EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θα είναι ηλεκτρικό το επόμενο Volkswagen Scirocco;

tha-einai-ilektriko-to-epomeno-volkswagen-scirocco-704255

Η τέταρτη γενιά του Volkswagen Scirocco θα μπορούσε να βασίζεται στην επόμενης γενιάς Porsche 718 σύμφωνα με πληροφορίες.

Φήμες θέλουν την Volkswagen να σκέφτεται να επαναφέρει στην παραγωγή το Volkswagen Scirocco με τη μορφή ενός πλήρως ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου. Ενώ οι διαθέσιμές πληροφορίες για αυτή τη πράξη είναι πραγματικά ελάχιστες, το κουπέ μοντέλο των δυο ηλεκτροκινητήρων θα μπορούσε να μοιράζεται μια κοινή πλατφόρμα που θα προέρχεται από την Porsche, χρησιμεύοντας ως την τέλεια βάση για την αναβίωση ενός τόσο ιστορικού ονόματος, όπως αυτή του Volkswagen Scirocco. Η Volkswagen επιβεβαίωσε επισημά ότι τα λογότυπα GTI και R θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο μέλλον και για τα ηλεκτρικά μοντέλα.

Volkswagen Scirocco

Σύμφωνα με αναφορές Βρετανικών μέσων, η Volkswagen αυτή τη στιγμή «μελετά προτάσεις εσωτερικού σχεδιασμού, μηχανικής και κατασκευής» για την επιστροφή του Volkswagen Scirocco. Πηγές θέλουν το νέο μοντέλο να αρχίζει την παράγεται μέχρι το 2028 εάν το σχέδιο εγκριθεί.

Porsche

Η επικρατέστερη πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασιστεί το Volkswagen Scirocco είναι η PPE που αναπτύχθηκε από την Audi και την Porsche. Η ίδια πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη γενιά των Porsche 718 Boxster και Cayman, καθώς και στην έκδοση παραγωγής του Cupra Dark Rebel Concept και του φημολογούμενου Audi TT επόμενης γενιάς . Το Scirocco πιθανότατα θα φέρει μια τροποποιημένη έκδοση αυτής της πλατφόρμας, προκειμένου να επωφεληθεί από τα δυναμικά χαρακτηριστικά που διαθέτει.

Volkswagen Scirocco

Εάν οι φήμες ισχύουν, τότε ίσως κάνουμε λόγο για το πρώτο Volkswagen Scirocco, που δεν θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Volkswagen Golf, μιας και το επόμενο μοντέλο της δημοφιλέστερης σειράς της Volkswagen θα βασίζεται στην πλατφόρμα SSP.

Volkswagen Scirocco

Όπως ακριβώς συνέβη και με όλους τους προκατόχους του, το νέο Volkswagen Scirocco θα έχει τετραθέσια διάταξη στο εσωτερικό του, με στόχο να εξυπηρετεί περισσότερους επιβάτες. Βέβαια κάτι τέτοιο πιθανως απαιτεί να μεγαλώσει λίγο το μεταξόνιο σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της προαναφερθείσας πλατφόρμας.

Όλες οι ειδήσεις

Kimera EVO38 – Η εξέλιξη: 600 ίπποι και τετρακίνηση

Mercedes: Φρένο στον εξηλεκτρισμό – Δεν «τραβάνε» τα ηλεκτρικά

Αποστολή στην Πορτογαλία: Πρώτες εντυπώσεις από τη νέα BMW iX2

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο