Ο κόσμος της αυτοκίνησης το θαύμασε και οι οπαδοί των προσιτών roadsters ενθουσιάστηκαν: Πριν από 35 χρόνια, το Mazda MX-5 έκανε το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Σικάγο.
Ένα κλασσικό οδηγοκεντρικό σπορ μοντέλο και παράλληλα ένα από τα πιο fun-to-drive αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εκεί έξω: Το Mazda MX-5 γεννήθηκε ως ένα πισωκίνητο σπορ αυτοκίνητο με πρωτοποριακή διάταξη κινητήρα μπροστά προς το κέντρο του αμαξώματος, για βέλτιστη κατανομή βάρους, καταφέρνοντας να αναβιώσει μια σχεδόν εξαφανισμένη κατηγορία.
Κεφάλαιο fun-to-drive
Το συμπαγές και ελαφρύ Mazda MX-5 επαναπροσδιόρισε τη χαρά της οδήγησης. Οι μηχανικοί της Mazda το πέτυχαν αυτό ακολουθώντας την παραδοσιακή ιαπωνική φιλοσοφία Jinba-Ittai, η οποία θεωρεί το άλογο και τον αναβάτη ως ένα. Εφαρμοσμένη στο Mazda MX-5, ο οδηγός και το roadster σχηματίζουν έναν στενό δεσμό, προσφέροντας ισορροπία, ευελιξία και ελαφρότητα. Το MX-5 έχει κερδίσει πολλά βραβεία και διακρίσεις όλα αυτά τα χρόνια, τα οποία συνεχίζουν να αποδεικνύουν την υπεροχή του.
Ο κόσμος δε μπορεί να χορτάσει το Mazda MX-5: Καθαρή οδηγική απόλαυση και εμβληματική σχεδίαση, το MX-5 εξελίσσεται συνεχώς σε τέσσερις γενιές («NA», «NB», “NC” και τώρα, «ND»). Η τρέχουσα εκδοχή του συνεχίζει να προσφέρει χαρά στους λάτρεις της οδήγησης κάμπριο οχημάτων από το 2016, με την έκδοση RF να διαθέτει συναρπαστική σχεδίαση fastback και ηλεκτρικά αναδιπλούμενο σύστημα οροφής “hard-top“, παράλληλα με το μοντέλο roadster με μαλακή οροφή. Η συνολική παραγωγή του MX-5 στο εργοστάσιο Ujina στη Χιροσίμα έφτασε το ρεκόρ των 1,3 εκατομμυρίων μονάδων.
Διαβάστε επίσης: Βραδινή ψυχοθεραπεία με το νέο Mazda MX-5 στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
Πάνω από το 40% της συνολικής παραγωγής του MX-5 έχουν πωληθεί στη Βόρεια Αμερική με την ονομασία Mazda Miata, ενώ ακολουθεί η Ευρώπη, όπου έχουν πωληθεί περισσότερα από 400 χιλιάδες οχήματα.
Jinba-Ittai… μέχρι τέλους!
Στα 35α γενέθλιά του, το Mazda MX-5 έχει υποστεί αναβαθμίσεις στα εμπρός και πίσω φώτα, νέο σύστημα infotainment για βελτιωμένη συνδεσιμότητα και μια ακόμα πιο συγκεντρωμένη οδηγική εμπειρία Jinba-Ittai. Το νέο “Track Mode“ ενισχύει την αίσθηση της εμπλοκής του οδηγού στο θρυλικό σπορ αυτοκίνητο και λειτουργεί σε συνδυασμό με το βασισμένο στο λογισμικό Kinematic Posture Control System (KPC), το οποίο παρέχει πρόσθετη οδηγική σταθερότητα στις στροφές. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει έναν 1,5 λίτρων Skyactiv-G 97 kW/132 PS, ο οποίος έχει κατανάλωση καυσίμου WLTP 6,3 l/100 km και εκπομπές CO₂ WLTP 142 g/km.
Το Mazda MX-5 2025 διατίθεται ως roadster με κλασική μαλακή οροφή ή ως RF, με σταθερή αναδιπλούμενη οροφή και εγγυάται οδηγική απόλαυση, άνεση και ασφάλεια.
Όλες οι ειδήσεις
Τα 10 φθηνότερα καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα
Το Dacia που ξεπουλάει και έχει 1.500 km αυτονομία – Μόνο με 16.000 ευρώ