EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΑΡΝΗΘΑΣ: Σπονδή στο ένδοξο παρελθόν!

anavasi-parnithas-spondi-sto-endoxo-parelthon-661985

Τη Κυριακή 19 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε με τεράστια επιτυχία η 7 η Ανάβαση Πάρνηθας κλασσικών αυτοκινήτων που διοργάνωσε η ΦΙΛΠΑ, αναβιώνοντας με ιδανικό τρόπο μαγικές εικόνες από το ένδοξο παρελθόν των Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου.

του Αλέξανδρου Ι.Βενιού, φωτογραφίες Τάσος Αρωνίτης

Tα 20 πληρώματα της – εκτός συναγωνισμού - κατηγορίας Master Trophy και βέβαια, τα 96 (!) πληρώματα που συμμετείχαν στη κατηγορία Regularity, με σύμμαχο το καλό καιρό αποζημίωσαν με το καλύτερο τρόπο τους θεατές που κατέκλυσαν τη Πάρνηθα το πρωί της Κυριακής, προσφέροντας τους απλόχερα ήχο και…φώς!

Με το συγκεκριμένο Subaru Impreza 555 ο αείμνηστος Richard Burns στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 2001, πολύ φτωχές οι λέξεις για να περιγράψουν τί ακριβώς νοιώσαμε όταν σταθήκαμε δίπλα του στην εκκίνηση

Στη κατηγορία Master Trophy η λίστα συμμετοχών περιλάμβανε πασίγνωστούς Έλληνες οδηγούς αγώνων που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία, αλλά και αγωνιστικά αυτοκίνητα θρύλους του WRC. Μεταξύ αυτών, το εκθαμβωτικό Subaru Impreza 555 με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών του 2001 ο αείμνηστος Richard Burns, το εμβληματικό Peugeot 205 T16 Group B, η Lancia 037, το Nissan 240RS, η BMW M3 E30 κ.α.

Έντονο άρωμα από τη μυθική περίοδο του GroupB χθες στη Πάρνηθα, με το εκθαμβωτικό Peugeot 205T 16 να κλέβει καρδιές

Ιδιαίτερη λάμψη όμως περιέβαλε και τη κατηγορία Regularity, τόσο σε επίπεδο μοντέλων, όσο βεβαίως και σε επίπεδο ανταγωνισμού μεταξύ πληρωμάτων. Υπενθυμίζουμε πως η φετινή Ανάβαση Πάρνηθας είχε συνολικό μήκος 12,49 χλμ. και τα πληρώματα καλούντο να την καλύψουν με προκαθορισμένη μέση ωριαία ταχύτητα (47 χλμ./ώρα μέχρι τα πρώτα 10,59χλμ. και στη συνέχεια μέχρι το τερματισμό με 40 χλμ./ώρα). Σημειωτέον πως η χρονομέτρηση γίνονταν μέσω δορυφόρου, χαρακτηριστικό που αύξησε σημαντικά το βαθμό δυσκολίας, ακόμα και για έμπειρα πληρώματα που διέθεταν το κατάλληλο εξοπλισμό.

Ένα πρόβλημα στη τροφοδοσία της πανέμορφης Porsche 356 Coupe των "δικών" μας Ηλία Παπαδάκη και Μάριου Ηλιού, στέρησε στο πολύπειρο πλήρωμα τη δυνατότητα διεκδίκησης της νίκης

Τελικώς νικητές αναδείχθηκαν οι Καλογεράς-Καλογεράς με Alfa Romeo GT Junior (1972), δεύτεροι οι Δημακαρέας-Βαξεβανίδης με VW Golf II (1985) και τη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γεωργοσόπουλος-Κοντοπός με Mini Cooper (1972). To περιοδικό Quattroruote και το site ΑutoTypos by Quattroruote συμμετείχε στην Ανάβαση Πάρνηθας με τους Βενιό-Αρωνίτη με Τοyota Corolla Escape 4WD (1988), αλλά και με τους Παπαδάκη-Ηλιού με τη πανέμορφη Porsche 356B/ 1600 Coupe (1962).

Η συμμετοχή του Quattroruote με τους Βενιό-Αρωνίτη απόλαυσε όσο τίποτε τη...βόλτα της

Ειδικής μνείας χρήζει η οργάνωση της εκδήλωσης, καθώς ο κύριος Γιώργος Αλεβιζόπουλος και η ομάδα του αποδείχθηκαν άψογα προετοιμασμένοι, τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι της Ανάβασης (σ.σ. αν λάβουμε υπόψη το μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων), όσο και στη διαχείριση των πολυάριθμων θεατών.

Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο