Q-ELECTRIC

KIA E-Niro: Άνετο, πρακτικό και οικονομικό

kia-e-niro-aneto-praktiko-kai-oikonomiko-620378

To Nirο είναι το πρακτικό και άνετο crossover της ΚΙΑ. Όλες οι διαθέσιμες εκδόσεις του χρησιμοποιούν την ηλεκτροκίνηση, είτε στην μορφή Plug-In υβριδικού, είτε ως αμιγώς ηλεκτρικά, όπως το e-Niro.

Η έκδοση της δοκιμής εφοδιάζεται με την μπαταρία 39.2 kWh (Mid Range), η οποία κοστολογικά βρίσκεται πολύ κοντά στο PHEV Niro, κάτι που σπάνια συμβαίνει στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των συμβατικών μοντέλων.

Ο σχεδιασμός του είναι μοντέρνος και σκόπιμος, καθώς -με συντελεστή 0.29- είναι ιδιαίτερα αεροδυναμικό. Χαρακτηριστική για τα ηλεκτροκίνητα ΚΙΑ είναι πλέον η θέση της υποδοχής για την φόρτιση, που βρίσκεται στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Παρά το compact μέγεθός του, το εσωτερικό δίνει μία αίσθηση ευρυχωρίας, ενώ ο χώρος αποσκευών των 451 λίτρων είναι αρκετός τις αποσκευές κάθε οικογένειας. Ο περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων είναι μία ευχάριστη προσθήκη που βρίσκεται αποκλειστικά στο e-Niro, όπως και η διαμόρφωση της κονσόλας γύρω από αυτόν.

Διαθέτει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης, δίνοντας προτεραιότητα στις επιδόσεις ή την αυτονομία, κατ’ επιθυμία του οδηγού. Στο Normal Mode, είναι ένα αθόρυβο αυτοκίνητο με εξαιρετική κύλιση. Στο Sport Mode, το τιμόνι «βαραίνει» και η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση, με το e-Nirο να δείχνει μία απρόσμενη «ζωηράδα», λαμβάνοντας υπόψιν ότι πρόκειται για ένα οικολογικό SUV. Οι άλλες δύο λειτουργίες, Eco και Eco+, έχουν ως σκοπό την μεγιστοποίηση της αυτονομίας, με το δεύτερο πρόγραμμα να διακόπτει όλες τις λειτουργίες άνεσης και να περιορίζει σημαντικά τις επιδόσεις, για την μείωση της κατανάλωσης.

Το e-Niro υποστηρίζει φόρτιση από ταχυφορτιστή 80 kW, με την χρήση του οποίου μπορεί να γεμίσει ταχύτατα, αλλά ακόμη και στα οικιακά wallbox, οι χρόνοι φόρτισης παραμένουν χαμηλοί. Το e-Niro είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που βάζουν τον αγοραστή σε δίλλημα ανάμεσα σε αυτό ή την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά όσον αφορά την οδηγική εμπειρία, η επιλογή είναι ξεκάθαρη.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 387 ΧΛΜ.)

> 56 ΧΛΜ>

ΛΑΥΡΙΟ 90% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 349 ΧΛΜ. Μειώθηκε κατά 38 ΧΛΜ.)

> 71 ΧΛΜ>

POLIS PARK 75% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 286 ΧΛΜ. Μειώθηκε κατά 63 ΧΛΜ.)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 17.2 kWh/100km

ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 286

ΠΟΣΟΣΤΟ: 75%

ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H3M

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 308

ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 80%

WALLBOX

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 302

ΠΟΣΟΣΤΟ: 78%

ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1H55M

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 312

ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 80%

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΕΜΠΡΟΣ, ΕΠΙ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ

ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 7.2 kW

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 80 kW

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο