STYLE

Επιστροφή στις παλιές, καλές διαφημίσεις από την BMW στο φετινό Super Bowl

epistrofi-stis-palies-kales-diafimiseis-apo-tin-bmw-sto-fetino-super-bowl-701545

Η BMW επιστρέφει στο Super Bowl του 2024 με μια νέα διαφήμιση 60 δευτερολέπτων για την ολοκαίνουργια γενιά της εμβληματικής BMW Σειράς 5.

Η πλαισιωμένη από αστέρια διαφήμιση με τίτλο “Talkin’ Like Walken”, περιλαμβάνει μία ακόμα εμβληματική μορφή – το είδωλο του Χόλιγουντ, Christopher Walken – μαζί με την ηθοποιό Ashley Park (Emily in Paris, Beef, Joy Ride) και τον πολυβραβευμένο με GRAMMY® παγκόσμιο σούπερ σταρ και πρωταγωνιστή της παράστασης στο ημίχρονο του Super Bowl LVIII, USHER.

BMW

Το σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων εκμεταλλεύεται την άμεσα αναγνωρίσιμη φωνή και τον χαρακτηριστικό τρόπο ομιλίας του Walken, ακολουθώντας τον ηθοποιό κατά τη διάρκεια μιας συνηθισμένης ημέρας. Όλοι όσοι τον βλέπουν σπεύδουν να μιμηθούν τη φωνή και το στυλ του – από τον παρκαδόρο του ξενοδοχείου του και τον ράφτη του, μέχρι την makeup artist, και τον μπαρίστα του drive-through. Μπερδεμένος με το όλο σκηνικό, ο Walken εκνευρίζεται όλο και περισσότερο. Το αποκορύφωμα είναι μία τυχαία συνάντηση με τον USHER και τον Walken να ρωτά: «Δεν έχεις πουθενά αλλού να πας;». Το “Talkin’ Like Walken” προγραμματίζεται να προβληθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου τετάρτου του Super Bowl LVIII.

BMW

«Απόλαυσα πραγματικά τη συνεργασία με την BMW, είναι μια υπέροχη εταιρεία και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά», δήλωσε ο Walken. «Ανυπομονώ να μοιραστώ τη δουλειά που κάναμε μαζί». «Αποτελεί μέγιστη τιμή ζωής να εμφανίζομαι στο Super Bowl και είναι θαυμάσιο να συνεργάζομαι με την BMW», δήλωσε ο USHER. «Η δημιουργία του διαφημιστικού σποτ ήταν μια ωραία εμπειρία και ελπίζω να το απολαύσετε όλοι».

 

Η κορυφαία διαφημιστική εταιρεία της BMW στις ΗΠΑ, Goodby Silverstein & Partners (GS&P), δημιούργησε την χιουμοριστική καμπάνια. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο δύο φορές υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης, Bryan Buckley, καταξιωμένος δημιουργός περίπου 70 διαφημίσεων που προβλήθηκαν στο Super Bowl. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο διάσημος κινηματογραφιστής, Hoyte van Hoytema (Oppenheimer και Interstellar).

BMW

«Όταν σκέφτεσαι την τέλεια διαφήμιση για το Super Bowl, αντιλαμβάνεσαι γρήγορα ότι υπάρχει μια συνταγή επιτυχίας», δήλωσε ο Marcus Casey, Επικεφαλής Marketing, BMW Β. Αμερικής. «Όχι ότι είναι εύκολο, αλλά αν ξεκινήσεις με ένα συναρπαστικό νέο προϊόν, έναν πρωτοκλασάτο σταρ του Χόλιγουντ, ένα σπουδαίο σενάριο και μια ταλαντούχα ομάδα, και προσθέσεις σε αυτό το μίγμα, την πολυτάλαντη Ashley Park και έναν παγκόσμιο σούπερ σταρ όπως ο USHER, έχεις τα συστατικά για ένα ξεκαρδιστικό, αξέχαστο σποτ».

BMW

Ενόψει του μεγάλου παιχνιδιού, η BMW κυκλοφόρησε δύο teaser για το σποτ. Το πρώτο, το «Agent», διακωμωδούσε την παράδοση των teasers των διαφημίσεων του Super Bowl με τον Walken να ρωτάει τον ατζέντη του γεμάτος περιέργεια: «Δηλαδή διαφημίζει μια διαφήμιση;». Ένα δεύτερο teaser με τίτλο «Singing» έδειχνε τον Walken να οδηγεί την ηλεκτρική BMW i5 ενώ ακούει την επιτυχία του USHER, “Yeah!”, προϊδεάζοντας για την εμφάνιση-έκπληξη του τραγουδιστή.

 

BMW

«Ο Christopher Walken είναι εμβληματικός, όπως και η Σειρά 5 της BMW. Ένα είδωλο που συνεργάζεται με ένα ακόμα, δημιουργώντας μια συνέργεια δύο θρυλικών μορφών. Περιμένεις όλη σου τη ζωή για να κάνεις μια τέτοια καμπάνια», πρόσθεσε ο Rich Silverstein, συμπρόεδρος και συνιδρυτής της GS&P. «Η πραγματικότητα είναι ότι όλοι λίγο πολύ μιμούνται τον Walken. Αλλά αυθεντικός είναι μόνον ένας».

Η καμπάνια θα παρουσιαστεί επίσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του TikTok, προκαλώντας τους δημιουργούς να δώσουν τη δική τους εκδοχή μιμούμενοι τον Walken. Έτσι, όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μιλούν σαν τον Walken.

Όλες οι ειδήσεις

Hyundai Casper: Θα έρθει στην Ευρώπη το μικρό «φαντασματάκι»;

Η νέα Ford Mustang με V8 κινητήρα πάτησε… Ελλάδα

Οδική ασφάλεια: Νέες ανησυχίες λόγω των «υπέρβαρων» EV

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο