ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Honda ZR-V, e:Ny1, CR-V: τρία νέα SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

honda-zr-v-eny1-cr-v-tria-nea-suv-gia-tin-evropaiki-agora-668193

Με τα 3 νέα SUV, ZR-V, e:Ny1 και CR-V, η Honda συνεχίζει να επεκτείνει την ηλεκτροκίνητη γκάμας της με γοργούς ρυθμούς.

Μετά την άφιξη των μοντέλων Jazz, Civic και HR-V στην ευρωπαϊκή αγορά, έρχονται άλλα τρία SUV από την Honda, τα οποία παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο R&D στο Offenbach της Γερμανίας. Αυτά είναι τα ZR-V, e:Ny1 και CR-V.

Το πρώτο, το οποίο τοποθετείται μεταξύ των σημερινών HR-V και CR-V, ανήκει στην κατηγορία C και είναι νεανικό, κομψό και ευέλικτο. Το δεύτερο είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό compact, το δεύτερο Bev της ιαπωνικής μάρκας που φτάνει στη Γηραιά  Ήπειρο μετά το αυτοκίνητο πόλης «e». Το τρίτο, από την άλλη πλευρά, είναι η ναυαρχίδα μεσαίου-μεγάλου μεγέθους στην έκτη γενιά του.

Όλα τα μοντέλα παράγονται στην Κίνα, επομένως θα ήταν λογικό να περιμένουμε κάποιο θετικό αντίκτυπο όσον αφορά τις τιμές, όταν ανακοινωθούν οι τιμοκατάλογοι. Τα ZR-V και CR-V αναμένεται επί του παρόντος να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο, με το e:Ny1 να ακολουθεί τον Οκτώβριο.

Το ZR-V είναι ταυτόχρονα κομψό και σπορ. Το μέγεθος είναι μεσαίο - μήκος 4,57 μέτρα και ύψος 1,62 - και το αυτοκίνητο διαθέτει μακρύ καπό και λεπτή σιλουέτα. Βασισμένο στην αποτελεσματική πλατφόρμα "e:NF" του Civic, το ZR-V, ωστόσο, διαθέτει ένα εξατομικευμένο, άκαμπτο και αποτελεσματικό πλαίσιο, αφοσιωμένο στην προσφορά ευελιξίας. Κάτω από το καπό βρίσκεται το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης e:Hev που έχει ήδη εκτιμηθεί στο Civic, το οποίο βασίζεται κυρίως στην ηλεκτρική πρόσφυση και αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, σε συνδυασμό με δύο κινητήρες με μπαταρία, για συνδυασμένη ισχύ 184 ίππων.

Στο εσωτερικό της καμπίνας, το πιλοτήριο και το ταμπλό είναι μοντέρνα και λειτουργικά, καταλαμβάνουν την «οριζόντια» διάταξη του Civic, με ψηφιακά όργανα και κεντρική οθόνη αφής 9 ιντσών, με καθαρά γραφικά και διαισθητική χρήση. Ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά ευρύχωρος, με τυπική χωρητικότητα 380 λίτρων, αρκετά κανονικό σχήμα και καλό βάθος.

Το αμιγώς ηλεκτρικό e:Ny1 είναι το σχεδόν δίδυμο – επίσης ως προς το μέγεθος (4,39 μέτρα μήκος, 1,58 μέτρα ύψος) – του HR-V, αλλά με ορισμένες σημαντικές διαφορές. Εξωτερικά, για παράδειγμα, στο μπροστινό μέρος υπάρχει μια κλειστή μάσκα, υπάρχουν επίσης συγκεκριμένα λογότυπα με το "H" και, στην πόρτα του χώρου αποσκευών, τα γράμματα του House.

Στην καμπίνα επιβατών συναντάμε ψηφιακά όργανα τύπου tablet και το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 15,1 ιντσών. Χάρη στη δομή που λειτουργεί με μπαταρίες, είναι αρκετά ευρύχωρη, ακόμη και για όσους κάθονται πίσω, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 346 λίτρων. Πάνω απ' όλα όμως, το BEV της κατηγορίας B είναι το πρώτο δημιούργημα στη συγκεκριμένη πλατφόρμα e:N Architecture F, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τον ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 204 ίππων και 310 Nm ροπής. Διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 68,8 kWh, ικανή να εγγυηθεί αυτονομία 412 χλμ. (κύκλος Wltp), ενώ η φόρτιση από 10 έως 80% έρχεται σε 45 λεπτά.

Το Honda CR-V, με διαστάσεις 4,71 μέτρων μήκους και ύψους 1,67, και είναι ανανεωμένο σχεδιαστικά. Θα είναι, επίσης, διαθέσιμο για πρώτη φορά στην Ευρώπη με το plug-in υβριδικό e:Phev 184 ίππων και 335 Nm, ικανό να διανύσει 82 χλμ. σε λειτουργία EV (η μπαταρία είναι 17,7 kWh) και εξοπλισμένο με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με την πλήρη υβριδική έκδοση.

Το τελευταίο, το e:Hev (διατίθεται και με τετρακίνηση) είναι η άλλη επιλογή της γκάμας, με το υβριδικό της οικογένειας Civic να εξελίσσεται επίσης από τους 184 ίππους και να συνδυάζεται με δύο συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες. Και τα δύο κινητήρια σύνολα του CR-V είναι εξοπλισμένα με βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson 2.0, αναθεωρημένο για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και των επιδόσεων.

Το SUV διαθέτει προηγμένη σχεδίαση και αυξημένη παρουσία στο δρόμο, με σημαντικούς προεξοχές. Το μπροστινό μέρος, μοντέρνο και με ισχυρή θέληση, δείχνει μια γεμάτη μάσκα. Πετυχημένη, έστω και όχι εντελώς πρωτότυπη, η σχεδίαση του πίσω μέρους, με φώτα «L». Οι αναλογίες αλλάζουν σε σύγκριση με την τρέχουσα σειρά, λόγω της αύξησης όλων των μέτρων: συγκεκριμένα, το μεταξόνιο κερδίζει τέσσερα εκατοστά (συνολικά 2,7 μέτρα) και διαθέτει ένα ακόμα πιο ευρύχωρο πορτμπαγκάζ (από 587 έως 617 λίτρα, ανάλογα με την έκδοση).

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο