EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Βήματα προς την ασύρματη φόρτιση κάνει η Γερμανία

vimata-pros-tin-asyrmati-fortisi-kanei-i-germania-653417

H Γερμανία, φαίνεται να ξεκινάει τις διαδικασίες εισαγωγής της οδικής ασύρματης φόρτισης στους αυτοκινητόδρομούς της.

Πώς θα σας φαινόταν να είχατε την δυνατότητα φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου την ώρα που οδηγούσατε; Ένα λεωφορείο στην Γερμανία, στην πόλη Balingen, θα έχει την δυνατότητα αυτή, με την βοήθεια ενός αυτοκινητοδρόμου ασύρματης φόρτισης. Αν και το έργο αφορά μόνο ένα λεωφορείο, δεν θα ήταν απίθανο η τεχνολογία αυτή να εξαπλωθεί και σε άλλα  αυτοκίνητα και τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.

Τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, ο κυβερνήτης του Michigan, Gretchen Whitemer, ανακοίνωσε ότι η πολιτεία θα δοκιμάσει τις δυνατότητες της ασύρματης φόρτισης στους αυτοκινητόδρομούς της. Εάν τα αυτοκίνητα έχουν την δυνατότητα φόρτισης εν κινήσει, θα μπορούν να κατασκευαστούν με μικρότερες μπαταρίες, καθιστώντας τα ελαφρύτερα, πιο αποτελεσματικά, αλλά και φθηνότερα.

Η συγκεκριμένη λειτουργία φόρτισης λειτουργεί όπως και στα smartphone. Η ηλεκτρική ενέργεια μεταφέρεται από μαγνητικά πηνία στο έδαφος και μέσω του αέρα, στα αντίστοιχα του αυτοκινήτου. Τα στατικά επιθέματα για την φόρτιση υπάρχουν εδώ και καιρό, αλλά οι μονάδες φόρτισης στους αυτοκινητόδρομους και γενικότερα οι υποδομές βρίσκονται σε αρκετά προγενέστερο στάδιο.

Για το έργο, στο Balingen, συνεργάστηκαν η Ισραηλινή εταιρεία Electreon και η Γερμανική EnBW για να εξοπλίσουν 1χλμ. ηλεκτρικού οδικού συστήματος (ERS) κατά μήκος ενός τμήματος ενός γερμανικού αυτοκινητόδρομου, καθώς και με δύο στατικούς σταθμούς  φόρτισης που θα τοποθετηθούν σε τοποθεσίες που κάνει στάση το λεωφορείο κατά την διαδρομή του. H Electron θα λάβει έως 3 εκατομμύρια ευρώ περίπου για την κατασκευή της συγκεκριμένης υποδομής φόρτισης.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για δρόμους επαγωγικής φόρτισης, ωστόσο, πρώτη φορά απασχολεί πολίτες. Oι δυο εταιρείες  που ανέλαβα τον εγχείρημα διεξήγαγαν προηγουμένως μια λεπτομερέστατη πιλοτική μελέτη στο εκπαιδευτικό κέντρο που διαθέτει η EnBW στην Καρλσρούη της Γερμανίας .

Επιπλέον, η Σουηδία ασχολείται με το δικό της έργο οδικής ασύρματης φόρτισης και η Stellantis άνοιξε ένα κέντρο δοκιμών για να μελετήσει την επαγωγική φόρτιση στην Ιταλία.

https://www.youtube.com/watch?v=1s5sG1QCn8o

Όλες οι ειδήσεις

 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο