ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Τα Lexus LF-ZC και LF-ZL χαράσσουν το μέλλον της μάρκας

ta-lexus-lf-zc-kai-lf-zl-charassoun-to-mellon-tis-markas-689008

Η φετινή έκθεση του Japan Mobility Show 2023, άνοιξε με δύο νέα ηλεκτρικά πρωτότυπα οχήματα της Lexus, μείζονος σημασίας για την εταιρεία.

LF-ZC. Το LF-ZC είναι ένα σεντάν με μήκος 4,75 μέτρα, πλάτος 1,88 μέτρα και ύψος 1,39 μέτρα, με μεταξόνιο 2,89 μέτρα, διαστάσεις που το τοποθετούν κάτω από το Lexus ES, το σεντάν της κατηγορίας E που “ανοίγει” τη γκάμα του ιαπωνικού οίκου. Έχει κωνικές γραμμές, χαμηλό κέντρο βάρους και δεν κάνει συμβιβασμούς όσον αφορά την αεροδυναμική (οι καθρέφτες αντικαθίστανται από κάμερες), στοχεύοντας σε cx λιγότερο από 0,2.

Σε ένα πολύ ευρύχωρο εσωτερικό γεμάτο από ένθετα μπαμπού, ξεχωρίζει το τιμόνι (με τεχνολογία by-wire, όπως στο RZ) πλαισιωμένο από δύο μικρές κάθετες οθόνες με τις κύριες πληροφορίες οδήγησης, τις ρυθμίσεις του κλιματισμού και το Adas. Το υπόλοιπο τμήμα του ταμπλό καταλαμβάνεται από δύο μεγάλες οθόνες δίπλα-δίπλα, που ελέγχονται από το νέο λειτουργικό σύστημα Arene OS, το οποίο χρησιμοποιεί επίσης τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τις απαντήσεις στις εντολές που δίνει ο οδηγός. Το μοντέλο προσφέρει μεγάλη ορατότητα, χάρη στο τεράστιο παρμπρίζ που βρίσκεται προ του κοντού, κεκλιμένου καπό.

Η Lexus δεν αποκάλυψε τεχνικές λεπτομέρειες του κινητήρα ή της μπαταρίας, περιοριζόμενη στο να πει ότι η αεροδυναμική του αυτοκινήτου και η αποτελεσματικότητα του κινητήριου συνόλου του θα πρέπει να εγγυώνται διπλάσια αυτονομία σε σύγκριση με τα τρέχοντα μοντέλα, χωρίς να θυσιάζει τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Η κίνηση θα μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με δύο κινητήρες ανά άξονα και τεχνολογία Direct4 που υπάρχει ήδη στο τρέχον RZ 450e. Το μοντέλο αναμένεται να φτάσει στις αντιπροσωπείες το 2026, μαζί με το LF-ZL που προσδοκά το μέλλον της πολυτελούς μάρκας του ομίλου Toyota, στην κατηγορία των SUV.

LF-ZL. Η αρθρωτή πλατφόρμα του LF-ZC αποτελεί επίσης τη βάση του δεύτερου μοντέλου που παρουσιάστηκε στο Τόκιο, του ηλεκτρικού LF-ZL. Σε σχέση με το σεντάν οι διαστάσεις αυξάνονται φτάνοντας τα 5,3 μέτρα σε μήκος, 2,2 μέτρα πλάτος, 1,7 μέτρα ύψος και μεταξόνιο 3,35 μέτρα. Το μακρύ καπό και η γενικότερη σχεδίαση, δίνουν στο αυτοκίνητο μια ισχυρή δυναμική ώθηση. Το εσωτερικό ενσωματώνει πολλά από τα στοιχεία που φαίνονται στο σεντάν, όπως το τιμόνι ή η διπλή οθόνη για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Τα καθίσματα σε στυλ business class για τους πίσω επιβάτες είναι ενσωματωμένα στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, με αφαιρούμενα υποπόδια.

Όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές , έτσι και η Lexus στοχεύει να γίνει μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2030 και στον υπόλοιπο κόσμο έως το 2035. Ένας στόχος που μπορεί να επιτευχθεί με την εισαγωγή μιας νέας πλατφόρμας, και μιας πλήρως αναθεωρημένης αρχιτεκτονικής λογισμικού σε σύγκριση με την τρέχουσα.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο