STYLE

Πιο «παραδοσιακοί» είναι οι αγοραστές της BMW M2

pio-paradosiakoi-einai-oi-agorastes-tis-bmw-m2-691898

Ως μάρκα που εστιάζει στην οδηγική απόλαυση, η επιλογή της BMW να συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα M με χειροκίνητο κιβώτιο αποδείχθηκε σοφή.

«Πάταγο» έκαναν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW με χειροκίνητα κιβώτια στην αγορά των ΗΠΑ μέσα στο 2023, με πάνω τους μισούς αγοραστές της νέας BMW M2 να την αποκτούν με το «παραδοσιακό» μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Παράλληλα, οι, M3 και Μ4 με χειροκίνητο κιβώτιο αντιπροσώπευαν περίπου το 20% των συνολικών πωλήσεων σύμφωνα με στοιχεία που απέσπασε το Motor1 από εκπρόσωπο της γερμανικής μάρκας.

Οι αριθμοί αυτοί γίνονται πιο εντυπωσιακοί αν αναλογιστούμε πως μόνο τα βασικά μοντέλα των M3 και M4 προσφέρονται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι εκδόσεις, Competition, Competition xDrive, M3 CS και M5 CSL διατίθενται αποκλειστικά ως αυτόματα. Παράλληλα, για τη νέα BMW M2 υπάρχει η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, αλλά και ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

BMW

Όσοι αγοράζουν BMW M στην Αμερική φαίνεται πως είναι πιο «παραδοσιακοί» και αρνούνται να αγκαλιάσουν την στροφή προς ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία. Οι οδηγοί BMW φαίνεται πως προτιμούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου τους, επιλέγοντας οι ίδιοι με πια ταχύτητα θέλουν να «γλιστρήσουν», και δε συγκινούνται ιδιαίτερα από αυτόματα κιβώτια και… «αυτάκια».

Ωστόσο, η Βαυαρική μάρκα δεν είναι η μόνη που δίνει στους επίδοξους αγοραστές την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα χειροκίνητο σπορ μοντέλο, αφού σχεδόν οι μισές πωλήσεις των CT4-V και CT5-V της Cadillac (μοντέλα που είναι άμεσοι ανταγωνιστές των BMW M) αφορούν, επίσης, χειροκίνητες εκδόσεις.

BMW

Η εν λόγω στρατηγική της BMW φαίνεται πως θα διατηρηθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας, το τέλος της οποίας πιθανότατα θα μαρκάρει την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Το μόνο σίγουρο είναι πως η νέα BMW M2 θα είναι το τελευταίο μοντέλο με το σήμα «Μ» που κυκλοφορεί αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όλες οι ειδήσεις

Αποστολή στην Ιταλία: Οδηγούμε το νέο supercar της Maserati! [Βίντεο]

Δοκιμή Volkswagen Golf eTSI DSG 130 PS: Ακόμα πιο οικονομικό!

Δοκιμή Volvo C40 RWD Extended Range: Ένας πισωκίνητος «ταξιδιώτης»

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο