EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Audi RS Q e-tron E2: Το τέρας της ερήμου!

audi-rs-q-e-tron-e2-to-teras-tis-erimou-643549

Η μεγάλη μέρα για το νέο Audi RS Q e-tron E2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally Raid έφτασε, καθώς αύριο κάνει τη παρθενική του εμφάνιση στον αγώνα του Μαρόκο (1-6 Οκτωβρίου).

Η μορφολογία του εδάφους στο συγκεκριμένο αγώνα και οι ακραίες υψηλές θερμοκρασίες, προσομοιάζουν στις συνθήκες που επικρατούν στον αντίστοιχο αγώνα του Παρίσι-Ντακάρ (που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Ιανουάριο), γεγονός που θα δώσει την ευκαιρία στην ομάδα για ακόμα καλύτερη προετοιμασία.

Τα πληρώματα της εργοστασιακής ομάδας Audi Sport (Mattias Ekström/Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger και Carlos Sainz/Lucas Cruz) έγραψαν συνολικά 6.424 χιλιόμετρα δοκιμών – εκ των οποίων τα 4.218 χλμ. στο Μαρόκο – δοκιμάζοντας σε ακραίες συνθήκες το καινούργιο ηλεκτρικό υπερόπλο RS Q e-tron E2. Μετά το τέλος των δοκιμών και λίγες ώρες πριν την εκκίνηση ο πολύπειρος Carlos Sainz δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το μειωμένο βάρος και η καλύτερη κατανομή του καθιστούν το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο ενώ ελέγχεται πολύ πιο εύκολα”. Εκτίμηση που επιβεβαιώθηκε και από τον Stéphane Peterhansel: «Όταν οδηγούμε σε μεγάλες, γρήγορες στροφές, υπάρχουν λιγότερες φυγόκεντρες δυνάμεις. Έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να παραμείνουμε στην επιθυμητή τροχιά”!

Στο δρόμο για το ντεμπούτο του στον rally raid αγώνα, η Audi Sport δοκίμασε το RS Q e-tron για σχεδόν δύο εβδομάδες στο Μαρόκο υπό τις πιο ακραίες συνθήκες, καθώς επικρατούσαν πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Πιο συγκεκριμένα, μετά από δοκιμές στη Γερμανία και την Ισπανία, η γερμανική ομάδα κατευθύνθηκε προς την έρημο και τους αμμόλοφους για πρώτη φορά στη ζέστη του Μαρόκου. Για άλλη μια φορά, συμμετείχαν και τα τρία πληρώματα, με τους Stephane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekström να “γράφουν” πολλά χλμ. δοκιμών στο εξαιρετικά πολύπλοκο αγωνιστικό πρωτότυπο.

Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU) που δανείζεται από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Rally Dakar . Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο