EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γιατί η BMW αφαιρεί το “i” από τα θερμικά μοντέλα της

giati-i-bmw-afairei-to-i-apo-ta-thermika-montela-tis-669938

Η BMW φαίνεται πως σχεδιάζει να αφαιρέσει το “i” που αναγράφεται στο τέλος των θερμικών της μοντέλων, κρατώντας το αποκλειστικά για τα EV.

Από όταν η BMW άρχισε να παρουσιάζει τα πρώτα της αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τους έδωσε μια ονομασία που μάλλον είναι εμπνευσμένη από την Apple, ξεκινώντας με το γράμμα “i”, όπως στις i3, i4, i8 και iX.

Ωστόσο, οι λάτρεις της γερμανικής μάρκας θα γνωρίζουν πως το συγκεκριμένο “i” βρισκόταν στο τέλος του ονόματος του κάθε μοντέλου, υποδεικνύοντας πως το αυτοκίνητο διαθέτει κινητήρα με ψεκασμό καυσίμου (injection). Παρομοίως, το γράμμα “d” στο τέλος του μοντέλου υποδεικνύει πως πρόκειται για αυτοκίνητο με πετρελαιοκινητήρα (diesel). Τέλος, το γράμμα “e” χρησιμοποιείται πλέον τα plug-in υβριδικά μοντέλα, αλλά στο παρελθόν έχει χρησιμοποιηθεί και για μοντέλα με βενζινοκινητήρες ρυθμισμένους για οικονομία καυσίμου, όπως η 525e για παράδειγμα.

Σύμφωνα με φήμες που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, στην BMW εξετάζουν το ενδεχόμενο να αφαιρεθεί το “i” από όλα τα βενζινοκίνητα μοντέλα και να χρησιμοποιείται μόνο στα αμιγώς ηλεκτρικά. Η χρήση του “i” μόνο σε EV σίγουρα θα κάνει τα ονόματα των μοντέλων της BMW λιγότερο μπερδεμένα για τον μέσο καταναλωτή.

Για παράδειγμα, το πλήρες όνομα ενός μοντέλου BMW i4 είναι το “i4 M50 xDrive”. Στο μέλλον, το όνομα της X3 θα μοιάζει περισσότερο με αυτό, καθώς θα ονομάζεται X3 M50 xDrive. Ωστόσο, δεν θα έχουν όλα τα οχήματα εσωτερικής καύσης τόσο «απλά» ονόματα. Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα θα διατηρήσουν το γράμμα “d”, ωστόσο, θα εκσυγχρονιστούν λίγο. Για παράδειγμα, η X3 diesel θα μπορούσε να ονομαστεί BMW X3 40d xDrive, εάν οι φήμες αποδειχθούν ακριβείς. Παραμένει ασαφές εάν τα υβριδικά οχήματα θα διατηρήσουν το “e”.

Ενώ το “i” στο μπροστινό μέρος των ονομάτων ηλεκτρικών οχημάτων της BMW έχει να κάνει με την προηγμένη τους τεχνολογία, σήμαινε κάτι τελείως διαφορετικό στα θερμικά της αυτοκίνητα. Το ότι ένα μοντέλο διαθέτει σύστημα ψεκασμού καυσίμου σίγουρα είχε κάποια αίγλη το ’70, ωστόσο, δεν είναι κάτι για το οποίο αξίζει να… καυχιέσαι το 2023.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο