STYLE

Ανάψτε δεξί φλάς αν δείτε αυτή τη BMW 330i στο δρόμο

anapste-dexi-flas-an-deite-afti-ti-bmw-330i-sto-dromo-690967

Ανοίγοντας το καπό δεν συναντούμε τον γνωστό ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο κινητήρα της BMW, αλλά έναν τεράστιο LS3 V8 χωρητικότητας 6,2 λίτρων της GeneralMotors

Στον χώρο του αυτοκινήτου υπάρχει μεγάλη αγάπη για την BMW Σειρά 3 E46. Η έκδοση 330i ZHP συγκεντρώνει πολλούς θαυμαστές εξαιτίας των εύκολών αναβαθμίσεων που δέχεται. Αυτό το μοντέλο που σας παρουσιάζουμε είναι του 2003, και κάθε άλλο παρά συμβατικό είναι.  Μεγαλύτερη απόδειξη αυτού, το γεγονός ότι στο πίσω μέρος αντί για 330i γράφει… 362i.

Ανοίγοντας το καπό δεν συναντούμε τον γνωστό ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο κινητήρα της BMW, αλλά έναν τεράστιο LS3 V8 χωρητικότητας 6,2 λίτρων της General Motors– εξ ου και το σήμα 362i στο πορτμπαγκάζ. Η μετατροπή φαίνεται να έχει γίνει σωστά καθώς ο χώρος στο μηχανοστάσιο είναι αρκετά τακτοποιημένος. Ο κινητήρας συνδέεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων T56. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι μάλιστα της Hurst.

Αυτό το αυτοκίνητο δημοπρατείται στον ισότοπο στο Bring A Trailer, και δεν είναι η πρώτη φορά που βγαίνει σε δημοπρασία. Το ίδιο αυτοκίνητο είχε βγει ξανά σε δημοπρασία, το οποίο μάλιστα απέδιδε 459 ίππους στο σφόνδυλο. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης αρκεί να αναφέρουμε πως ένα εργοστασιακό 330i με το πακέτο ZHP απέδιδε σχεδόν τη μισή ιπποδύναμη από αυτή που προαναφέραμε.

Στην περιγραφή της δημοπρασίας αναφέρεται πως το εν λόγω αυτοκίνητο εφοδιάζεται με coilovers Koni, φρένα Stoptech, αντιστρεπτικές μπάρες Turner Motorsports και ένα ενισχυμένο υποπλαίσιο κατά τα πρότυπα της εκάστοτε M3.

Ωστόσο το αυτοκίνητο έχει ορισμένα ψεγάδια καθώς το traction control και το cruise control δεν λειτουργούν όπως επίσης και ο κλιματισμός. Αυτά τα ελαττώματα είχαν αναφερθεί επίσης στη δημοπρασία του 2018, απλά τώρα σε όλα τα παραπάνω προστίθεται και το φωτάκι των  αερόσακων που ανάβει στο καντράν. Οι εξωτερικές φωτογραφίες δείχνουν επίσης κάποια φθορά στο χρώμα, αν και δεν είναι έντονα αντιληπτή.

Από τις 9 Νοεμβρίου, η δημοπρασία εκκινεί με τιμή πρώτης προσφοράς τα 4.680 ευρώ, και θα λήξει στις 16 Νοεμβρίου. Το 2018 το ίδιο αυτοκίνητο πωλήθηκε για 21.339 ευρώ και έκτοτε έχουν προστεθεί μόνο 4.820 χιλιόμετρα στο κοντέρ.

Αναμένουμε μέχρι την επόμενη εβδομάδα όπου θα μάθουμε το ακριβές ποσό που θα “πιάσει”.
car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο