MOTOTYPOS

Η Triumph παίρνει τα βουνά: Triumph TF 250-X

i-triumph-pairnei-ta-vouna-triumph-tf-250-x-693223

Ύστερα από την έκπληξη που προκάλεσε το teaser της Ducati για την επερχόμενη Motocross μοτοσυκλέτα της, έρχεται και η Triumph ανακοινώνοντας επίσημα το TF 250-X.

του Μάρκου Πυλαρινού

Ίσως λίγο νωρίς να ανακοινώσουμε μια χωμάτινη αναγέννηση ανάλογη των αρχών της προηγούμενης δεκαετίας, με πληθώρα επιλογών και κατασκευαστών να φοράνε χωμάτινα «τακούνια», αλλά σαν κάτι να σηκώνει σκόνη στον ορίζοντα. Αυτή τη φορά τη σκόνη την σηκώνουν οι Άγγλοι… Δεν πρόκειται για μια απλή ανακοίνωση μοντέλου μιας και η Triumph είχε ήδη δεσμευτεί να συμμετάσχει στο παγκόσμιο αλλά και στο Αμερικάνικο πρωτάθλημα Motocross εδώ και περίπου ένα χρόνο. Τώρα η δέσμευση παίρνει σάρκα και οστά με την επίσημη παρουσίαση του TF 250-X.

Εκ του μηδενός και αμιγώς Triumph

Η Triumph ανέπτυξε το TF 250-X από το μηδέν με τη συνδρομή του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Enduro Iván Cervantes αλλά και έναν από τους θρύλους του χώρου του Motocross, Ricky Carmichael. H Triumph δηλώνει πως δεν θέλει απλά να φέρει άλλο ένα μοντέλο στην αγορά, αλλά θέλει να πάρει νίκες. Σαφώς δεν έχουμε ακόμη εικόνα για τη συγκριτική απόδοση του TF 250-X αλλά η Triumph φαίνεται να το έχει πάρει στα σοβαρά καθώς σχεδίασε εκ νέου σασί, ηλεκτρονικά και κινητήρα μόνο για αυτή τη μοτοσυκλέτα.

Επιπλέον βαρύτητα στις δηλώσεις δίνει και η ανακοίνωση πως η Triumph θα ανοίξει 300 εξουσιοδοτημένα κέντρα Motocross και Enduro μέχρι το τέλος του 2024. Ο σκοπός είναι να παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη εξοπλισμού, σέρβις, αξεσουάρ και ανταλλακτικών καθώς και αγωνιστική υποστήριξη.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Μιας και μιλάμε για Motocross, πάμε κατευθείαν σε σασί και αναρτήσεις. Το Triumph TF 250-X θα είναι εξοπλισμένο με πλαίσιο αλουμινίου και ΚΥΒ ανάρτηση μπρος και πίσω με 48 χιλιοστών KYB AOS πιρούνι και αντίστοιχο piggyback αμορτισέρ πίσω.

Για τις δισκόπλακες φροντίζει η Galfer με 260 χιλιοστά μπροστινή δισκόπλακα και 220 χιλιοστά πίσω με Brembo δαγκάνες.

Ο κινητήρας θα έχει σφυρήλατο πιστόνι αλουμινίου, βαλβίδες τιτανίου, καπάκια μαγνησίου, Exedy Bellevile συμπλέκτη και εσωτερική επίστρωση με DLC (Diamond-like Carbon) που μειώνει τη φθορά σε τριβές. Επιπλέον, θα μπορούν να ρυθμιστούν παράμετροι λειτουργίας του κινητήρα μέσω της εφαρμογής MX Tune Pro που θα παρέχει και διαγνωστικά δεδομένα. Και να σκεφτεί κανείς πως κάποτε η λύση στα πάντα στο χώρο του Εnduro ήταν το σφυρί…

Αξεσουάρ και εξοπλισμός

Η Triumph θα παρέχει και γκάμα αξεσουάρ που θα συμπεριλαμβάνει εξάτμιση Akrapovic, Χ-Trig holeshot device εκκινήσεων, Athena LC-GPA σύστημα launch control, μονάδα Wi-Fi για το MX Tune Pro και ανταλλακτικά κιτ πλαστικών.

Άφιξη στην αγορά

Θα μπορέσουμε να δούμε επιτέλους τι απέφερε όλη αυτή η ανάπτυξη όταν αρχίσουν να παραδίδονται οι πρώτες παραγγελίες την Άνοιξη του 2024. Στην Αγγλία έχουν ήδη αρχίσει οι παραγγελίες με την τιμή να ξεκινάει από τις 9.795 λίρες Αγγλίας. Στην υπόλοιπη Ευρώπη το κόστος μάλλον θα είναι πιο κοντά στις στις 12.000 ευρώ (καθαρά υποθετικά).

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο