ECO CARS

ΝIO: Προωθητική ενέργεια με live Stream μετάδοση ταξιδιού επί ευρωπαϊκού εδάφους

nio-proothitiki-energeia-me-live-stream-metadosi-taxidiou-epi-evropaikou-edafous-714976

Η εταιρεία αναπτύσσει και επεκτείνει το δίκτυο εναλλάξιμων μπαταριών και θέλει να διαφημίσει αυτό που θεωρεί συγκριτικό της πλεονέκτημα.

Παρά το κοινό σημείο αφετηρίας, η NΙΟ ακολουθεί διαφορετικό δρόμο σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Είναι η μοναδική μέχρι στιγμής εταιρεία που έχει εμπράκτως επενδύσει στο σύστημα εναλλάξιμων μπαταριών, ως λύση για το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτής της κατηγορίας οχημάτων, την φόρτιση και τους χρόνους που αυτή απαιτεί.

Με την δημιουργία ενός δικτύου εναλλαγής μπαταριών, τα οχήματα της NIO μπορούν να έχουν μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία σε διάστημα μόλις δυόμισι λεπτών, μέσω μιας πλήρως αυτοματοποιημένης διαδικασίας, που περιγράφεται αναλυτικά εδώ.

Μέχρι στιγμής, η NIO έχει αναπτύξει ένα δίκτυο με 2.416 σταθμούς εναλλαγής μπαταριών, ενώ άλλοι 1.000 θα κατασκευαστούν έως το τέλος της χρονιάς. Οι περισσότεροι εξ αυτών βρίσκονται στην Κίνα, ωστόσο έχει αρχίσει μια δυναμική ανάπτυξη και στην Ευρώπη, με την πυκνότητα να είναι μεγαλύτερη στην Γερμανία και στις όμορες χώρες αυτής, καθώς και στην Σκανδιναβία.

Με αφορμή τα εγκαίνια ενός νέου σταθμού της ΝΙΟ στην Ολλανδία, ο CEO και ο πρόεδρος της εταιρείας, θα πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι από την Φρανκφούρτη στο Άμστερνταμ που θα μεταδοθεί μέσω live stream, προκειμένου να παρουσιαστεί η ανάπτυξη του δικτύου στην περιοχή της κεντρικής Ευρώπης.

Για να καταστεί βιώσιμο το σύστημα εναλλάξιμων μπαταριών απαιτεί την συμμετοχή πολλών εταιρειών που υιοθετούν έναν κοινό τύπο μπαταρίας και κάνουν χρήση των υποδομών του δικτύου. Ένας γενικός παραλληλισμός είναι το ανοιχτού κώδικα λειτουργικό Android της Google, που χρησιμοποιείται από δεκάδες εταιρείες κατασκευής κινητών τηλεφώνων. Προφανώς όπου λειτουργικό, στην προκειμένη περίπτωση, εννοούμε, μπαταρίες.

Η NIO, έχει ήδη δημιουργήσει έναν συνασπισμό οκτώ εταιρειών παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων με κοινή πλατφόρμα μπαταρίας (NIO, Guangzhou Auto, Changan, Geely, Chery, JAC, Lotus), με την FAW, να προστίθεται στις 21/05 σε αυτές. Όπως ήδη αναφέρθηκε, πρόκειται για την πρώτη απόπειρα ανάπτυξης ενός δικτύου εναλλάξιμων μπαταριών στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αν θέλει κάποιος να αναζητήσει ευρύτερα ένα προηγούμενο αντίστοιχο, θα οδηγηθεί στα δίτροχα και στην Ταϊβάν, όπου οι Gogoro και η KYMCO έχουν δημιουργήσει κάτι παρόμοιο για ηλεκτρικά scooter.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο