Q-ELECTRIC

Project ICEBreaker: Το «αντίπαλο δέος» του Tesla Semi;

project-icebreaker-to-antipalo-deos-tou-tesla-semi-684418

Viritch, Intelligent Energy και Horiba Mira «συμμαχούν» για το Project ICEBreaker, με στόχο τη δημιουργία ενός semi με κινητήρα υδρογόνου.

Πολλές είναι οι εταιρείες που σκέφτονται σοβαρά την πιθανότητα της στροφής προς την ηλεκτροκίνηση, ωστόσο, αυτή δε παύει να έχει κάποια «μελανά σημεία», όπως για παράδειγμα η αυτονομία και ο χρόνος που απαιτείται για τη φόρτισή τους. Επιπλέον, η παρουσία μπαταριών βάρους μέχρι και 5 τόνων μειώνει το ωφέλιμο φορτίο κατά 20%, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 45.000 ευρώ τον χρόνο σε χαμένα έσοδα.

Σύμφωνα με την Project ICEBreaker, περίπου 500.000 βαρέα οχήματα κυκλοφορούν στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου και είναι υπεύθυνα για το 19% των ρυπογόνων εκπομπών στη χώρα. Το εν λόγω εγχείρημα έχει και οικολογικό χαρακτήρα, στοχεύοντας σε ένα καλύτερο και πιο «πράσινο» αύριο. Οι εταιρείες της «συμμαχίας» σκοπεύουν να έχουν το νέο semi έτοιμο για δοκιμές μέχρι τα τέλη του 2024 και σε μια ψηφιακή απεικόνισή του που δημοσιεύτηκε πρόσφατα βλέπουμε ένα ιδιαίτερα αεροδυναμικό σχέδιο, με στρογγυλεμένη καμπίνα και ψηφιακούς καθρέπτες.

Μπορεί να μην έχουν ακόμη αποκαλύψει πολλές πληροφορίες σχετικά με το νέο μοντέλο, ωστόσο, στόχος τους είναι να «βελτιώσουν ριζικά την απόδοση του κινητήρα υδρογόνου για να μπορούν να παράγουν ελαφρύτερα και καλύτερα βαρέα οχήματα μηδενικών εκπομπών». Από την πλευρά της, η Viritech είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία του λογισμικού διαχείρισης ενέργειας, ενώ η Intelligent Energy είναι υπεύθυνη για τις κυψέλες καυσίμου. Τέλος, η Horiba Mira θα αναλάβει τον τομέα της μηχανικής.

Το φιλόδοξο πρότζεκτ αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον επόμενο μήνα.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο