EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Pirelli: Ένας “σκορπιός” για τους Tänak- Järveoja

pirelli-enas-skorpios-gia-tous-tanak-jarveoja-640346

Όχι μην ανησυχείτε, δεν δέχτηκαν καμία επίθεση από ζωύφιο οι νικητές του πρόσφατου Ράλι Φινλανδίας, Tänak- Järveoja (Hyundai i20 N Rally1)!

Απλά η νίκη του πληρώματος της Hyundai βασίστηκε πέραν όλων των άλλων και στην ορθή επιλογή ελαστικών, λόγω των ευμετάβλητων καιρικών συνθηκών καθ’ όλο το τριήμερο διεξαγωγής του αγώνα. Πιο συγκριμένα, την Παρασκευή πρώτη μέρα του αγώνα, οι συνθήκες ήταν ιδανικές με τη θερμοκρασία να φθάνει τους 30 βαθμούς Κελσίου, όμως το Σαββατοκύριακο και μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας οι ισχυρές βροχοπτώσεις και η πτώση της θερμοκρασίας – μόλις στους 13 βαθμούς Κελσίου – άλλαξαν άρδην το σκηνικό, ανατρέποντας τις στρατηγικές των ομάδων. Έτσι η πρόσφυση των αυτοκινήτων, στις ούτως ή άλλως γλιστερές ειδικές διαδρομές του Φινλανδικού αγώνα, μειώθηκε ακόμη περισσότερο λόγω της λάσπης.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η επιλογή των Pirelli Scorpion με τη μαλακή γόμα αποδείχτηκε η πλέον ενδεδειγμένη, επιτρέποντας τελικώς στο εργοστασιακό πλήρωμα της Κορεάτικης εταιρίας να κερδίσει επτά συνολικά ε.δ. και να φθάσει πρώτο στη ράμπα του τερματισμού. Οι εξαιρετικά υψηλές μ.ω.τ. που καταγράφηκαν ειδικά την Παρασκευή, ενδεικτικές της μάχης που έδωσαν τα πληρώματα: 125,3 χλμ./ώρα για τους Tanak-Järveoja, ενώ την υψηλότερη μ.ω.τ. 132,7 χλμ./ώρα κατέγραψαν στο δεύτερο σκέλος της ειδικής διαδρομής Sahloinen-Moksi, οι Lappi-Ferm (Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID) της ομάδας Toyota Gazoo Racing WRT! Και για να έρθουμε στα καθ’ ημάς, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δηλαδή, όπως δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Pirelli, Terenzio Testoni, η βασική επιλογή των ομάδων θα είναι η σκληρή γόμα των Pirelli Scorpion λόγω των υψηλών θερμοκρασιών αλλά και των κακοτράχαλων ειδικών διαδρομών. Ίδωμεν…

29 και σήμερα!!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο