Η Nissan ξεκίνησε την παραγωγή της πιο τεχνολογικά προηγμένης μέχρι σήμερα έκδοσης του Nissan Qashqai με το νέο e-POWER.
Η εν λόγω έκδοση έχει εξοπλιστεί με τη νέα γενιά του συστήματος μετάδοσης κίνησης που ονομάζεται e-POWER, με τις αναβαθμίσεις στο σύστημα να επιφέρουν την καλύτερη απόδοση καυσίμου στην κατηγορία C-Crossover, με μόλις 4,5 λίτρων/100 χλμ. και αυτονομία μέχρι και 1.200 χλμ. στον κύκλο WLTP. Παράλληλα, έχουν επιτευχθεί χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και αυξημένη ποιότητα, φέρνοντας την εμπειρία οδήγησης ακόμη πιο κοντά σε αυτήν ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.
Το λανσάρισμα αυτό συμβαίνει καθώς το εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland γιορτάζει το ορόσημο παραγωγής 4,5 εκατομμυρίων Qashqai από το 2006 – κατά μέσο όρο ενός αυτοκινήτου κάθε δυόμισι λεπτά επί 19 χρόνια.
Ο Adam Pennick, Αντιπρόεδρος Παραγωγής στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: «Η παγκόσμιας κλάσης ομάδα παραγωγής μας κατασκευάζει το Nissan Qashqai με υπερηφάνεια από το 2006. Γι’ αυτό και έχουμε τον τέλειο συνδυασμό εμπειρίας, δεξιοτήτων και τεχνικής εμπειρίας για να κατασκευάσουμε το Qashqai με αυτό το φανταστικό νέο σύστημα κίνησης e-POWER.
«Ήταν μια συναρπαστική στιγμή όταν τοποθετήθηκε η πρώτη νέα μπαταρία e-POWER στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου. Είμαστε βέβαιοι ότι οι πελάτες μας παγκοσμίως θα λατρέψουν αυτό το νέο, ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης χωρίς συμβιβασμούς».
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER
Το e-POWER, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ευρώπη πριν από τέσσερα χρόνια, αναπτύχθηκε για να προσφέρει μια εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης χωρίς να χρειάζεται να συνδεθεί το αυτοκίνητο στην πρίζα. Το e-POWER προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης τύπου ηλεκτρικού οχήματος χάρη στην κίνηση των τροχών αποκλειστικά από έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ ένας βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων turbo χρησιμοποιείται απλώς για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό προσφέρει στο σύστημα άμεση απόκριση και ομαλή, γραμμική επιτάχυνση. Συνολικά, οι αναβαθμίσεις στο e-POWER προσφέρουν στους πελάτες μια ακόμη πιο ηλεκτρική αίσθηση πίσω από το τιμόνι, με σημαντικές βελτιώσεις σε κάθε βασικό τομέα:
- Κατανάλωση καυσίμου: μειωμένη στα 4,5L (WLTP) – οι καλύτερες τιμές στην κατηγορία, που αντιστοιχούν σε πιθανή αυτονομία 1200km (WLTP)
- Οι εκπομπές CO₂ μειώθηκαν από 116g/km σε 102g/km, μείωση 12% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά
- Θόρυβος καμπίνας: μειωμένος έως και 5,6dB σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά – προσφέροντας αίσθηση ηλεκτρικού οχήματος
- Ενίσχυση +11kW στη λειτουργία Sport – προσφέροντας πιο άμεση και συναρπαστική οδήγηση
Διαβάστε επίσης: Το νέο μεγάλο SUV της Hyundai δεν έχει σχεδόν κανένα φυσικό διακόπτη – Με διπλή οθόνη 27 ιντσών
Είναι μια πολύ δημιουργική περίοδος για την ομάδα στο εργοστάσιο, καθώς προετοιμάζει επίσης τις εγκαταστάσεις για την επόμενη γενιά του 100% ηλεκτρικού Nissan LEAF, του πρώτου μοντέλου που θα κυκλοφορήσει στο πλαίσιο του έργου EV36Zero της εταιρείας. Ακολουθεί το 2026 μια 100% ηλεκτρική έκδοση του Juke.
Το EV36Zero είναι το όραμα της Nissan για το μέλλον της βιώσιμης παραγωγής – ένα σχέδιο που θα μετατρέψει το εργοστάσιο του Sunderland σε ένα κορυφαίο κέντρο ηλεκτρικών οχημάτων, συνδυάζοντας ηλεκτρικά οχήματα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και παραγωγή μπαταριών.
Ο Adam Pennick πρόσθεσε: «Η κατασκευή φανταστικών αυτοκινήτων που αγαπούν οι πελάτες μας είναι κάτι που κάνουμε πολύ καλά. Το να βλέπουμε αυτά τα οχήματα αιχμής να βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής μας δείχνει ότι προχωράμε σύμφωνα με το όραμά μας EV36Zero για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων».
Όλες οι ειδήσεις
Ηλεκτρικό έκανε πάνω από 1.200 km με μία φόρτιση – Έσπασε όλα τα ρεκόρ
Το SUV που κοντράρει την Toyota σε αξιοπιστία και κοστίζει 28.490€ – Έχει 12 χρόνια εγγύηση
Καλοκαίρι και αυτοκίνητο: Ποια είναι η ιδανική ώρα για ταξίδι με την πιο χαμηλή κατανάλωση;