Q-ELECTRIC

Η VW ετοιμάζεται για τη μετάβαση του GTI στην ηλεκτρική εποχή

i-vw-etoimazetai-gia-ti-metavasi-tou-gti-stin-ilektriki-epochi-615833

Αν και η VW οδεύει αναπόφευκτα προς ένα ηλεκτρικό μέλλον, έχει δεσμευτεί να διατηρήσει εμβληματικά σήματα όπως το “GTI” και το “R” στην εποχή των μηδενικών εκπομπών ρύπων. Έχει υποδείξει ότι το επίθημα “GTX” θα συνοδεύει τις δυνατές εκδόσεις των ID.4, ID.5 και του αναμενόμενου ID.2 που ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει.

Στις 25 Ιουλίου, η VW έλαβε τα απαραίτητα νομικά μέτρα για να εξασφαλίσει τα δικαιώματα ενός νέου σχεδίου. Μια κατάθεση εμπορικού σήματος με το DPMA (Deutsche Patent- und Markenamt / Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών σημάτων) εμφανίζει ένα ανανεωμένο λογότυπο GTI. Ενώ το “G” και το “T” φαίνονται σχεδόν αμετάβλητα, το “I” έχει μεταμορφωθεί σε έναν κεραυνό.

Η VW θα κυκλοφορήσει εντός του 2024 μια ανανεωμένη εκδοχή της όγδοης γενιάς του δημοφιλέστερου μοντέλου της, του Golf, και μάλιστα φημολογείται πως το GTI θα εγκαταλείψει το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων. Οι ειδήμονες από το Wolfsburg επιβεβαίωσαν ότι το αυτοκίνητο επόμενης γενιάς θα είναι ένα EV με το όνομα Golf, επομένως μια hot hatch έκδοση έχει μικρές πιθανότητες να κυκλοφορήσει πριν από το 2028 ή το 2029.

Ωστόσο, μπορεί να υπάρξει ένα ηλεκτρικό GTI που δεν είναι Golf. Το πρωτότυπο ID.2all, το οποίο παρουσιάστηκε τον Μάρτιο, θα υλοποιηθεί σε μοντέλο παραγωγής το 2025. Θα τοποθετηθεί στην επερχόμενη πλατφόρμα MEB Entry, αλλά είναι πολύ νωρίς για να πούμε εάν η VW σκοπεύει να δώσει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης το πολυπόθητο GTI λογότυπο. Σε αντίθεση με το ID.3, που μεταφέρει όλη του τη δύναμη στους πίσω τροχούς, το μικρότερο αδερφάκι του ID.2all θα είναι πρόσθιοκίνητο, κάτι που του δίνει τις απαραίτητες προδιαγραφές για να φέρει το λογότυπο .

Ο Kai Grünitz, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη, έχει ήδη πει ότι μια σπόρ έκδοση του ID.2all είναι έτοιμη για παραγωγή. Κάτι τέτοιο φαίνεται να συνάδει με το γεγονός ότι το ID.2all αποδίδει 233 ίππους και επιταχύνει από στάση σε 100km/h σε κάτι λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Λιγότερο εντυπωσιακή είναι σαφώς η τελική ταχύτητα των 160km/h.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο