Q-ELECTRIC

Η BYD έχει υποβάλλει 13.000 πατέντες σε διάστημα είκοσι ετών

i-byd-echei-ypovallei-13-000-patentes-se-diastima-eikosi-eton-686080

Περισσότερα από τα μισά διπλώματα ευρεσιτεχνίας που έχει αιτηθεί η BYD σχετίζονται με την τεχνολογία των μπαταριών της.

Η BYD βρίσκεται σε ένα ξεφάντωμα κατοχύρωσης διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας τα τελευταία 20 χρόνια, καταθέτοντας 16 φορές περισσότερες ευρεσιτεχνίες από την Tesla, προσπαθώντας σε μεγάλο βαθμό να προστατεύσει την τεχνολογία των μπαταριών της.

Στοιχεία που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα από το Patent Result στο Τόκιο αποκαλύπτουν ότι η BYD έχει υποβάλει αίτηση για περισσότερες από 13.000 πατέντες μεταξύ 2003 και 2022, ενώ η Tesla υπέβαλε αίτηση για μόλις 863 διπλώματα ευρεσιτεχνίας την ίδια χρονική περίοδο. Περισσότερα από τα μισά διπλώματα ευρεσιτεχνίας της BYD σχετίζονται με μπαταρίες. Αυτό εξηγεί γιατί, σε αντίθεση με τους περισσότερους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που κατασκευάζουν EV, η BYD είναι σε θέση να χρησιμοποιεί πακέτα μπαταριών που αναπτύσσει στο εσωτερικό της, αντί να χρειάζεται να απευθυνθεί σε τρίτους προμηθευτές.

Η BYD έχει μεγάλη ιστορία στην κατάθεση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να αποτρέψει την αντιγραφή της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί στις μπαταρίες, οι όποιες μπορούν να μαθευτούν από την αποσυναρμολόγηση αυτών. Συγκριτικά, η Tesla προσπαθεί να μειώσει τον κίνδυνο μίμησης από άλλες εταιρείες χρησιμοποιώντας μόνο νέες τεχνολογίες παραγωγής στα εργοστάσιά της. Ωστόσο το μειονέκτημα των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας είναι ότι οι όλες οι λεπτομέρειες πρέπει να δημοσιοποιούνται, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσαν να μιμηθούν από κάποια άλλη εταιρεία, σημειώνει το  ιαπωνικό περιοδικό Nikkei Asia.

Σύμφωνα με τα στοιχεία ερευνών, ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων στο μέγεθος της Tesla θα υποβάλλει στις μέρες μας συνήθως αίτηση για «τουλάχιστον 10 φορές περισσότερες» πατέντες από ό,τι τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Μια εξήγηση γιατί η Tesla έχει λιγότερα διπλώματα ευρεσιτεχνίας είναι ότι βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη λογισμικού που χρησιμοποιεί άφθονες πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στο κοινό.

Η Nikkei Asia σημειώνει ότι πολλές από τις πατέντες της Tesla σχετίζονται με τις υποδομές φόρτισης και τις επικοινωνίες μεταξύ ηλεκτρικών οχημάτων και οδηγών.

Η BYD έχει καθιερωθεί ως ηγέτης στην ανάπτυξη και την κατασκευή μπαταριών ιόντων λιθίου με καθόδους φωσφορικού σιδήρου. Αυτές οι μπαταρίες είναι φθηνότερες από αυτές των κορεατών αντιπάλων με τριμερείς μπαταρίες λιθίου που χρησιμοποιούν νικέλιο και κοβάλτιο.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο