Q-ELECTRIC

Αυξάνονται οι φήμες περί ηλεκτρικού Nissan GT-R έως το 2030

afxanontai-oi-fimes-peri-ilektrikou-nissan-gt-r-eos-to-2030-689708

Η Nissan έχει ήδη αναφέρει ότι ένα EV με μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα κυκλοφορήσει το 2028.

Το Nissan GT-R είναι ένα από τα παλαιότερα μοντέλα στην παραγωγή, αφού χρονολογείται από το 2007. Στην πραγματικότητα, η σχεδίαση του Godzilla έχει τις ρίζες του στο 2001, όταν αποκαλύφθηκε το concept Skyline GT-R . Παρά την αξιοσέβαστη ηλικία του, το ιαπωνικό supercar είχε ένα εξαιρετικό 2023, όταν οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 584% στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ωστόσο, η γενιά R35 έχει απόλυτη ανάγκη αντικατάστασης.

Στο Japan Mobility Show τον περασμένο Οκτώβριο, η Nissan υπαινίχθηκε τις προοπτικές ενός αυτοκινήτου επόμενης γενιάς. Αυτό το θεαματικό Hyper Force έκλεψε την παράσταση στο Τόκιο με την τρελή σχεδίασή της και την υπόσχεση των 1.341 ίππων. Είχε κινητήρες εμπρός και πίσω, τετρακίνηση, πόρτες που άνοιγαν προς τα πάνω και λογότυπο GT-R με pixel. Τώρα, ο διευθυντής σχεδιασμού προγράμματος της εταιρείας προτείνει ότι η εντυπωσιακή ιδέα έχει πιθανότητες να εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μέχρι το 2030.

Σε μια συνομιλία με το Autocar, ο Giovanny Arroba αναφέρθηκε στο Hyper Force ως ένα «τολμηρό αλλά απτό όνειρο που πρέπει να επιτευχθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας». Συνέχισε δηλώνοντας, «τα σχήματα, η αναλογία και η στάση δεν βασίζονται σε καθαρή φαντασία». Όσον αφορά τα σχόλια που έλαβε η Nissan μετά την αποκάλυψη του concept, οι απόψεις ήταν διχασμένες. Κάποιοι πρότειναν ότι το επόμενο supercar θα πρέπει να διατηρήσει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ άλλοι αντέδρασαν «αρκετά θετικά» σε μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση.

Προηγουμένως, ο υπεύθυνος παγκόσμιων προϊόντων της Nissan, Ivan Espinosa, αποκάλυψε ότι το σχέδιο είναι να περιμένει να ωριμάσουν οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης πριν κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό GT-R. Ενώ το Hyper Force είχε δύο ηλεκτροκινητήρες, ο Espinosa δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να χωρέσει ένας τρίτος ή ακόμα και ένας τέταρτος κινητήρας στο R36. Ανέφερε μάλιστα εν συντομία μια πιο ισχυρή έκδοση Nismo που θα είχε μικρότερη μπαταρία για να μειώσει το βάρος.

Η Nissan έχει ήδη πει ότι ένα EV με μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα κυκλοφορήσει το 2028 . Η εταιρεία δεσμεύεται για διπλή ενεργειακή πυκνότητα και τριπλή ταχύτητα φόρτισης σε σύγκριση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Σύμφωνα με τον David Moss, αντιπρόεδρο της εταιρείας για την Έρευνα και Ανάπτυξη στην Ευρώπη, αυτές οι μπαταρίες επόμενης γενιάς θα τροφοδοτούν ένα EV που δεν σχετίζεται με οποιοδήποτε υπάρχον μοντέλο, καθώς θα απαιτείται μια εντελώς νέα πλατφόρμα. Επιπλέον, ο Moss δήλωσε ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα ενισχύσουν τη σκοπιμότητα παραγωγής μεγάλων SUV και φορτηγών.

Όλες οι ειδήσεις

Πειθαρχική έρευνα για τις σούζες των αστυνομικών – To βίντεο έγινε viral με 67.000 προβολές

Οδοιπορικό στην Κρήτη με το υβριδικό Honda HR-V

Διπλο «χτύπημα» Aston Martin Valkyrie 🇬🇧: Πόσα ν’ αντέξουμε;

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο