ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ανανεώθηκε το Toyota Yaris GR – Τώρα και με αυτόματο κιβώτιο

ananeothike-to-toyota-yaris-gr-tora-kai-me-aftomato-kivotio-697559

Το ανανεωμένο Toyota GR Yaris έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στο Tokyo Auto Salon, με σημαντκές αναβαθμίσεις στα μηχανολογικά μέρη.

Τα μεγάλα νέα είναι, φυσικά το νέο κιβώτιο ταχυτήτων. Όπως έκανε η Hyundai με το i30 N, το GR Yaris αρχικά κυκλοφόρησε αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και ένα προαιρετικό αυτόματο οκτώ σχέσεων έχει πλέον προστεθεί στη γκάμα.

Αυτό αναμφίβολα θα διευρύνει την ελκυστικότητα του αυτοκινήτου και πιθανότατα θα συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων. Σε αντίθεση με τη Hyundai, η Toyota δεν επέλεξε σύστημα διπλού συμπλέκτη, αλλά ανέπτυξε μια νέα μονάδα μονού συμπλέκτη που ονομάζει Direct Automatic Transmission.

Όσα αυτοκίνητα παραγγελθούν με το αυτόματο κιβώτιο, είναι εξοπλισμένα με ένα ειδικό ψυγείο και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι. Ενώ το αυτόματο κιβώτιο προσθέτει 18 κιλά στο GR Yaris, θα το βοηθήσει να γίνει ακόμα πιο γρήγορο στην πίστα.

Το αν θα είναι ή όχι τόσο διασκεδαστικό να οδηγείς όσο το εξατάχυτο χειροκίνητο είναι μια ερώτηση που δεν θα μπορέσουμε να απαντήσουμε μέχρι να το οδηγήσουμε.

Η Toyota αποκάλυψε ότι μια σειρά τροποποιήσεων έχουν γίνει και στον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων του GR Yaris. Η Toyota αύξησε την πίεση άμεσου ψεκασμού, τοποθέτησε έναν νέο αισθητήρα πίεσης αέρα εισαγωγής, και τοποθέτησε νέα ελαφρύτερα έμβολα.

Τα ιαπωνικά μοντέλα παράγουν τώρα 300 ίππους στις 6.500 rpm και 400 Nm ροπής μεταξύ 3.250 και 4.600 rpm, σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τους 268 ίππους και 370 Nm από το πρώτο μοντέλο.

Οι σχεδιαστές της Toyota τροποποίησαν επίσης τη σχεδίαση του GR Yaris. Οι αλλαγές ξεκινούν από το μπροστινό μέρος, όπου υπάρχει ένας νέος προφυλακτήρας με χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν διαφορετικά πίσω φώτα LED που ενσωματώνουν μια ράβδο φωτός, όπως σχεδόν σε όλα τα νέα αυτοκίνητα της αγοράς.

Δεν πιστεύουμε ότι το GR Yaris χρειαζόταν μεγάλη ανανέωση στο εσωτερικό, αλλά η Toyota ούτως ή άλλως το έκανε. Η πιο προφανής αλλαγή είναι το επανασχεδιασμένο ταμπλό που εστιάζει στον οδηγό, το οποίο φιλοξενεί τον ίδιο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με το GR Corolla.

Η οθόνη infotainment έχει επίσης επανατοποθετηθεί και έχει κλίση 15 μοίρες προς τον οδηγό. Η Toyota λέει ότι αυτή η σχεδίαση έχει εμπνευστεί από το τμήμα του ράλι της και ως εκ τούτου, ο διακόπτης των αλάρμ και του start/stop έχουν μετακινηθεί, ώστε να είναι προσβάσιμα ενώ φοράτε τις ζώνες.

Το κάθισμα του οδηγού βρίσκεται επίσης τοποθετημένο 25 mm χαμηλότερα απ’ ότι πριν.

Όλες οι ειδήσεις

Abarth και Stellantis συμμαχούν για τον πιο ισχυρό «σκορπιό» ever!

Ferrari: Εντόπισε το… μυστικό της Red Bull

Το νέο Hyundai Ioniq 5 έρχεται… «με τις πόρτες» κυριολεκτικά!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο