μοντάζ: Άγγελος Σκαναβής

Υπάρχουν πολλά SUV που προσφέρουν μεγάλους χώρους ,άνεση και επιδόσεις, αλλά λίγα το κάνουν με τόσο στιλ όσο το DS7. Το περασμένο καλοκαίρι, είδαμε για πρώτη φορά το ανανεωμένο μοντέλο, με αναβαθμίσεις στους κινητήρες, το σχεδιασμό και τις τεχνολογίες του, ενώ ταυτόχρονα, η εταιρεία αφαίρεσε το “Crossback” από τον τίτλο του μοντέλου, το οποίο πλέον λέγεται …απλά DS7.  

If looks would kill

Κάθε λεπτομέρεια στην εμφάνιση του έχει  βελτιωθεί. Στο εμπρός μέρος, υπάρχουν νέα φώτα ημέρας με ένα τρισδιάστατο εφέ, ενώ οι προβολείς του έχουν πιο επιθετικό σχεδιασμό και χρησιμοποιούν τεχνολογία LED Matrix. Η μάσκα απέκτησε λεπτομέρειες χρωμίου, που το κάνουν να ξεχωρίζει εύκολα από τη προηγούμενη γενιά και του δίνουν μια μοναδική παρουσία.  Στο πίσω μέρος, τα ανάγλυφα φώτα είναι εντυπωσιακά, ενώ ανάμεσα τους έχουμε ολογράφως το όνομα της μάρκας. Ο χώρος αποσκευών είναι σημαντικά μεγαλύτερος από τον ανταγωνισμό στη κατηγορία, με συνολική χωρητικότητα 555 λίτρων. 

Το αυτοκίνητο τις δοκιμής εφοδιάζεται με τις ζάντες των 21 ιντσών “Brooklyn” που συνοδεύουν τη συγκεκριμένη έκδοση. Πίσω τους, κρύβονται τα μεγάλα φρένα (με δίσκους 380 χλστ. εμπρός) και η αναβαθμισμένη ανάρτηση (χαμηλότερη κατά 15 χλστ.) της DS Performance, επίσης αποκλειστικά χαρακτηριστικά για το ισχυρότερο μοντέλο. Σε συνδυασμό με τους φαρδύτερους άξονες της έκδοσης 360, η εμφάνιση είναι πολύ πιο δυναμική, με το DS7 να στέκεται «ετοιμοπόλεμο» στο δρόμο.  

Το Facelift ήταν πιο ήπιο στο εσωτερικό. Διατήρησε το μοναδικό χαρακτήρα του μοντέλου, με τους  πολλούς …ρόμβους, τους διακόπτες για τα παράθυρα στη κεντρική κονσόλα και φυσικά, το αναλογικό ρολόι της BRM! Τα καθίσματα είναι πολύ αναπαυτικά, ενώ η καμπίνα έχει μια πολυτελή αίσθηση, με επενδύσεις από alcantara και δέρμα. Ακόμη και οι αποθηκευτικοί χώροι στις πόρτες, έχουν επενδυθεί έτσι ώστε να μην κάνουν θόρυβο τα αντικείμενα που τοποθετούμε εκεί, κάτι που του δείχνει την προσοχή της DS σε κάθε λεπτομέρεια. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι επίσης άνετος. Το επίπεδο πάτωμα επιτρέπει να χωρέσουν πιο άνετα 3 ενήλικες, παρά το ελαφρώς στενό του αμάξωμα.  

Η μεγάλη οθόνη για το σύστημα infotainment αλλά και ο πλήρης ψηφιακός πίνακας οργάνων πλέον ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό του DS7, και διαθέτουν ωραία χρώματα και γραφικά. Το σύστημα infotainment έχει καλή ταχύτητα απόκρισης, ενώ προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης χρησιμοποιώντας widgets. Με αυτά, επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τις συντομεύσεις για τις λειτουργίες που θέλει να εμφανίζονται στην αρχική του οθόνη. Πολλοί θα παραπονεθούν που οι χειρισμοί για τον κλιματισμό πραγματοποιούνται μέσα από το infotainment, αλλά προσωπικά μου αρέσει, καθώς διατηρεί καθαρή την εμφάνιση της κεντρικής κονσόλας.  

Στόχος οι επιδόσεις 

Το σύστημα κίνησης συνδυάζει ένα turbo κινητήρα βενζίνης 200 ίππων, με δύο ηλεκτροκινητήρες: έναν τοποθετημένο μέσα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και έναν ακόμη, στον πίσω άξονα, αποδίδοντας συνολικά 360 ίππους και 520ΝΜ ροπής. Οι παρεμβάσεις των τεχνικών της DS Performance στο στήσιμο του κορυφαίου DS7, σε συνδυασμό με τα φαρδιά ελαστικά επιδόσεων και το πιο ισχυρό υβριδικό σύστημα του ομίλου Stellantis, έχουν βελτιώσει σημαντικά την οδηγική του αίσθηση, καταφέρνοντας ταυτόχρονα να μην αλλοιώσει τον «άνετο» χαρακτήρα του.  

Με το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης να περνά στον εμπρός άξονα, τα plug-in υβριδικά DS7 έχουν έναν υποστροφικό χαρακτήρα όταν οδηγηθούν δυναμικά. Στη κορυφαία έκδοση, αυτό το πρόβλημα δεν έχει εξαφανιστεί αλλά τουλάχιστον έχει βελτιωθεί σημαντικά, με το E-Tense 360 να διατηρεί τη πρόσφυση του και να περνά αποτελεσματικά τη δύναμη του στο δρόμο  όταν στρίβει.   

Την ίδια στιγμή βέβαια, πρόκειται για ένα πολύ οικονομικό αυτοκίνητο, με την κατανάλωση του να είναι κοντά στα 6 λίτρα ανά 100 χλμ. Η DS δηλώνει ότι η νέα  γενιά του SUV της μπορεί να καλύψει μέχρι και 58 χιλιόμετρα κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά φτάνοντας τη μπαταρία στο 100%, η ένδειξη στο αυτοκίνητο μας έδειχνε αυτονομία 40 χιλιομέτρων.  

Στη καθημερινή οδήγηση, είναι απολαυστικό: Εξαιρετική ηχομόνωση με διπλά τζάμια στα παράθυρα, καλή ποιότητα κύλισης και άμεση απόκριση στο γκάζι. Παρά τον όγκο του, είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, ενώ οι πολλές λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού, κάνουν κάθε διαδρομή πιο ξεκούραστη. Εκτός από τα  αναμενόμενα συστήματα ελέγχου και τις κάμερες που σου επιτρέπουν να «δεις» το αμάξωμα από κάθε γωνία, έχει ακόμη και σύστημα “night vision”, που εντοπίζει πιθανά εμπόδια τη νύχτα και τα προβάλλει στον ψηφιακό πίνακα οργάνων! Παρά το μικρό προφίλ των ελαστικών και τις χαμηλότερες αναρτήσεις, συνεχίζει να είναι ένα άνετο SUV , ικανό να καλύπτει τεράστιες αποστάσεις με απόλυτη ευκολία.  

Σχέση ποιότητας-τιμής 

Με λιγότερα από 10 χρόνια ως ανεξάρτητη μάρκα, η DS έχει καταφέρει να θεωρείται premium και να  στέκεται άξια δίπλα στον ανταγωνισμό από τη Γερμανία, κάτι που πολλοί έχουν προσπαθήσει, αλλά σχεδόν κανείς δεν κατάφερε. 

Υπάρχουν πολλά στοιχεία που μου αρέσουν στο DS7. Είναι ευχάριστο στην οδήγηση, γρήγορο, πρακτικό και εκλεπτυσμένο. Χάρη σε αυτά, είναι μία εξαιρετική επιλογή στη κατηγορία και ένα ιδανικό αυτοκίνητο για όσους θέλουν να διαφοροποιηθούν από τη μάζα αλλά ταυτόχρονα να οδηγούν ένα premium SUV.  

Οι τιμές για την έκδοση των 360 ίππων ξεκινούν από τις 65.800€. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι τα αντίστοιχα plug-in υβριδικά από τη Γερμανία έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών, χαμηλότερη ιπποδύναμη, λιγότερες τεχνολογίες στο βασικό τους εξοπλισμό και ταυτόχρονα είναι αρκετά ακριβότερα, καταλήγω ότι το DS7 E-Tense 4×4 360 τοποθετείται σωστά στην αγορά και αναμένω να ακολουθήσει την εμπορική επιτυχία της πρώτης γενιάς του.  

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
Tags
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο