Q-ELECTRIC

Στην εξοικονόμηση βάρους εστιάζει η Nissan για το νέο GT-R R36

stin-exoikonomisi-varous-estiazei-i-nissan-gia-to-neo-gt-r-r36-689695

Το Nissan GT-R R36 θα διαθέτει μπαταρία νέας τεχνολογίας με στόχο να είναι αρκετά ελαφρύ, προσφέροντας στον οδηγό μια πραγματική εμπειρία GT-R.

Στόχος της Nissan είναι το νέο GT-R R36 να αποδώσει τα μέγιστα σε πίστες όπως το Nürburgring. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής προϊόντων της ιαπωνικής εταιρείας, αυτό θα επιτευχθεί χάρη και στις νέες μπαταρίες στερεού τύπου που αναπτύσσονται αυτή τη στιγμή από τη Nissan.

Μπορεί να αποκαλύφθηκε στο Japan Mobility Show 2023 ως ένα πρωτότυπο με όνομα “Hyper Force”, ωστόσο, δε παύει να είναι το νέο GT-R που θα διαδεχτεί το GT-R R35. Η Nissan αρνήθηκε να το παραδεχτεί, αλλά ο επικεφαλής προϊόντων, Ivan Espinosa αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του μερικές από τις προσδοκίες που έχουν στη Nissan για το νέο GT-R.

Χάρη στους πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες του, το νέο Nissan GT-R φαίνεται πως θα είναι αντάξιο του προσωνυμίου “Godzilla”, με ισχύ 1.360 ίππων. Στη Nissan προβληματίζονται, όχι για την ισχύ, αλλά για το βάρος του νέου μοντέλου, με τον Espinosa να λέει πως θα είναι έτοιμο μόνο όταν οι νέες μπαταρίες στερεού τύπου της εταιρείας θα είναι έτοιμες να το τροφοδοτήσουν.

«Ο μεγαλύτερος εχθρός των hypercars είναι το βάρος και οι μπαταρίες είναι βαριές, επομένως πρέπει να περιμένουμε μέχρι να βγουν οι ASSB (νέες μπαταρίες στερεού τύπου)», είπε στο Top Gear. «Με τη βελτίωση της πυκνότητας, μπορούμε να προσφέρουμε μια πολύ καλύτερη συσκευασία που βελτιώνει την αεροδυναμική και τη συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα τη διάταξη 2+2».

Αν οι νέες μπαταρίες είναι όσο ελαφριές όσο ελπίζει η Nissan, τότε ο Espinosa πιστεύει πως ένας κινητήρας ανά άξονα θα είναι αρκετός. Το σίγουρο πάντως είναι πως η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan θα είναι αρκετή για να κάνει το αυτοκίνητο να θυμίζει GT-R στην αίσθηση. Το νέο Nissan GT-R R36 θα είναι προβλέψιμο, θα συγχωρεί τα λάθη και θα εμπνέει εμπιστοσύνη, κάτι που είναι «πολύ εύκολο» να επιτευχθεί από τους τεχνικούς της μάρκας, όπως λέει ο Espinosa.

Εκτός από γρήγορο και ευκολοδήγητο, το νέο Nissan GT-R R36 πιθανώς θα μπορεί και να εκπαιδεύσει τον οδηγό του με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. «Ίσως θα μπορούσατε να αφήσετε το αυτοκίνητο να σας δείξει έναν ιδανικό γύρο και να μάθετε τα σημεία που πρέπει να φρενάρετε ή με τι ταχύτητα πρέπει να μπείτε σε κάθε στροφή – η ιδέα είναι το να βοηθά τον οδηγό να γίνει καλύτερος», είπε ο Espinosa.

Το νέο Nissan GT-R R36 θα δοκιμαστεί εκτενώς στο Nürburgring, με το “Green Hell” να αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της ταυτότητας του νέου μοντέλου. Στόχος είναι το αυτοκίνητο να μπορεί να ολοκληρώσει ένα γύρο ζεστάματος, μερικούς γρήγορους γύρους και τέλος έναν χρονομετρημένο γύρο στα 20+ χλμ. της θρυλικής πίστας, με μία μόνο φόρτιση.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο