AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Η επόμενη BMW M3 θα έχει επιλεκτική τετρακίνηση και (αποκλειστικά) αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

i-epomeni-bmw-m3-tha-echei-epilektiki-tetrakinisi-kai-apokleistika-aftomato-kivotio-tachytiton-381852

Η επόμενη BMW M3 θα είναι η πρώτη 3άρα του τμήματος Μ η οποία θα διαθέτει τετρακίνηση, σύμφωνα με στέλεχος της εταιρείας.

Ο Carsten Pies, επικεφαλής του σχεδιασμού προϊόντων της BMW M, επιβεβαίωσε πληροφορίες για τον κινητήρα και την μετάδοση της νέας Μ3 η οποία θα περάσει στην παραγωγή το 2020. Ανέφερε πως θα εξοπλίζεται με έναν νέο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα 3 λίτρων και θα συνοδεύεται από ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και μία «προσαρμοσμένη» εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης xDrive που είδαμε στην νέα Μ5.

Ο νέος κινητήρας, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του μέσα στα SUV Χ3 Μ και Χ4 Μ, θα διατίθεται σε 2 εκδόσεις. Η βασική έκδοση θα αποδίδει 480 ίππους, ενώ η «Competition» θα αποδίδει 510. Αντίθετα με τα SUV, η νέα Μ3 θα εξοπλίζεται με το «Drift mode» που διαθέτει και το Μ5, δηλαδή ο οδηγός θα μπορεί να απενεργοποιήσει την κίνηση στον εμπρός άξονα, ώστε να έχει στα χέρια του έναν πισωκίνητο hooligan.

Όπως κάθε γενιά του Μ3, έτσι και το νέο μοντέλο θα διαθέτει αναβαθμισμένα υποπλαίσια εμπρός και πίσω. Επίσης, θα εξοπλίζεται με μία ανασχεδιασμένη έκδοση της προσαρμοζόμενης ανάρτησης του Μ5.

Το Μ3 CS της προηγούμενης γενιάς (F80)

Το αυτόματο κιβώτιο ως μέρος του βασικού εξοπλισμού είναι μία ακόμη πρωτιά για την εικονική Μ3, γεγονός που μπορεί να ανησυχήσει κάποιους αγοραστές. Υπάρχει όμως μία πιθανότητα η εταιρεία να παρουσιάσει και μία «αγνή» έκδοση του Μ3, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, 454 ίππους (ώστε να προστατέψει το χειροκίνητο κιβώτιο) και κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Αυτή η έκδοση θα είναι ελαφρύτερη και θα απευθύνεται στους οδηγούς που δέχονται να θυσιάσουν λίγη άνεση για την οδηγική ευχαρίστηση.

Η έκτη γενιά της BMW M3 θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης αργότερα μέσα στο έτος.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο