MOTOTYPOS

Παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Scooter CE 04 της BMW Motorrad

parousiasi-tou-neou-ilektrikou-scooter-ce-04-tis-bmw-motorrad-624318

Στην έκθεση IAA MOBILITY 2021 η BMW Motorrad έκανε την πρώτη δημόσια παρουσίαση του ηλεκτρικού Scooter CE 04 που είχε ήδη παρουσιάσει Ιντερνετικά στις αρχές Ιουλίου.

Με την ευκαιρία  η BMW Motorrad έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες και πληροφορίες για το CE 04, η τιμή για την Ελληνική αγορά δεν έχει ανακοινωθεί άλλα με βάση την ενδεικτική τιμή των 11.990€ στη γερμανική σελίδα της BMW Motorrad και υπολογίζοντας τις διαφορές στους φόρους πιστεύουμε ότι η τιμή στην Ελλάδα δεν θα ξεπερνάει τα 12.900€.

Με το νέο BMW CE 04, η BMW Motorrad συνεχίζει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης που ξεκίνησε το 2017 με το Concept Link της BMW Motorrad και το μοντέλο προ-παραγωγής BMW Motorrad Definition CE 04 που αποκαλύφθηκε το 2020. Το σημαντικό νέο, για την αγορά ηλεκτρικών δικύκλων είναι ότι το νέο BMW CE 04 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό scooter μεγάλου κατασκευαστή μοτοσυκλετών στη μεσαία κατηγορία (άδεια οδήγησης A2).

Με βάση τις νέες πληροφορίες και το φωτογραφικό υλικό από το δελτίο τύπου του εργοστασίου κάνουμε μια σύντομη παρουσίαση του νέου CE 04 που θα είναι διαθέσιμο στην Γερμανία από την Άνοιξη του 2022.

Νέο BMW CE 04 – αθόρυβη επανάσταση: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτρική αστική κινητικότητα σε δύο τροχούς.

«Το BMW CE 04 είναι το νέο ηλεκτρικό ‘αστέρι’ της πόλης. Συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με συναίσθημα και δίτροχη απόλαυση. Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας και οι καλύτερες κυψέλες μπαταριών θα τροφοδοτούν με ισχύ και την BMW iX . Όπως το CE 04, όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad που προορίζονται για την πόλη θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά». Oliver Zipse , CEO της BMW AG .

Μπαταρία και κινητήρας

Το νέο BMW CE 04 έχει έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 31 kW (42 hp) και προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, ειδικά στην επιτάχυνση με χρόνο για τα 0 – 50 km/h – εκκίνηση από στάση στα φανάρια – 2,6 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα είναι στα 120 km/h. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη που εδράζεται στο πλαίσιο ανάμεσα στη μπαταρία και τον πίσω τροχό, είναι υγρόψυκτο. Η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας προσαρμόζεται ανάλογα με το riding mode και τις εκάστοτε οδικές συνθήκες για βέλτιστο συνδυασμό επιδόσεων και αυτονομίας.

Η μπαταρία του νέου BMW CE 04 είναι χωρητικότητας 60,6 Ah (8,9 kWh) και προσφέρει αυτονομία περίπου 130 km.  Αυτό επιτρέπει άνετες καθημερινές αστικές μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους, τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε μικρές αποδράσεις μετά τη δουλειά ή το Σαββατοκύριακο.  Για την επίτευξη μικρών χρόνων φόρτισης της μπαταρίας η BMW Motorrad ανέπτυξε ένα σύστημα με βάση την τεχνολογία που ήδη χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα BMW. Η μπαταρία ιόντων λιθίου φορτίζεται μέσω της ενσωματωμένης συσκευής φόρτισης είτε σε μία στάνταρ οικιακή πρίζα, σε έναν επιτοίχιο φορτιστή (wallbox) ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Για πλήρη φόρτιση της μπαταρίας, ιδανικά απαιτούνται 4 ώρες και 20 λεπτά. Με τον ταχυφορτιστή που διατίθεται προαιρετικά με ισχύ 6,9 kW (2,3 kW), μία πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε 1 ώρα και 40 λεπτά. Εάν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι μόλις 20%, μπορεί να φτάσει στο 80% μετά από φόρτιση 45 λεπτών στον προαιρετικό ταχυφορτιστή. Ανάλογα με την αγορά, το στάνταρ καλώδιο φόρτισης ( 2,3 kW) περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του BMW CE 04.

Ηλεκτρονικά και προγράμματα οδήγησης

Tο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του νέου BMW CE 04, είναι ανάλογο του Automatic Stability Control των μοτοσυκλετών BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το ASC περιορίζει τη ροπή του κινητήρα σε σχέση με την ολίσθηση του πίσω τροχού. Το Dynamic Traction Control (DTC), που διατίθεται προαιρετικά, παρέχει ακόμα μεγαλύτερη οδηγική ασφάλεια. Το DTC προσφέρει ακόμα πιο ασφαλή επιτάχυνση, κυρίως υπό κλίση. Τα τρία προγράμματα οδήγησης “ ECO ”, “ Rain ” και “ Road ” για καθημερινή χρήση είναι στάνταρ, επίσης υπάρχει, ως έξτρα εργοστασιακός εξοπλισμός,  το πρόγραμμα Dynamic για πιο σπορ καταστάσεις.

Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό ατσάλινο, η εμπρός ανάρτηση είναι με τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35 mm. και πίσω με μονόμπρατσο ψαλίδι και μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό σύστημα. Το νέο BMW CE 04 εφοδιάζεται με ελαστικά μεγάλων διαστάσεων, 120/70 R15 67H μπροστά και 160/60 R15 56H πίσω.

Τα φρένα, δύο δισκόφρενα μπροστά και ένα πίσω σε συνεργασία με το τελευταίας γενιάς ABS, προσφέρουν ασφαλή επιβράδυνση. Το ABS Pro, που διατίθεται προαιρετικά, διαθέτει και αισθητήρα κλίσης που ελέγχει με μεγαλύτερη ακρίβεια το φρενάρισμα στις στροφές, προσφέροντας τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Εξοπλισμός

Το νέο BMW CE 04 είναι εξοπλισμένο με έγχρωμη οθόνη TFT 10,25” με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης με χάρτη και λειτουργίες συνδεσιμότητας. Σημαντικό είναι ότι η νέα έγχρωμη οθόνη 10,25” επιτρέπει την απεικόνιση χαρτών στο ταμπλό χωρίς να απαιτείται πρόσθετη οθόνη.

Τα φώτα του νέου BMW CE 04 είναι τεχνολογίας LED, μεταξύ αυτών είναι ο προβολέας με μεσαία και μεγάλη σκάλα, το πίσω φως και τα φλας. Οι ενδεικτικές λυχνίες υιοθετούν επίσης τεχνολογία LED. Σαν προαιρετικός εξοπλισμός υπάρχει το προσαρμοζόμενο φως στροφής Headlight Pro, που φωτίζει το εσωτερικό της στροφής για πιο ασφαλή οδήγηση τη νύχτα.

Ντιζάιν και χρωματικοί συνδυασμοί

Το νέο BMW CE 04 έχει ένα καινοτόμο στυλ που τονίζει τον χαρακτήρα της νέας τεχνολογία κίνησης, ενώ παράλληλα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας BMW Motorrad.

Το CE 04 είναι διαθέσιμο σε δυο χρωματισμούς, τον χαρακτηριστικό Light White  Avantgarde Style, σε δυο εκδόσεις  με ματ μαύρα ή πορτοκαλί τμήματα εμπρός, στα πλαϊνά καπάκια και στην σέλα  ή στον χρωματισμό Magellan Grey metallic που συμπληρώνεται με μαύρη/πορτοκαλί σέλα, πορτοκαλί ανεμοθραύστη και διάφορα γραφικά.

«Το BMW CE 04 είναι η λογική και ταυτόχρονα ‘εξελιγμένη’ συνέχεια της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης της BMW Motorrad . Οι αστικές διαδρομές είναι το στοιχείο του. Σε αυτό τον τομέα δημιουργεί ένα νέο σημείο αναφοράς – από τεχνολογικής και στιλιστικής σκοπιάς». Florian Roemhild , Project Manager BMW CE 04.

Τεχνικά στοιχεία

Κινητήρας

Τύπος: Υδρόψυκτος σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμης διέγερσης
Ονομαστική ισχύς:  15 kW (20 hp)
Μέγιστη ισχύ:  31 kW (42 hp) στις 4.900 σ.α.λ. (με προαιρετική μείωση ισχύος στα 11 kW)
Μέγιστη ροπη:  62 Nm από 0 έως 4.900 σ.α.λ.

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητ:  120 km/h (περιορίζεται ηλεκτρονικά)
Επιτάχυνση:  2,6 δευτ. από το 0 στα 50 km/h
Αυτονομία κατά WMTC: 130 km

Μπαταρία κίνησης :  Συσσωρευτής με τεχνολογία υψηλής τάσης, ενσωματωμένος στο δάπεδο της μοτοσυκλέτας, κεντρική αερόψυξη, σταθερά εγκατεστημένη μονάδα μπαταρίας, 40 στοιχεία ιόντων λιθίου, 8,5 kWh (6,3 kWh με προαιρετική μείωση ισχύος στα 11 kW)

Τάση μπαταρίας (ονομαστική:  148 V
Διάρκεια φόρτισης με βασικό εξοπλισμό: Περίπου 4 ώρες και 20 λεπτά για 0-100% και περίπου 3 ώρες και 30 λεπτά για 0-80%
Διάρκεια φόρτισης με προαιρετικό ταχυφορτιστ:  Περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά για 0-100% και περίπου 1 ώρα και 5 λεπτά για 0-80%
car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο