F1

Φόρμουλα 1: Μεταγραφολογία ολκής

formoula-1-metagrafologia-olkis-696814

Όπως αποκάλυψε ο πατέρας του Κάρλος Σάινθ Junior (στις φωτό μετά τη νίκη του στη Σιγκαπούρη το 2023), o δύο φορές πρωταθλητής Ράλι (το 1990 και το 1992) Κάρλος Σάινθ Senior, οι συζητήσεις του γιου του με τη Ferrari πάνε καλύτερα.

του Σπύρου Πέττα

Ο Σάινθ έχει δηλώσει, αυξάνοντας κάπως τους τόνους, ότι επιθυμεί διετές συμβόλαιο, ενώ η Ferrari, έστω μέχρι πρότινος, επιθυμούσε να “κλείσει” τον Κάρλος έως και το 2025, για να κυνηγήσει ενδεχομένως κατόπιν τον Λάντο Νόρις της McLaren. Από ότι φαίνεται πάντως, ο Σάινθ θα πάρει το διετές συμβόλαιο που επιθυμεί.

Σίγουρη από την άλλη πλευρά πρέπει να θεωρείται, όπως άλλωστε έχουμε γράψει από το καλοκαίρι κιόλας, η ανανέωση του Λεκλέρ με τη Scuderia με συμβόλαιο που θα λήξει στο τέλος του 2029 και θα του αποφέρει αρχικά 25 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, και θα ανέλθει έως τα 50 εκατομμύρια προς το τέλος του συμβολαίου.

Στην αντίπερα όχθη, τη Red Bull Racing, όπως όλα δείχνουν ο Πέρεζ παραμένει στο πλευρό του Φερστάπεν για το 2024, ωστόσο δεδομένο πρέπει να θεωρείται το ισχυρό ενδιαφέρον της αυστριακής ομάδας για τους οδηγούς της McLaren, Νόρις και Πιάστρι, που, για κακή τους τύχη, τα συμβόλαια τους λήγουν στο τέλος του 2025.

Από εκεί και πέρα, η Audi ενδιαφέρεται για τους Χούλκενμπεργκ και Οκόν, ενώ σταθερή θα πρέπει να θεωρείται η θέση του Γκασλί στην Alpine.

Η Aston Martin, τέλος, ενδιαφέρεται για τον Άλμπον, για την ενδεχόμενη διαδοχή του Αλόνζο.

Όλες οι ειδήσεις

Πειθαρχική έρευνα για τις σούζες των αστυνομικών – To βίντεο έγινε viral με 67.000 προβολές

Οδοιπορικό στην Κρήτη με το υβριδικό Honda HR-V

Διπλο «χτύπημα» Aston Martin Valkyrie 🇬🇧: Πόσα ν’ αντέξουμε;

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο