MOTOTYPOS

Campioni in Festa: Το μεγάλο πάρτι της Ducati

campioni-in-festa-to-megalo-parti-tis-ducati-695079

Κοντά στο τέλος μιας χρονιάς που ίσως δεν είχαμε εμπεδώσει αρκετά τη συντριπτική υπεροχή των κόκκινων από το Borgo Panigale, έρχεται η Ducati να μας το υπενθυμίσει με μια εντυπωσιακή γιορτή πρωταθλητών και την ανακοίνωση συλλεκτικών μοντέλων.

 του Μάρκου Πυλαρινού

Η γιορτή των πρωταθλητών

Το 2023 ήταν μια άκρως επιτυχημένη αγωνιστική χρονιά για την Ducati. Κατακτώντας τους τίτλους MotoGP, WSBK και WSSP, δεν άφησαν και τίποτα όρθιο. Λέγοντας, λοιπόν, ένα μπράβο στον εαυτό της, η Ducati διεξήγαγε μια μεγάλη γιορτή που έβαψε τη Μπολόνια κόκκινη για να τιμήσει τους τίτλους και τους πρωταθλητές που τους κατέκτησαν.

5 ρέπλικες νικητών

Η γιορτή ήταν και αφορμή να ανακοινωθούν 4 αγωνιστικές ρέπλικες Ducati Panigale V4 και μία Panigale V2 για να σηματοδοτήσουν μια χρονιά γεμάτη νίκες. Οι μοτοσυκλέτες θα φέρουν τα χρώματα νικητών της Ducati απ’όλες τις κατηγορίες. Συγκεκριμένα, Θα υπάρχουν 3 Panigale V4 ρέπλικες των Desmosedici GP του Francesco Bagnaia, Jorge Martin και Marco Bezzecchi. Την πεντάδα συμπληρώνουν η Panigale V4R από το WSBK του Alvaro Βautista και μια ρέπλικα του Panigale V2 από το WSSP του Nicolò Bulega.

Οι μοτοσυκλέτες της Ducati που ανακοινώθηκαν δεν θα φοράνε μονάχα τα χρώματα των νικητών. Κάθε ρέπλικα θα φέρει και αυτόγραφο του συγκεκριμένου αναβάτη προστατευμένο με έξτρα στρώση βερνίκι. Τα συγκεκριμένα συλλεκτικά μοντέλα θα έχουν και κάποια αποκλειστικά κομμάτια εξοπλισμού.

Ducati Panigale V4: MotoGP και WSBK

Συγκεκριμένα, τα Panigale V4 βασίζονται πάνω στο V4S και θα έχουν ξηρό συμπλέκτη 9 δίσκων STM-EVO SBK και Akrapovic τελικό εξάτμισης που είναι 2 κιλά ελαφρύτερο από το εργοστασιακό. Οι μπροστινές δαγκάνες θα είναι Brembo Stylema R που θα συνοδεύονται από ακτινικές τρόμπες Brembo με remote ρύθμιση απόκρισης. Τέλος, τα μοντέλα θα έχουν ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου της Rizoma και αγωνιστικές ζελατίνες.

Ducati Panigale V2: WSSP

Ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι και η έκδοση του Panigale V2 προς τιμήν του Nicolò Bulega. Ίσως το μοντέλο που αναβαθμίστηκε περισσότερο απ’όλα. Το V2 έρχεται με Ohlins αναρτήσεις και αγωνιστική εξάτμιση Akrapovic που κόβει 5 κιλά βάρους. Το μπροστινό και πίσω φτερό, το κάλυμμα της αλυσίδας, του ψαλιδιού, το καπάκι του συμπλέκτη και του αμορτισέρ είναι όλα κάρμπον και το V2 θα έχει τα ίδια ρυθμιζόμενα μαρσπιίε της Rizoma. Επιπλέον, το V2 θα έχει και kit αφαίρεσης καθρεπτών και πινακίδας που μαζί με το αγωνιστικό καπάκι ντεπόζιτου θα φέρει τη μοτοσυκλέτα ακόμη πιο κοντά στην αγωνιστική της έκδοση.

Διαθεσιμότητα και τιμές

Η έκδοση Ducati V4 Bagnaia θα περιοριστεί στα 263 αντίτυπα και οι τιμή της (τουλάχιστον στην Αμερική) θα είναι στα $73.000. Μέτα έρχονται οι εκδόσεις V4 Martin και Bautista στις $68.000 με μέγιστη παραγωγή 189 και 219 αντίτυπα αντίστοιχα. Έπειτα έρχεται η έκδοση V4 Bezzecchi στις $63,000 με 72 αντίτυπα και τέλος η έκδοση V2 Bulega στα $43,000 με 111 τεμάχια. Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ήδη, οι αριθμοί παραγωγής βασίζονται στον αριθμό του κάθε οδηγού. Ο Bagnaia φοράει το 63, ο Martin to 89, o Bezzechi το 72, o Bautista το 19 και ο Bulega to 11. Οι τιμές τους από την άλλη ίσως βασίζονται στα χρόνια που θα χρειαστεί να γεμίσω τον κουμπαρά μου…

Όλες οι ειδήσεις

Διαβάστε περισσότερα

Θα γεμίσουν με κάμερες οι δρόμοι της Αττικής – Σε αυτά τα σημεία θα μπουν

Οι Αθηναίοι επιστρέφουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Ποιες μάρκες αυτοκινήτου «googlαραν» περισσότερο οι Έλληνες το 2023

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο