EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Nürburgring Nordschleife: Αυτοί είναι οι πρωταθλητές της κάθε κατηγορίας

nurburgring-nordschleife-aftoi-einai-oi-protathlites-tis-kathe-katigorias-669697

Εδώ μπορείτε να δείτε όλα τα ρεκόρ γύρου στο “Green Hell” του Nürburgring και τους ταχύτερους χρόνους για κάθε τύπο αυτοκινήτου.

Το ρεκόρ γύρου του Nurburgring Nordschleife είναι το πιο διάσημο έπαθλο για τους κατασκευαστές που ενδιαφέρονται για την απόδοση των αυτοκινήτων τους. Η διαδρομή των 20.8 χιλιομέτρων διαθέτει σχεδόν όλα τα πιθανά είδη στροφών, με κάθε μια από τις 154 στροφές να αποτελεί μια πρόκληση ακόμα και για τους πιο ικανούς οδηγούς.

Προσδεθείτε και ας απολαύσουμε μαζί τα εντυπωσιακά ρεκόρ των αυτοκινήτων της κάθε κατηγορίας, όπως τα έζησαν οι οδηγοί!

 

Αυτοκίνητα Παραγωγής + Τετρακίνητα: Mercedes AMG One – 6:35.18 (2022)

Η Mercedes AMG ONE σημείωσε ρεκόρ για οχήματα παραγωγής στο Nürburgring-Nordschleife το περασμένο έτος, παρά τις όχι και τόσο ιδανικές συνθήκες. Ο οδηγός, Maro Engel, σημείωσε χρόνο γύρου 6:35.183 στην θρυλική πίστα των 20.832 χλμ., χάρη και στον τεχνολογίας F1 υβριδικό κινητήρα που αποδίδει 1.049 ίππους.

H Mercedes AMG ONE ταυτόχρονα είναι και το γρηγορότερο τετρακίνητο αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα του Nürburgring.

 

Προσθιοκίνητα Αυτοκίνητα: Honda Civic Type R FL8 – 7:44.88 (2023)

Η Honda επέστρεψε φέτος στο “The Ring” για να διεκδικήσει για άλλη μια φορά τον τίτλο του γρηγορότερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής –ένα τίτλο που κατείχε μέχρι τώρα η Renault. Η μεταξύ τους διαμάχη είδε τη γαλλική εταιρεία κερδισμένη την τελευταία φορά, «κλέβοντας» τον τίτλο από το Type R του 2018. Το νέο Civic ήταν αποφασισμένο να πάρει το αίμα του πίσω, κάτι που κατάφερε στην ξακουστή διαδρομή των 20,8 χιλιομέτρων.

Η Honda επέστρεψε φέτος στο “The Ring” για να διεκδικήσει για άλλη μια φορά τον τίτλο του γρηγορότερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής –ένα τίτλο που κατείχε μέχρι τώρα η Renault. Η μεταξύ τους διαμάχη είδε τη γαλλική εταιρεία κερδισμένη την τελευταία φορά, «κλέβοντας» τον τίτλο από το Type R του 2018. Το νέο Civic ήταν αποφασισμένο να πάρει το αίμα του πίσω, κάτι που κατάφερε στην ξακουστή διαδρομή των 20,8 χιλιομέτρων.

 

Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα Παραγωγής: Porsche Taycan Turbo S – 7:33.35 (2022)

Ποτέ άλλοτε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής δεν σημείωσε ταχύτερο γύρο στο Nürburgring Nordschleife: Ο οδηγός ανάπτυξης της Porsche, Lars Kern, χρειάστηκε μόλις επτά λεπτά και 33 δευτερόλεπτα για έναν γύρο με την Taycan Turbo S.

 

 

Πρωτότυπα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα: Volkswagen ID R – 6:05.34 (2019)

Το ρεκόρ ηλεκτρικών οχημάτων στην κατηγορία πρωτότυπων αυτοκινήτων στην πίστα του Nürburgring σημειώθηκε από το VW ID R το 2019, με τον εντυπωσιακό χρόνο των 6:05,34. Το μοναδικό αυτοκίνητο -κάτοχος και του ρεκόρ στο Pikes Peak με 7:57.148- επέστρεψε στη Γερμανία και η Volkswagen ήθελε να δει πόσο γρήγορα μπορεί να κάνει έναν γύρο στην «Πράσινη Κόλαση». Το ID R φυσικά, δεν απογοήτευσε…

 

 

Κατηγορία SUV: Porsche Cayenne Turbo GT – 7:38.93 (2021)

Παρά τον twin-turbo V8 κινητήρα με απόδοση 630 ίππων, σίγουρα του βάρος της Cayenne Turbo GT, που υπερβαίνει τους 2 τόνους, δεν είναι ιδανικό για γρήγορους γύρους σε πίστα, ειδικά στην… κόλαση του Nürburgring. Μάλλον κάποιος ξέχασε να το πει στον οδηγό δοκιμών τις Porsche, Lars Kern, ο οποίος σημείωσε χρόνο 7:38,93 οδηγώντας το στο Ring, επευφημώντας την καταπληκτική δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Porsche.

For the record… ο χρόνος των 7:38 είναι ίδιος με τον χρόνο που σημείωσε το Koegnigsegg CCR το 2005.

 

Κατηγορία Λιμουζίνες: Jaguar XE SV Project 8 – 7:23 (2019)

Το ρεκόρ γύρου του Nürburgring για τετράθυρα σαλούν αυτοκίνητα είναι τα 7:23 της Jaguar XE SV Project 8. Το εν λόγω ρεκόρ σημειώθηκε το 2019 και η ομάδα της Jaguar Special Vehicles έκανε απίστευτη δουλειά με το Project 8, σημειώνοντας ένα χρόνο γύρου που κανένα άλλο τετράθυρο αυτοκίνητο δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει. Τουλάχιστον όχι ακόμη.

 

 

Nürburgring lap record – Γενική κατάταξη

  1. Porsche 919 EVO – 5:19.546 (2018)

  2. Volkswagen ID R – 6:05.34 (2019)

  3. Porsche 956 Group C – 6:11.13 (1983)

Σχεδόν 5 χρόνια πέρασαν απ’ όταν η Porsche κατέκτησε άλλη μια κορυφή στο Nürburgring. Ωστόσο, το συγκεκριμένο κατόρθωμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αφού κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν έχει καταφέρει ούτε καν να πλησιάσει τον χρόνο των 5 λεπτών και 19,6 δευτερολέπτων.

Η 919 EVO ήταν ένας ανεξάρτητος, απεριόριστος φόρος τιμής στην 919 με την οποία η Porsche κέρδισε το LeMans και η γερμανική μάρκα αποφάσισε να τη μεταφέρει σε μερικές από τις πιο διάσημες πίστες στον κόσμο, για να επαναπροσδιορίσει τα ρεκόρ γύρων στην αποχαιρετιστήρια περιοδεία της.

Χωρίς τεχνικούς κανονισμούς να την εμποδίζουν, κυριολεκτικά διέλυσε το προηγούμενο ρεκόρ κατά περίπου 45 δευτερόλεπτα. Αν εντυπωσιαστήκατε από τα βίντεο που είδατε μέχρι τώρα, τότε τίποτα δεν μπορεί να σας προετοιμάσει για αυτό…

 

BONUS – Γρηγορότερος γύρος μονοθέσιου Φόρμουλα 1: 2007 BMW Sauber F1

Και για όποιον αναρωτιέται πόσο γρήγορα μπορεί να στρίψει ένα μονοθέσιο της F1 στο Nürburgring, ιδού η απάντηση!

Η BMW Sauber F1 του 2007 σημείωσε χρόνο 6 λεπτών και 36 δευτερολέπτων, με τον οδηγό της, Nick Heidfeld, να λέει πως η απόδοσή του στην φρικτά ανώμαλη επιφάνεια του Ring δεν ήταν η αναμενόμενη. Στη συνέχεια, η BMW είπε ότι για λόγους ασφαλείας το αυτοκίνητο περιορίστηκε στα 275 χλμ/ώρα, με την υψηλότερη ρύθμιση στις αναρτήσεις και είχε τοποθετημένα παλιά, σκληρά ελαστικά επίδειξης.

Μετά τον δοκιμαστικό γύρο, ο αναμενόμενος χρόνος για την ομάδα της BMW F1 ήταν γύρω στα 5:15, με το σωστό στήσιμο και τις καλύτερες συνθήκες. Ωστόσο, ποτέ δεν είχαν την ευκαιρία να το αποδείξουν και κανένα μονοθέσιο της F1 δεν έχει επιχειρήσει έναν γύρο στο Nürburgring από τότε.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο