Q-ELECTRIC

Γκρινιάζουν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών για τη φθορά των ελαστικών

gkriniazoun-oi-idioktites-ilektrikon-gia-ti-fthora-ton-elastikon-475390

Η δυσαρέσκεια των ιδιοκτητών για τα ελαστικά που φέρουν τα ηλεκτρικά οχήματα έναντι των συμβατικών οχημάτων αυξάνεται.

Στην έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποίησε η J.D. Power 2024 US Original Equipment Tire Customer Satisfaction Study, οι κάτοχοι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους επειδή λόγω του μεγαλύτερου βάρους και της υψηλότερης ροπής των αυτοκινήτων τους, τα ελαστικά φθείρονται αρκετά πιο γρήγορα.

ελαστικά

Αυτή η αύξηση της δυσαρέσκειας δίνει την ευκαιρία στους κατασκευαστές ελαστικών και στις αυτοκινητοβιομηχανίες να πληροφορήσουν και να ενημερώσουν τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τις διαφορές στην απόδοση των ελαστικών μεταξύ των δύο κατηγοριών. Επιπλέον, λόγω των διαφόρων παραμέτρων που ισχύουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και που έχουν να κάνουν με την μεγιστοποίηση της αυτονομίας και βελτιστοποίησης της φθοράς των ελαστικών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι κατασκευαστές ελαστικών και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να συνεργαστούν για να ξεπεράσουν την πρόκληση χωρίς να πληγεί η απόδοση των ελαστικών, την στιγμή που η ηλεκτροκίνηση ακολουθεί ανοδική πορεία.

ελαστικά

Είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερο βάρος λόγω της μπαταρίας τους, επομένως χρειάζονται ελαστικά που μπορούν να μεταφέρουν με ασφάλεια το επιπλέον βάρος. Ενώ η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποθηκεύει την ενέργεια, ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που παρέχει τη στιγμιαία ροπή. Αυτό έχει ως συνέπεια την στιγμιαία ροπή με το πάτημα του γκαζιού. Έτσι οι μεταφορές βάρους είναι πιο έντονες, σε σχέση με ένα όχημα που λειτουργεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γεγονός που έχει αντίκτυπο στη φθορά των ελαστικών.

ελαστικά

Ο δεύτερος παράγοντας της διαφοροποίησης από τα τυπικά ελαστικά είναι ο θόρυβος. Χωρίς το θόρυβο ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο ήχος των ελαστικών στο οδόστρωμα γίνεται πολύ πιο αισθητός σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε σχέση με ένα συμβατικό όχημα. Συνεπώς, οι κατασκευαστές πρέπει να δημιουργήσουν ελαστικά που θα πρέπει να είναι αθόρυβα κατά την κίνηση. Και το πετυχαίνουν μόνο με διαφορετική γόμα.

ελαστικά

Ο τρίτος παράγοντας που αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η αυτονομία της μπαταρίας ειδικά σε μεγάλα ταξίδια. Χάρη στην αντίσταση κύλισης, τα ελαστικά συμβάλλουν στη μειωμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, συνεπώς και στην αυτονομία της μπαταρίας. Η βελτίωση έστω και σε μικρό ποσοστό των ελαστικών που φέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξήσει σημαντικά την αυτονομία.

Όλες οι ειδήσεις

Νέο Renault Captur: Φτιαγμένο για να ζεις μαζί του!

Τι γνωρίζουμε για το νέο Tesla Model 3 Ludicrous των 626 ίππων

Ο Lucas di Grassi προκαλεί με το Cupra Tavascan στους -35ºC

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο