ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέα Ruf R Spyder, με εξαρτήματα από την 911 GT3

nea-ruf-r-spyder-me-exartimata-apo-tin-911-gt3-681917

Η Ruf, φαίνεται να διανύει μια ιδιαίτερα δημιουργική περίοδο, καθώς στην εβδομάδα αυτοκινήτου του Μοντερέι, αποκάλυψαν εκτός από το CTR3 Evo, και το Ruf R Spyder βασισμένο στην 911 Speedster, που φέρει σειρά εξαρτημάτων προερχόμενα από την 911 GT3.

Η τελευταία Porsche 911 Speedster παρουσιάστηκε το 2019 με περιορισμένη παραγωγή 1.948 μονάδων με βάση την 991.2 GT3. Σε αντίθεση με αυτό, το Ruf R Spyder καταργεί  το μπροστινό παρμπρίζ, τα πλαϊνά παράθυρα και το χειροκίνητο υφασμάτινο επάνω μέρος. Διαθέτει επίσης ένα διαχωριστικό μεταξύ των δύο καθισμάτων και ένα ενιαίο πίσω μέρος από ανθρακονήματα που ενσωματώνει μια αεριζόμενη αεροτομή ducktail. Στα παραπάνω ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά προστίθενται και οι πλαϊνές κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες που τοποθετούνται στα μπροστινά φτερά και η έλλειψη εξωτερικών χειρολαβών.

Ο οδηγός και ο συνοδηγός χωρίζονται με ένα κεντρικό φιλέτο, με τον καθένα να έχει το δικό του μικροσκοπικό παρμπρίζ. Είναι ενδιαφέρον ότι το χαρακτηριστικό ρολόι που είναι συνήθως τοποθετημένο στο κέντρο του ταμπλό ξεφεύγει μέσα από μια τρύπα στο χώρισμα που φιλοξενεί επίσης μια εισαγωγή αέρα για τον κινητήρα στο πίσω μέρος.

Το Ruf R Spyder είναι εξοπλισμένο με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 4,0 λίτρων flat-six της GT3, που συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η Ruf δεν ανακοίνωσε τα στοιχεία ισχύος, αλλά ο κινητήρας εργοστασιακών προδιαγραφών απέδιδε 520 ίππους στην 991.2 GT3 RS. Η διάταξη του πλαισίου περιλαμβάνει γόνατα McPherson στο μπροστινό μέρος και ανάρτηση πέντε συνδέσμων πίσω, ενώ το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με κεραμικά φρένα από ανθρακονήματα.

Η Ruf περιορίστηκε σε κάποιες επιγραμματικές δηλώσεις και δεν έδωσε στη δημοσιότητα πιο συγκεκριμένες πληροφορίες για το αυτοκίνητο. Ως εκ τούτου δεν γνωρίζουμε εάν η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να βάλει στην παραγωγή το R Spyder, μιας και η κατασκευή του θα απαιτούσε την «παραχώρηση» μιας  991.2 GT3. Ωστόσο λαμβάνοντας υπόψη το υψηλό κόστος αγοράς μιας GT3 σε συνδυασμό με το κόστος μετατροπής, δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει μια ιδιαίτερα «τσουχτερή» τιμή.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο