VIRAL

Δεν θα πιστεύετε πόσο «πήγε το μαλλί» για service στα φρένα ενός hypercar!

den-tha-pistevete-poso-pige-to-malli-gia-service-sta-frena-enos-hypercar-715729

Κρύος ιδρώτας πρέπει να έλουσε τον ιδιοκτήτη μιας Μercedes-Benz SLR McLaren, όταν παρέλαβε το εξωφρενικό μπιλιετάκι από το συνεργείο

Υπάρχει μια παροιμία που λέει ότι (μισό λεπτό, να βάλουμε το politically correct φίλτρο στο ON) «τα μεταξωτά εσώρουχα θέλουν και επιδέξια οπίσθια» και αυτό μπορεί να ειπωθεί για ένα μεγάλος εύρος γεγονότων και καταστάσεων.

Όπως για παράδειγμα ότι η κατοχή ενός hypercar δεν είναι εύκολη και σε καμία περίπτωση δεν είναι φθηνή υπόθεση. Είναι γνωστό ότι η συντήρηση ενός αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας κοστίζει πολλά, καθότι αποτελεί ένα σύνολο κορυφαίων επί μέρους στοιχείων και μερικά εξ αυτών ανήκουν στην κατηγορία των αναλώσιμων, πράγμα  που σημαίνει ότι σε κάποια στιγμή, θα πρέπει να αντικατασταθούν.

Αυτό πήγε να κάνει λοιπόν ένας αμερικανός ιδιοκτήτης μιας Μercedes-Benz SLR McLaren, ο οποίος και επισκέφθηκε επίσημη κάθετη μονάδα για να αλλάξει δισκόπλακες και τακάκια στο αυτοκίνητο του. Οφείλουμε σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι το σύστημα πέδησης του συγκεκριμένου μοντέλου αποτελείται από carbon – κεραμικούς δίσκους, racing ποιότητας τακάκια, οκταπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, ενώ φέρει και την τεχνολογία sensotronic, δηλαδή έλεγχο της υδραυλικής πίεσης με σερβομηχανισμούς για μέγιστη ακρίβεια και έλεγχο.

Όλα αυτά ακούγονται και είναι ακριβά, το θέμα είναι βέβαια το πώς ορίζεται το «ακριβό», γιατί έχει και αυτό τις διαβαθμίσεις του. Στην προκειμένη περίπτωση, ο λογαριασμός για τέσσερις δισκόπλακες και δύο σετ τακάκια, ήταν $ 120.462, δηλαδή βάση της τρέχουσας ισοτιμίας, 110.774 €! Μιλάμε μόνο για τα ανταλλακτικά, χωρίς την εργασία, που όσο να πεις, σε ένα αμάξι σαν και αυτό, δεν θα έχει χρεώσεις μεροκάματου.

Μια εξήγηση για τις εξωφρενικές αυτές τιμές, είναι ότι οι συγκεκριμένες δισκόπλακες παραείναι «εξωτικές» ώστε να στοκάρονται ως ανταλλακτικά πάγκου από την Mercedes και μάλλον η παραγγελία τους απαιτεί δέσμευση προσωπικού και επανεκκίνηση μιας special γραμμής παραγωγής για να δημιουργηθούν.

Όπως και να έχει πάντως, το κόστος για την επισκευή αυτή, αγγίζει το ¼ της τιμής αγοράς του αυτοκινήτου ως καινούργιο, όταν παρουσιάστηκε! Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης πάντως, δηλώνει ως ιδιότητα «συλλέκτης αυτοκινήτων», οπότε μάλλον δεν θα δυσκολευτεί να ανταπεξέλθει.

By Alexandre Prévot from Nancy, France

Για την ιστορία, η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ένα υπεραυτοκίνητο που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία δύο μεγάλων ονομάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, της γερμανικής Mercedes-Benz και της βρετανικής McLaren Automotive. Παρουσιάστηκε το 2003 και η παραγωγή της συνεχίστηκε έως το 2010. Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 5.4 λίτρων απέδιδε 626 ίππους και 780 Nm ροπής, τιμές που σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αυτοκινήτου λόγω της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων επέτρεπαν στην SLR να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και να φτάνει σε τελική ταχύτητα, τα 334 χλμ/ώρα.

Στις μέρες μας, λογίζεται ως ένα από τα πιο εμβληματικά υπεραυτοκίνητα της εποχής της, με ένα μοναδικό στην ιστορία συνδυασμό χαρακτηριστικών, όπως την πολυτέλεια της Mercedes-Benz και την αγωνιστική κληρονομιά της McLaren.

Όλες οι ειδήσεις

Επίσημο: Η Lancia επιστρέφει στο WRC με την Ypsilon Rally 4 HF

8+1 αυτοκινητιστικές έννοιες που αποτελούν άγνωστες λέξεις για τους νέους

Αυτά είναι τα 16 (υπέρ)αυτοκίνητα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο