CLASSIC CARS

Alfa Romeo Sprint: Από το νεκροταφείο του Group B στα σαλόνια!

alfa-romeo-sprint-apo-to-nekrotafeio-tou-group-b-sta-salonia-716875

Η πορτογαλική Alma παρουσιάζει ένα πραγματικά υπέροχο restomod της Alfa Romeo Sprint, βασισμένο στο θρυλικό Alfasud.

Η Alma ειδικεύεται στα restomods κλασσικών αυτοκινήτων και η πρόσφατη αποκάλυψη αυτής της Alfa Romeo Sprint ξυπνά αναμνήσεις από μια άλλη εποχή. Πρόκειται για ένα κουπέ που βασίζεται στο Alfasud, διαθέτει μια σειρά επιλεγμένων βελτιώσεων και μηχανικών αναβαθμίσεων, διατηρώντας ωστόσο τον κλασσικό του χαρακτήρα. Οι πορτογάλοι εμπνεύστηκαν από ένα -επί δεκαετίες ξεχασμένο στον… κάδο- project του θρυλικού Group B του WRC, το οποίο δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

Το ημερολόγιο έδειχνε 1982 όταν η Autodelta ανέπτυξε ένα πρωτότυπο Ράλλυ που ονόμασε Sprint 6c. Επρόκειτο για ένα αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα με ένα φαρδύ bodykit σχεδιασμένο από τη Zagato. Η Sprint 6c μπορεί να μην αγωνίστηκε ποτέ στο Group B, αλλά σίγουρα έμεινε αξέχαστη σε μερικούς φανατικούς Alfisti, όπως οι άνθρωποι της Alma.

Σαρανταδύο ολόκληρα χρόνια μετά έρχεται η δικαίωση στο πρόσωπο αυτού του υπέροχου restomod, με τις πρώτες εικόνες να μας πείθουν πως… άξιζε τον κόπο. Η Alma Sprint ποζάρει συνδυάζοντας τον κλασσικό της αέρα και του δυναμικού της στυλ, με επιβλητικές προεκτάσεις των φτερών, νέους προφυλακτήρες, κομψούς καθρέπτες και μια διακριτική ενσωματωμένη αεροτομή στο πίσω μέρος. Το κοίταγμά της είναι αρκετό για να σε ταξιδεύσει πίσω στις ρομαντικές εποχές των 80’s, με τους 4 στρογγυλούς προβολείς να έχουν τοποθετηθεί σε μια νέα αλουμινένια μάσκα.

Περνώντας στο εσωτερικό, η Alma Sprint διαθέτει επενδύσεις Alcantara και κοτλέ υφάσματος με ένθετα αλουμινίου, ενώ το ο χώρος κυριαρχείται από το πανέμορφο τιμόνι της Zagato με την επιγραφή “Alma”. Μπορεί οι φωτογραφίες του εσωτερικού να είναι λίγες, ωστόσο, είμαστε σίγουροι πως ο κλασσικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου έχει διατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό, με τους πορτογάλους να μη φορτώνουν την Alma Sprint με περιττή τεχνολογία που θα την έκανε να μοιάζει εκτός τόπου και χρόνου.

Όσον αφορά τον κινητήρα, η Alma Sprint δεν τροφοδοτείται από τον V6 που προοριζόταν για το πρωτότυπο του Group B. Στη θέση του υπάρχει ένας τετρακύλινδρος boxer κινητήρας 1,8 λίτρων με νέες κεφαλές, εκκεντροφόρους, σφυρήλατα έμβολα και ένα ζευγάρι καρμπυρατέρ της Dell’Orto, μεταξύ άλλων. Αποτέλεσμα είναι ο νέος κινητήρας να αποδίδει ισχύ περίπου 160 ίππων, οι οποίοι είναι υπέρ αρκετοί για κουβαλήσουν τα μόλις 880 κιλά της. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί και με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen στον μπροστινό άξονα.

Η Alma σχεδιάζει να κατασκευάσει συνολικά 20 παραδείγματα της Alfa Romeo Sprint restomod και προσφέρει μια «ευρεία γκάμα επιλογών» για τους επίδοξους πελάτες της. Η πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το 3ο τρίμηνο του 2024, ενώ η τιμή για μια Alma Sprint δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί.

Πηγή: Carscoops

Όλες οι ειδήσεις

Παρουσιάστηκε επίσημα η νέα BMW Σειρά 1

Έγινε και αυτό: Ανδροειδή ρομπότ στο… μεροκάματο της αυτοκινητοβιομηχανίας!

Πως έχουν προκύψει και τι σημαίνουν τα ονόματα γνωστών μοντέλων της VW;

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο