Q-ELECTRIC

Το χειροκίνητο κιβώτιο παραμένει ζωντανό στο επόμενο Golf GTI

to-cheirokinito-kivotio-paramenei-zontano-sto-epomeno-golf-gti-615833

Η επετειακή έκδοση για τον εορτασμό των 50 χρόνων του δημοφιλέστερου μοντέλου του Βολφσμπούργκ θα είναι πιο δυνατή από ποτέ.

Η ανανεωμένη έκδοση του Volkswagen Golf έχει εντοπιστεί σε δοκιμές εδώ και αρκετούς μήνες, αλλά μόλις στις αρχές Οκτωβρίου δημοσιεύτηκαν φωτογραφίες της έκδοσης GTI. Μια νέα έκθεση από το βρετανικό περιοδικό Autocar αναφέρει ότι το ενημερωμένο GTI θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2024 με ορισμένες σημαντικές αλλαγές. Η σημαντικότερη αναβάθμιση θα είναι στον αναβαθμισμένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων, που θα παράγει περισσότερους από τους 241 ίππους που διατίθενται σήμερα.

Κάτι τέτοιο δεν μας προκαλεί έκπληξη, λαμβάνοντας υπόψιν πως η VW πουλά ισχυρότερα Golf GTI εδώ και πολλά χρόνια. Ένα σχετικό παράδειγμα είναι το Clubsport, που αποδίδει 296 ίππους, πλησιάζοντας εξαιρετικά κοντά τη δύναμη του Golf R. Σύμφωνα με πληροφορίες του Autocar, το νέο Golf GTI θα μπορούσε να επωφεληθεί 20 επιπλέον ίππων, κάτι που θα το ανέβαζε στους 261 ίππους.

Σύμφωνα με την ίδια αναφορά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας του GTI θα μπορούσε να έχει 406 Nm ροπής, 36 Nm παραπάνω σε σχέση με το τρέχον VW Golf GTI. Η μεγαλύτερη όμως είδηση είναι πως εξαιτίας των νέων κανονισμών του Euro 7, η VW ίσως διατηρήσει το μηχανικό κιβώτιο και στην επόμενη έκδοση του Golf GTI, παρά το γεγονός ότι η ειδική έκδοση “380” που παρουσιάστηκε στα τέλη Αυγούστου σηματοδότησε το τέλος του μηχανικού κιβωτίου.

Άλλες βελτιώσεις θα περιλαμβάνουν ένα πιο άκαμπτο πίσω άξονα και μια αναβαθμισμένη ανάρτηση. Κατασκοπευτικές λήψεις έδειξαν πως θα υπάρχουν κάποιες ήπιες εξωτερικές αλλαγές, ενώ το εσωτερικό θα αποκτήσει μια πολύ μεγάλη οθόνη αφής για το νεότερο σύστημα infotainment της VW.

Η VW έχει ήδη ανακοινώσει ότι αυτό το μοντέλο όγδοης γενιάς είναι το τελευταίο Golf που προσφέρει κινητήρες εσωτερικής καύσης, πράγμα που σημαίνει ότι η επικείμενη ενημέρωση θα είναι ουσιαστικά το κύκνειο άσμα του VW Golf GTI. Στα τέλη Σεπτεμβρίου, η γερμανική μάρκα αποκάλυψε ο πλήρως ηλεκτρικός διάδοχος του Golf θα  κατασκευάζεται στο Βόλφσμπουργκ και θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας Scalable Systems Platform (SSP).

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο