Q-ELECTRIC

Πώς κλείνει με ασφάλεια το σύστημα υψηλής τάσης ενός Tesla;

pos-kleinei-me-asfaleia-to-systima-ypsilis-tasis-enos-tesla-657316

Οι ειδικοί της σελίδας Next Level Extrication εξηγούν πως μπορεί κάποιος να διακόψει τη λειτουργία του συστήματος υψηλής τάσης ενός Tesla.

Είναι δεδομένο πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απολαμβάνουν πολλά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με αυτά που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, τα EV φέρνουν στο προσκήνιο κάποιες νέες προκλήσεις σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε περίπτωση ατυχήματος. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο οι ειδικοί στις εξαγωγές/διασώσεις λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση, με σκοπό να γνωρίζουν τα σημεία που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής. Ένα από αυτά είναι η θέση των ειδικών καλωδίων που πρέπει να κοπούν για να διακοπεί η λειτουργία του συστήματος υψηλής τάσης ενός Tesla.

Σε βίντεο που δημοσιοποιήθηκε στην σελίδα Facebook με όνομα Next Level Extrication μπορούμε να δούμε πόσο εύκολο είναι για ένα άρτια εκπαιδευμένο άτομο να τερματίσει την λειτουργία του εν λόγω συστήματος. Πρώτο βήμα είναι να σπάσει το πίσω τζάμι από την πλευρά του συνοδηγού ενός Tesla Model 3. Εν συνεχεία χρειάζεται να αφαιρεθεί η εσωτερική επένδυση για να αποκαλυφθεί το κόκκινο καλώδιο με την πορτοκαλί ετικέτα, του οποίου η κοπή θα διασφαλίσει την αποσύνδεση του συστήματος υψηλής τάσης. Αυτή η – φαινομενικά – εύκολη δουλειά θα καταστήσει την δουλειά του πρώτου ανταποκριτή ασφαλέστερη.

Εκτός της Tesla, Rivian και BMW είναι μερικές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που προτείνουν δύο διαφορετικούς τρόπους για να απενεργοποιηθεί το εν λόγω σύστημα σε ηλεκτρικά οχήματα. Στο Tesla Model 3, καθώς και στα Model Y, S και X, η πιο εύκολα προσβάσιμη τοποθεσία βρίσκεται κάτω από το καπό, με το κόκκινο καλώδιο με την πορτοκαλί ετικέτα να ξεχωρίζει εύκολα από τα υπόλοιπα.

Ωστόσο, ενώ το συγκεκριμένο σημείο είναι και το πιο πρακτικό, μια δεύτερη επιλογή είναι αναγκαία, για περιπτώσεις σοβαρών ατυχημάτων που το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου μπορεί να έχει παραμορφωθεί. Όπως αναφέρθηκε από το Next Level Extrication, στα μοντέλα Rivian τα καλώδια βρίσκονται επίσης κάτω από την εσωτερική επένδυση στην πίσω κολόνα στην πλευρά του συνοδηγού, ενώ στα EV της BMW βρίσκονται στη θύρα φόρτισης.

Όλες οι ειδήσεις 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο