STYLE

Σε ποια κινεζική εταιρεία πήγε ο σχεδιαστής της Bugatti Veyron;

se-poia-kineziki-etaireia-pige-o-schediastis-tis-bugatti-veyron-640213

Η MG επιβεβαίωσε ότι ο Jozef Kaban εντάχθηκε στην εταιρεία, αποδεχόμενος το ρόλο του Αντιπροέδρου στο Παγκόσμιο Κέντρο Σχεδιασμού της εταιρείας.

Ο Kaban θα έχει συγκεκριμένη ευθύνη για την ανάπτυξη της παγκόσμιας σχεδιαστικής γλώσσας της MG και θα ενταχθεί στην εταιρεία σε μια συναρπαστική στιγμή, με την MG να γιορτάζει την 100η επέτειό της και την άφιξη του Cyberster roadster αργότερα το 2024.

Η MG θα αποκαλύψει επίσης το τελευταίο πρωτότυπο αυτοκίνητο της στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, το EXE181, το οποίο αντλεί έμπνευση από το ρεκόρ ταχύτητας EX181 του 1957.

 

MG

Ο Kaban, απόφοιτος της διάσημης Βασιλικής Ακαδημίας Τέχνης του Λονδίνου, είναι ένας παγκοσμίου φήμης σχεδιαστής που έχει διευθύνει το σχεδιασμό για μερικές από τις κορυφαίες μάρκες της αυτοκινητοβιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των BMW, Skoda και Rolls-Royce. Τα επιτεύγματά του περιλαμβάνουν επίσης τη σχεδίαση της Bugatti Veyron και ο Kaban υπηρέτησε προηγουμένως ως επικεφαλής εξωτερικός σχεδιαστής στην Audi όπου εργάστηκε στο κουπέ Audi A5.

MG

Υπενθυμίζουμε πως σχεδόν είκοσι έτη μετά το «τέλος» της στην Ελλάδα, ο όμιλος Συγγελίδη το 2023 ανακοίνωσε την απόφαση του να εκπροσωπήσει την πάλαι ποτέ κραταιά βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία -πλέον κινέζικη MG όμως- στην χώρα μας. Με μία πληρέστατη και πλέον ανταγωνιστική γκάμα, η απόβαση της MG στην Ελλάδα φαντάζει όασις εν τη ερήμω.

Η ίδια εταιρεία που φημίζονταν για τα διθέσια σπορ αμάξια της, φαίνεται να έχει αλλάξει πλέον τον προσανατολισμό της, σε μία προσπάθεια καθολικής αποδοχής των απαιτήσεων των καιρών. Από τα επτά διαθέσιμα μοντέλα της γκάμας τα τέσσερα είναι αμιγώς ηλεκτρικά (MG4, MG5, MG ZS EV, MG MARVEL R), τα δύο βενζινοκίνητα (MG ZS, MG HS), και ένα Plug-in Hybrid (MG EHS).

Εκτός όμως από την ανταγωνιστική τιμή πώλησης των μοντέλων της, η MG κάνει την κίνηση ματ, με την επιλογή της να παρέχει σε όλα τα οχήματα της 7ετή εγγύηση ή χιλιομετρικό όριο 150.000 χιλιομέτρων. Η εγγύηση αυτή αφορά τόσο τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων της, όσο και όλα τα υπόλοιπα μέρη του οχήματος, ενώ ισχύει και στα θερμικά μοντέλα. Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε πως στα ηλεκτρικά έχει “καθιερωθεί” η εγγύηση των 8ετών / 160.000 χιλιομέτρων που προσφέρει η συντριπτική πλειοψηφία όλων των εταιρειών. Ωστόσο ο μέσος όρος της εγγύησης σε όλα τα μηχανικά μέρη που προσφέρουν οι εταιρείες είναι τα 3 χρόνια.

Όλες οι ειδήσεις

BMW Neue Klasse: η επόμενη ηλεκτρική BMW M3;

Δοκιμή Volkswagen ID.7: Με κορυφαία κατανάλωση και αυτονομία!

Ακόμα πιο δυναμική η νέα Mercedes-AMG CLE 53 των 449 ίππων

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο