ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Έτσι θα είναι η νέα ηλεκτρική Porsche Macan

etsi-tha-einai-i-nea-ilektriki-porsche-macan-697586

Λίγες ημέρες πριν την αποκάλυψη της νέας Macan, ας δούμε τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα για το νέο ηλεκτρικό σπορ SUV της Porsche.

Μπορεί ήδη να γνωρίζουμε πως η νέα Porsche Macan θα είναι ηλεκτρική, αλλά και μεγάλο μέρος των τεχνικών χαρακτηριστικών της, ωστόσο, απομένει να δούμε επιτέλους τις γραμμές και τα σχήματα του νέου ηλεκτρικού SUV της γερμανικής μάρκας. Η Porsche θα σηκώσει το «πέπλο» από τη Macan δεύτερης γενιάς στις 25 Ιανουαρίου, με το νέο μοντέλο να βγαίνει στις αγορές στα τέλη του καλοκαιριού. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, η νέα Macan θα προσφέρεται αποκλειστικά σε ηλεκτρική μορφή, ενώ μια σειρά από teasers και φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων μας επιτρέπει να προβλέψουμε το πώς θα είναι το νέο ηλεκτρικό σπορ SUV της Porsche στην τελική του μορφή.

Ξεκινώντας από τις διαστάσεις, η νέα Macan θα είναι μεγαλύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά, το οποίο έχει μήκος 4,73 μέτρα. Η Porsche έχει δώσει στο ηλεκτρικό SUV μια πιο δυναμική εμφάνιση, με το πίσω μέρος του να θυμίζει coupe, χάρη σε ένα πιο κεκλιμένο παράθυρο, αλλά και το αναδιπλούμενο φτερό που μοιάζει με το αντίστοιχο της Panamera. Παράλληλα, στο μπροστά μέρος έχει διατηρηθεί το στιλ του απερχόμενου μοντέλου, με τους αεραγωγούς να έχουν κλείσει (όπως γίνεται στα περισσότερα EV).

Οι ομοιότητες με την Porsche Panamera συνεχίζονται και όταν περνάμε στο εσωτερικό της νέας Macan, με την Porsche να ακολουθεί την ίδια λογική. Υπάρχει περισσότερος χώρος στο κεντρικό τούνελ για καθημερινά αντικείμενα και τριπλή οθόνη βασισμένη στο Android Automotive. Παράλληλα, όσοι κάθονται πίσω από το τιμόνι θα βρουν μπροστά τους μια οθόνη LCD 12,6 ιντσών, αλλά και μια μεγάλη οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας. Στο ταμπλό, λοιπόν, θα υπάρχουν δύο οθόνες αφής 10,9 ιντσών, μία για το infotainment και μια δεύτερη, προαιρετική, για τον συνοδηγό.

Από τεχνικής πλευράς, θα υπάρξουν πολλές καινοτομίες. Γνωρίζουμε ότι η Porsche Macan δεύτερης γενιάς έχει βασιστεί στην πλατφόρμα Pope του ομίλου Volkswagen, η οποία αναπτύχθηκε σε από την Porsche σε συνεργασία με την Audi και είναι αφιερωμένη σε ηλεκτρικά μοντέλα υψηλής ποιότητας. Πρόκειται για πλατφόρμα τύπου skateboard, με την μπαταρία τοποθετημένη ανάμεσα στους δύο άξονες, κάτω από την καμπίνα επιβατών, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση 2 διαφορετικών ηλεκτροκινητήρων.

Στην περίπτωση της νέας Macan, ωστόσο, οι εκδόσεις θα είναι όλες τετρακίνητες. Το SUV θα χρησιμοποιεί σύγχρονους κινητήρες με μόνιμους μαγνήτες τριών διαφορετικών τύπων: στο μπροστινό μέρος, για όλες τις παραλλαγές, θα υπάρχει μια πολύ συμπαγής μονάδα, μήκους μόνο 10 εκατοστών, ενώ εκείνοι στο πίσω μέρος θα διαφέρουν ανάλογα με διάταξη. Λεπτομερείς προδιαγραφές για τις ισχύς των τριών κινητήρων δεν έχουν δοθεί ακόμη, αλλά γνωρίζουμε ήδη ότι η κορυφή της γκάμας θα έχει ισχύ περίπου 600 ίππων με ροπή πάνω από 1.000 Nm. Για την τροφοδοσία των τριών κινητήρων θα φροντίζει η μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία θα έχει συνολική χωρητικότητα περίπου 100 kWh, με την Porsche να υπόσχεται αυτονομία πάνω από 500 χλμ.

Η νέα Macan θα επωφεληθεί από μια αρχιτεκτονική 800 volt, η οποία θα επιτρέψει στο νέο σπορ SUV της Porsche να διαχειρίζεται ισχύ έως και 270 kW στη φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος, για να φορτίζει από το 10 στο 80% σε λιγότερο από 22 λεπτά.

Όλες οι ειδήσεις

Γιατί οι ιδιοκτήτες των Porsche Carrera GT δεν μπορούν να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα τους;

Αποκαλύφθηκε πλήρως η πολυαναμενόμενη Lancia Ypsilon

Γινόμαστε πιλότοι με τη Superior Air! Δείτε εντυπωσιακές εικόνες

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο