Q-ELECTRIC

Έκπτωση 10.000€ για την αγορά Dacia Spring!

ekptosi-10-000e-gia-tin-agora-dacia-spring-654980

Με τις τιμές του να ξεκινούν από μόλις 12.750€ στη Γερμανία μέχρι το τέλος του Μαρτίου, το Dacia Spring έγινε ξαφνικά, εκπληκτικά προσιτό.

Ένα από τα βασικά ζητήματα που απομακρύνουν τους οδηγούς από την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος (πέρα από την αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης) είναι η υψηλές τιμές αγοράς ενός BEV. Για αυτό το λόγο, η Dacia αποφάισε να μειώσει τη τιμή του Spring EV κατά 10.000€ για τη Γερμανική αγορά, παρουσιάζοντας το προωθητικό πρόγραμμα “elektrobonus”.

Οι αναγνώστες μας με γνώσεις Γερμανικών, μπορούν να διαβάσουν αναλυτικά τα στοιχεία της προσφοράς εδώ.

Αυτή είναι μια τρομερή έκπτωση, ειδικά σε σε σχέση με την αρχική τιμή του Dacia Spring: είναι περίπου το 50% της αρχικής του τιμής! Βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μεγάλες εκπτώσεις και επιδοτήσεις για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά η συγκεκριμένη, ανέβασε τον πήχη!

Dacia Spring: Ένας ξεχωριστός κόσμος

Είναι το πρώτο πραγματικά χαμηλού κόστους ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η σπαρτιάτικη φιλοσοφία συνυπάρχει με την αναπόφευκτη προσπάθεια μείωσης του κόστους. Κάτι που φαίνεται στην οδήγηση. Όχι όμως και στην αυτονομία, η οποία είναι επαρκής ακόμα και για εκτός πόλης εξορμήσεις

Το κλειδί με το σταθερό μεταλλικό στέλεχος θυμίζει άλλες, πιο ρομαντικές εποχές. Η είσοδος χωρίς κλειδί είναι εφικτή, αρκεί να μπεις σαν τους Ντιουκς από το ανοιχτό παράθυρο. Ανοίγω την πόρτα και κάθομαι στη θέση του οδηγού, δεν είμαι εγώ για ακροβατικά. Η μυρωδιά του καινούριου αυτοκινήτου είναι παρούσα, μόνο που είναι διαφορετική από τη συνηθισμένη, δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη. Ρυθμίζω το κάθισμα, αλλά το τιμόνι είναι μια ιδέα πιο μακριά από το ιδανικό. Ψάχνω με το χέρι μου κάτω από την κολόνα του τιμονιού για να βρω το διακόπτη για τη ρύθμισή του. Μάταια, καθώς το τιμόνι δε ρυθμίζεται ούτε σε ύψος ούτε σε βάθος.

Το κάθισμα μετακινείται μόνο εμπρός-πίσω, αλλά όσοι δεν είναι ψηλοί δεν χρειάζεται ν’ ανησυχούν. Οι ράγες του είναι κεκλιμένες, οπότε καθώς πλησιάζει προς το τιμόνι ανυψώνεται μερικά εκατοστά. Μια πολύ απλή, αλλά αποτελεσματική λύση, αυτό θα πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Σε μια στιγμή δημιουργικής έμπνευσης, οι σχεδιαστές του εσωτερικού προσέθεσαν και ρύθμιση ύψους για τη ζώνη ασφαλείας. Η πλάτη του καθίσματος του οδηγού ρυθμίζεται σε στάδια. Το κάθισμα του συνοδηγού διαθέτει το συνηθισμένο μοχλό απελευθέρωσης. Καλωσορίσατε στο Dacia Spring, το πρώτο ηλεκτρικό που απευθύνεται σε όλους.

H εκκίνηση του κινητήρα απαιτεί την εισαγωγή του κλειδιού στην κλειδαριά που βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού και το γύρισμά του, μέχρι να ακουστεί το χαρακτηριστικό “κλικ” που ακούγεται όταν η μίζα είναι έτοιμη να δώσει ζωή σε ένα θερμικό κινητήρα. Βέβαια, εδώ δεν ακούγεται ο θόρυβος του κινητήρα που εκκινεί. Απλά εμφανίζεται η ένδειξη “ΟΚ” στον πίνακα οργάνων και το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να κινηθεί. Πριν ξεκινήσω, συνδέω το κινητό μου με το σύστημα πολυμέσων. Η οθόνη αφής του συστήματος έχει (πραγματική, όχι ονομαστική) διαγώνιο 6,9 ιντσών και η σύνδεση με το κινητό πραγματοποιείται άμεσα (Android Auto). Το σύστημα πολυμέσων διαθέτει βασικού επιπέδου γραφικά και λειτουργίες, ωστόσο αποκρίνεται άμεσα και είναι εύκολο στη διαχείριση, χάρη και στα μεγάλα εικονίδια. Αβαντάζ Spring, όπως λένε και στα τουρνουά τένις.

Όλες οι ειδήσεις

Τα 14 καλύτερα οδηγικά παιχνίδια του 2024

Dacia Duster MK3: Αναβαθμισμένο στα πάντα!

Κακοκαιρία: Έτσι πρέπει να οδηγούμε για να είμαστε ασφαλείς – Ενημερωτικό βίντεο με οδηγίες

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο