Ο Mat και το carwow πήραν μια BMW Σειρά 3, μια Mercedes C-Class και ένα Audi A4 για να δουν ποιανού ο κινητήρας θα παραδώσει τα όπλα τελευταίος.
Μαζευτείτε, πάρτε πασατέμπο, ετοιμάστε τις δικαιολογίες σε περίπτωση αποτυχίας και πάμε να απαντήσουμε μια ερώτηση που «τρώει» πολλούς γερμανόφιλους: Ποιανής γερμανικής εταιρείας ο κινητήρας θα πέσει (ηρωικά) τελευταίος; Θα είναι αυτός της BMW Σειράς 3; Μήπως αυτός της Mercedes C-Class ή μήπως στο τέλος θα πανηγυρίζουν οι Audάκιδες για το A4;
Τα credits για ακόμα ένα πολύ ενδιαφέρον πείραμα, που αλλού; Μα φυσικά στην ομάδα του carwow!
Ας δούμε πρώτα τους σημερινούς «μονομάχους», ξεκινώντας από την BMW 318i.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 140 ίππων και 200 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται μονάχα στον πίσω άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Το συγκεκριμένο παράδειγμα έχει «γράψει» λίγο πάνω από 140.000 χλμ.
Δίπλα στην BMW βρίσκεται μια Mercedes C180, η οποία τροφοδοτείται από έναν supercharged τετρακύλινδρο κινητήρα 1,8 λίτρων με απόδοση 141 ίππων και 220 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η συγκεκριμένη C180 έχει καλύψει λίγο παραπάνω από 200.000 χλμ.
Τέλος, το σημερινό ρόστερ κλείνει με ένα Audi A4, το οποίο τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που αποστέλλει την ισχύ των 130 ίππων με 195 Nm ροπής μονάχα στον μπροστινό άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων.
Το Audi είναι το πιο πολυταξιδεμένο από τα 3 αυτοκίνητα, έχοντας διανύσει 207.000 χλμ.
Η διαδικασία είναι απλή: τα 3 κακόμοιρα αυτοκίνητα στην αρχή τρώνε… ξύλο (κυριολεκτικά) με τσεκούρια, λοστάρια και άλλους παλιμπαιδισμούς, ενώ στη συνέχεια τρώνε κι άλλο ξύλο (μεταφορικά), με τον οδηγό να βυθίζει το πόδι στο γκάζι μέχρι ο κινητήρας να… αποδημήσει «εις τόπον χλοερόν».
Ποιος κινητήρας θα «πέσει» τελευταίος; Θα είναι της BMW, της Mercedes ή του Audi; Για να δούμε…
Όλες οι ειδήσεις
Τα 10 φθηνότερα καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα
Το Dacia που ξεπουλάει και έχει 1.500 km αυτονομία – Μόνο με 16.000 ευρώ