ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 – Special Stage 9 Καρούτες (α)

eko-rally-akropolis-2025-special-stage-9-karoutes-a-765100

Ο Ott Tanak είναι ο ταχύτερος για δεύτερη συνεχόμενη ειδική και αυξάνει τη διαφορά του

Ο Adrien Fourmaux σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και βρίσκεται πλέον 13,6 δλ. μπροστά από τον Sebastien Ogier. Παρ’ ότι ο Joshua McErlean επισκευάσε τον σπασμένο πίσω βραχίονα, έχασε αρκετό χρόνο.

Ειδική Διαδρομή: ΕΔ9 – Kαρούτες 1

Μήκος: 19,48 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 35°C

Συνθήκες οδοστρώματος: Μπόσικο και σκληρό χώμα

 

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Δεν είχα εμπιστοσύνη στα φρένα στο μεσαίο τμήμα της ειδικής. Η υπόλοιπη ειδική ήταν εντάξει».

 

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Γλιστρούσε πολύ, δεν μπορούμε να διατηρήσουμε γραμμές. Κάθε φορά που προσπαθούσα να πιέσω, έχανα την ιδανική γραμμή».

 

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Γλιστρούσε πολύ και ο δρόμος ακόμη καθαρίζει. Σε αυτό το Ράλλυ ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί».

 

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Το στήσιμο είναι καλύτερο σήμερα. Έχω καλύτερη ροή, μπορώ να το χαρώ. Πρέπει να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά στην Ελλάδα, δεν μπορείς να ξέρεις τι σε περιμένει».

 

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Τα ελαστικά δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Τιμωρούμαστε για το τίποτα. Αλλά αυτό ισχύει για όλους. Συνεχίζουμε και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε κάποια διαφορά αν μπορέσουμε».

 

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Καλή ειδική, είχα θέμα με τον ρυθμό. Το αυτοκίνητο είναι μαλακά στημένο και χάσαμε λίγο τις γραμμές. Όλα είναι πιθανά στην Ελλάδα, πρέπει να μείνουμε μακριά από προβλήματα».

 

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Δεν έχουμε χειρόφρενο. Σε αυτή την ειδική δεν ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα, αλλά σε κάποια σημεία το χρειάζεσαι. Δεν θα πάρουμε ρίσκο, θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε τη στρατηγική μας».

 

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Αντικαταστήσαμε τον σπασμένο βραχίονα της ανάρτησης. Ήταν δικό μου οδηγικό λάθος. Χάσαμε πολύ χρόνο».

 

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Δυσκολεύτηκα πολύ. Είναι όμως μέρος της διαδικασίας. Ίσως στο δεύτερο μέρος να βελτιωθούμε. Είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη ειδική».

 

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Γλιστρούσε πολύ, καθαρίζαμε πολύ τον δρόμο. Αγαπώ όμως αυτή την ειδική».

Όλες οι ειδήσεις

Τα 10 φθηνότερα καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα

Επιστρέφουν τα Hyundai N με θερμικό κινητήρα

Το ταξί των 170.000 ευρώ κυκλοφορεί στο κέντρο της Αθήνας

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο