STYLE

Στις 28 Μαρτίου η πρεμιέρα του “Race for Glory”

stis-28-martiou-i-premiera-tou-race-for-glory-707928

Το Race for Glory καλύπτει την επική μάχη μεταξύ Audi και Lancia στο WRC του 1983 και έρχεται σύντομα στους κινηματογράφους.

Με κάποια από τα πιο γρήγορα, πιο ισχυρά και πιο… επικίνδυνα αυτοκίνητα Ράλι που έχουμε δει ποτέ, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος γιατί το Group B θεωρείται η «χρυσή εποχή» του WRC. Στις αρχές τις δεκαετίας του 1980, η Audi άλλαξε την ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι με το θρυλικό Quattro, όντας η πρώτη ομάδα που συμμετείχε στο πρωτάθλημα με τετρακίνητο αυτοκίνητο. Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους, αφού εκτός από τις πολυάριθμες νίκες, οι όροι «Ράλι» και «τετρακίνηση» έχουν πια ταυτιστεί.

Το Race for Glory επικεντρώνεται στην «μάχη» μεταξύ Audi και Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 1983. Η εν λόγω σεζόν ήταν μόλις η δεύτερη της εποχής Group B, με το θρυλικό Audi Quattro A1 να φαντάζει ως το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο, αλλά τους Ιταλούς να έχουν διαφορετική άποψη, με την πισωκίνητη Lancia 037. Πρόκειται για 2 πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα που απαιτούσαν διαφορετικό στιλ οδήγησης και μαζί ανέβασαν την δημοτικότητα του εν λόγω πρωταθλήματος σε νέα ύψη.

Στο Race for Glory θα δούμε ηθοποιούς όπως ο Riccardo Scamarcio, o Daniel Brühl, η Katie Clarkson-Hill και ο Volker Bruch, με τον τελευταίο να υποδύεται τον οδηγό της Lancia και θρύλο του WRC, Walter Röhrl. Από το trailer φαίνεται πως η ταινία θα επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στον Röhrl, ο οποίος συμμετείχε σε επιλεγμένους αγώνες κατά τη διάρκεια της σεζόν, αφού… δεν τον ένοιαζε να βγει πρωταθλητής!

Ωστόσο, οι άνθρωποι της Lancia δεν ήταν τόσο… ταπεινοί, επιλέγοντας να αγωνιστούν με το πισωκίνητο και κεντρομήχανο 037 μόνο στους αγώνες που τους «έπαιρνε». Η ανάλαφρη Lancia 037 είχε το πλεονέκτημα στην άσφαλτο, ενώ η τετρακίνηση του Audi Quattro του έδινε το απόλυτο πλεονέκτημα σε ανώμαλες επιφάνειες. Ωστόσο, η προσπάθεια της Lancia ήταν ομαδική, τόσο εκτός, όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων και ελπίζουμε το Race for Glory να δούμε και τα… βρώμικα κόλπα των Ιταλών.

Τα εν λόγω «τερτίπια» κάλυψε εξαιρετικά, με το γνωστό του στιλ, ο Jeremy Clarkson κατά τη διάρκεια του Grand Tour, αποκαλύπτοντας κάποιες άγνωστες -για τους περισσότερους- λεπτομέρειες από το παρασκήνιο του πρωταθλήματος του 1983. Το μόνο σίγουρο είναι η εν λόγω κούρσα του 1983 ήταν συγκλονιστική και αναμφισβήτητα η ιστορία της αξίζει να καλυφθεί. Το Race for Glory: Audi vs Lancia έρχεται στους κινηματογράφους στις 28 Μαρτίου.

Όλες οι ειδήσεις

Neue Klasse X: Είδαμε από κοντά τη νέα εποχή της BMW

Δοκιμή BMW i5 eDrive 40: Τεχνολογική υπερπαραγωγή

Lancia Ypsilon: Νέα, ωραία και υβριδική με 28.000 ευρώ!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο